מוזיקה לבנה

1mayush

New member
מוזיקה לבנה ../images/Emo3.gif

(ניסיתי לחשוב על שם מקורי.. לא יצא כ"כ \= ) שירים של טיפקס: לאיזה שיר אתם הכי מתחברים ולמה
השיר שהכי פחות אהבתם מבין עשרת הדיסקים
בבוקר \ צהריים \ ערב \ כל היום לשמוע
ביצוע בהופעה אהוב
המקום שיוצא לכם הרבה לשמוע את טיפקס
ושאר ירקות שאתם רוצים להוסיף
 
תשובות

אני מתחבר הכי הרבה לשלושה שירים י של טיפקס והם 1.התחנה הישנה שיר על התחנה המרכזית הישנה שבו מתאר את 51 השנים בהם הייתה התחנה המרכזית הראשית של מדינת ישראל ובבוקר אחד פתאום העבירו את חצי מהאוטובוסים לתחנה המרכזית החדשה וכל תל אביב ישתנתה בבוקר קיצי אחד ביום רביעי 18.08.1993 ונפתחה תחנה מרכזית שהיא קניון וכל התמימות נמחקה ולכן השיר מתחבר אליי 2.סתם שיר שמתאר את מה שקרה אחרקי רצח רבין שיר יפה מאוד שמתאר את האוירה העכורה ואת הסכינאות שהייתה אחרי שרבין נירצח 3.כמו לפני עשרים שנה שיר שבו מתואר את ריטה שוקרון חוזרת לתחנה המרכזית הישנה אחרי כ20 שנה ואז חלק מרציפי התחנה המרכזית הישנה נותרו הרוסים והמקום הפך לאיזור פשע נרקומנים ואפור מאוד השיר מתאר איך הורסים את התמימות לטובת מגדלים קניונים בשביל בצע כסף והעולם הופך לעולם ללא גבולות ובו האוליגרך הוא בעל המאתיים ובעל המאתיים הוא בעל הדעה ולכן השיר מתחבר אלי השיר שהכי פחות אהבתי היו בשני האלבומים הראשונים ובאלבום השביעי מה שרציתי להוסיף זה פניה לקובי אוז וחברי להקת טיפקס אני אושרי בוגר מגמת צילום באורט גאולה ועשיתי את הבגרות בכיתה י''א שצילמתי את התחנה הישנה וצילמתי אותכם בהופעה בכפר סבא והבאתי לסגול59 את התמונות כדי שיעביר לכם אותם
 

טיפקסית

New member
משתתפת

לאיזה שיר אתם הכי מתחברים ולמה? טוב שמעו זה מורכב כי השירים והתחושות משתנות בכל תקופה,לאחרונה [ובאופן כללי] אני נורא מתחברת לשיר "ביום שיפלו הכוכבים" שכאשר אני מנסה להסתכל על השיר במבט מהצד הוא קצת מזכיר את התמימות והשקט שהיו בארץ כשאני הייתי ילדה [לקראת סוף שנות השמונים],ומאז נעלמו מהנוף. התיאור של הרצון לאהבה תמימה ופשוטה,למשהו טהור,לחיוכים ולצחוק החיים בים המלוח שבו אנחנו שוחים. משהו בשיר הזה יוצר תחושה של קסם באוויר,כי פתאום אתה מבין את היופי של הימים אז לעומת כל התחכום והטכנולוגיה של היום הרבה תחושות שמצוינות בשיר פתאום מרגישות לי באופן אישי כל כך חסרות בנוף. השיר שהכי פחות אהבתי-אני לא חושבת שיש שיר של טיפקס שמיותר כי מאחורי כל שיר מסתתר סיפור,או מסתתרת מטרה,ולכן כל דיסק הוא בעצם מספר סיפור בתמונות וכל שיר משלים את האחר,אין משהו מיותר. אני מוכנה לשמוע טיפקס כל היום,בין אם בשש בבוקר או בארוחת צהריים אם זה אחרי העבודה או לפני השינה. המקום שהכי הרבה יוצא לי לשמוע את טיפקס-בזמן העבודה בנגן mp3 שלי. תוספת שלי- אם הייתה בידכם אפשרות להוסיף כלי נגינה לשירים של טיפקס במה היית בוחר? אני אישית חושבת שטרומבון זה כלי שפשוט מתלבש על חלק מהשירים של טיפקס ובהחלט יכול להוסיף להם נפח מסוים.
 

Funky Giraffe

New member
קשה

איזה שיר אתם הכי מתחברים ולמה נראה לי שפוש דה באטן למרות הכל ואחרי הכל השיר שהכי פחות אהבתם מבין עשרת הדיסקים קשה לי למצוא אחד אבל אם צריך אז והפעם שיר אהבה בבוקר \ צהריים \ ערב \ כל היום לשמוע בלדות בלילה וקופצניים ביום ביצוע בהופעה אהוב פעם היה מעשית, אחרי זה דיסקו מנאייק עם הדג נחש היום אין לי ממש אחד המקום שיוצא לכם הרבה לשמוע את טיפקס בבית.
 
למעלה