מודעה - דרוש שלום עם הכישורים הבאים

eliasys

New member
מודעה - דרוש שלום עם הכישורים הבאים

1 שלום שיבטיח את שלומם של הילדים 2 שלום בר קיימא 3 בעל תעודות בינלאומיות 4 צנוע ולא מתנשא 5 מכיר בזכות שני הצדדים בארץ הזו 5 מסכים לשתי מדינות ריבוניות כשירושלים בירת שתיהן 6 יודע שלא נוכל למצוא מועמד אחר למשרה זו 7 יסכים למלא את תפקידו גם בזמנים קשים 8 בעל יכולת השרדות גבוהה מאוד 9 בעל כישורים כלכליים שיבטיחו את תיפקודו התקין 10 יודע להתמודד עם פוליטיקאים כל המוצא שלום כזה מתבקש להפנותו למזרח התיכון
 

dikla100

New member
מחפשים אחר שלום? כזה מושלם?

לא תמצאו! אין דבר מושלם בטח שלא שלום כזה....... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

eliasys

New member
שלום אחר לא יתאים

חברת המזרח התיכון אינה מתפשרת על השלום, הוא כי הוא יהיה שלום במישרה מלאה ויחתום על חוזה קבוע ולא זמני.
 

שמבלולה

New member
אכן מעניין

אבל אני מאווווד לא מסיכמה עם סעיפים 3, 5, 5, ו-6. (למה יש שני סעיפי 5?...) כמו שנאמר: עם חברים כאלה, מי צריך אויבים?...
 

eliasys

New member
לצערי אין דרך אחרת

לצערי הרב, אין שלום אחר שיכול להבטיח שקש. אני לא מבין מדוע את לא מסכימה עם הסעיפים שהזכרת (סליחה על הכפילות) כי תראי, יקירתי, אני מבין שבישראל יש דעה שלא מוסרים חלקים מירושלים. פעם הייתה גם דעה שנקראת ``אף שעל`` מפיו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר. היו גם שאמרו לא נדבר עם אשף, וכאלה שאמרו לא נסוג מגבולות 1967, אך תסתכלי על המציאות בשטח, האם מה שהבטיחו הפוליטיקאים הישראלים הוא דבר שניתן למימוש? לא נראה לי, גם לא נראה לי שלא יהיו עוד ויתורים, חייבת לקום מדינה פלסטינית שתבטיח את קיום העם הפלסטיני. והיא אכן תקום על זה בטח את לו חלוקה אתי. רק לפני שנה אמרו שלא תקום מדינה כזו, ומה היום? אף פוליטיקאי לא מעיז להזכיר את המשפט הזה שוב, מכיוון שכולם יודעים שקום תקום מדינה כזו. ומה עם ירושליים? אז יש לי תשובה נחרצת בנושא: כל אשר היה עם האלמנטים האחרים, יהיה שריר גם לגבי ירושלים
 

שמבלולה

New member
קודם כל - דווקא יש דרך אחרת

להעיף את הערבים מהארץ ש-ל-נ-ו!!! חוץ מזה, לא אכפת לי מה מבטיחים הפוליטיקאים ואיך הם פועלים! אני הולכת לפי עצמי ולא לפי הפוליטיקה! זאת הארץ שלי, ושל כל היהודים באשר הם, ואני לא מוכנה למסור שום חלק מהמעט שיש לנו, וגם לא להתחלק בה. כי היא שלי. נקודה.
 

eliasys

New member
איזה כיף לחלום חלומות נעימים

אבל מה שמבהיל זה הסיוט כשמתעוררים
 

eliasys

New member
עם עובדות לא מתווכחים

יקירתי, אני הבאתי בפנייך עובדות מוצקות. ואת אכן הצדקת אותי אז על מה את מדברת. החלומות של הציונות נגוזו, אין מה לעשות. תרצו או לא, התהליך נמשך. זה תהליך של 50 שנה אז שיקח עוד 50 שנה נוספות אבל בסוף התהליך הזה יסתיים. והוא יסתיים לא לפי חלומותייך. רק חבל שזה יגבה בינתיים עוד דם, עדיף הרי לתרום את הדם הזה בבנק הדם לאנשים שזקוקים לו.
 

dikla100

New member
תן לי לנחש את ערבי!

כן אני בטוחה שאני צודקת.... זה נשמע הגיוני בכל אופן גם אנחנו הצגנו עובדות ירושלים נשארת הגבולות נשארים... ההתנחלויות... לא בטוח אלו הן העובדות המציאותיות שלא ישתנו ברור?
 

eliasys

New member
נכון אני ערבי

רואים שאת חכמה, אבל לצערי את לא משתמשת בחוכמה שלך לעתים תכופות. תתחילי
 

dikla00

New member
אל תגיד לי

מתי אני משתמשת בחוכמה שלי ומתי לא זה שאתה לא מסכים עם דעותיי שזה לא אומר שאני טיפשה אני מקווה שזה ברור
 

eliasys

New member
שמחתי לדבר איתך

שמחתי מאוד לדבר איתך גם אם דעותנו אינן נפגשות. מאחל לך שבת שלום והרבה בריאות. אבל בואי תחשבי על הדברים מזוית שונה, האם תוכלי לעשות זאת אי פעם? אם כן, זו היא התרומה היעילה ביותר שאת יכולה לתרום למדינה, מכיוון שחשיבה חד כיוונית לא מובילה אלא לדרך אחת אבל אם תסתכלי מסביב תמצאי הרבה דרכים שיובילו אותך לחוף מבטחים. דבר אחד את צריכה אותו, לא לחשוב כמו שחשבו הגרמנים במלחמת העולם השניה.
 

dikla100

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בן אדם אתה על סמים!! לא אמרו לך שזה לא בריא??? מדינה פלסטינית? אתה צוחק עליי נכון? שטויות! לא מדינה ולא נעליים... וירושלים? תחת שילטון ישראל והיא לא מתחלקת ולא בינלאומית ומי שזה לא מוצא חן בעינייו יכול ללכת להזדיין סליחה על המילים אבל מה שנכון נכון בכל אופן אני חושבת שיש לך חום ושאתה חולה קשה צריך לפנות אותך מיד לבית חולים (רגיל?, חולי נפש?...)
 

eliasys

New member
תגובה המעידה על פניקה

תגובתך זו מעידה על פניקה, רמת המונולוג שלך מראה שאין לך מה להציע (ייתכן שכן צריך לראות אותך על מנת להחליט) אך יש לי עצה אחת ויחידה בשבילך דיקלה: ברגע שהמלים נגמרות לך עדיף שלא תדברי
 

B.Shokor

New member
דקלהההה בפעם המיליוןןןןןן..

הפורום הזה הוא בשביל הדו-קיום ולא בשביל להשמע מילות לא כל כך יפותתת.. זה לא המקום המתאים בשביל כל המלות הרעות.. אליאס מדבר איתך בצורה טובה מאוד, ועליך להגיב בצורה מתאימה, לפחות מצד כבודדדדדדדדדדדדדדדדד..
 
למעלה