מוליקולה ננומטרית לטיפול בכולסטרול הרע ובסכרת

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
מוליקולה ננומטרית לטיפול בכולסטרול הרע ובסכרת

פיתוח חדש של מוליקולה ננומטרית מוריד את הכולסטרול הרע ומגביר את הרגישות לאינסולין ולכן יעיל לחולי סכרת סוג 2 (לא סכרת נעורים), לחולי טרשת עורקים ולאנשים בעלי שומנים וכולסטרול גבוהים בדם. המוליקולה מכילה נרינג'נין (נוגד חימצון אשר מעניק לאשכולית את טעמה המר) וטבעת סוכר המקיפה אותו, וגודלה הקטן מאפשר לה להיספג במעיים, לנגיע לכבד ואז לגרום לכבד להתנהג כאילו הגוף במצב רעב- לפרק שומנים ואז פירוק השומנים מוריד את קצב יצירת הכולסטרול.
 

פולספגן

New member
חשוב להדגיש שזה תוסף תזונה ולא תרופה ולכן לא

חייב לעבור את הפאזה השלישית שזה בדיקה בבני אדם. לייתר דיוק, הבדיקה תהיה רק לרעילות ולא ליעילות.
 
נכון, בבעלי חיים זה שלב פְּרֶה-קליני

וגם השורה השנייה שלה בתוכן היא זיבול מוח.
 

deathcaster

New member
מה שאני כתבתי למעלה

זה מה שטענתי. אם את חושבת שאני טועה, נא הציגי סימוכין לדברייך ממקור מהימן ולא מהודעות עבר שלי מתפוז שלא קשורות לכלום.
 
חדשה כאן

נכון כתבה כאן אחת המגיבות כולסטרול גבוה,הינו בעיקר גנטי הגוף שלי מייצר כולסטרול ,למרות שאני שומרת על מאכלים דלי שומן. איני שמנה. היכן ניתן להשיג את תוסף התזונה הזה? תודה בברכה רות
 

deathcaster

New member
ניסיון לעזרה

לחשוב שרק לשמנים צריך להיות כולסטרול גבוה זו טעות נפוצה. אני מכיר לא מעט שמנים שאין להם כולסטרול גבוה, ומכיר רזים שכן סובלים (כמוך) מכולסטרול מה ניתן לעשות? ובכן לפני שהייתי מסתמך על מקסמי שווא כמו תוספי מזון, הייתי הולך למקור עצמו... אם תוסף המזון הוא חומר שמצוי באשכוליות... עשי לך מנהג קבוע. יש לנו אשכוליות כל השנה כיום, קני אשכוליות ושתי לך בבוקר ובערב כוס מיץ, (שוב.... מיץ מאשכוליות טריות ללא תוספת סוכר ושטויות אחרות ולא מיצים בטעם אשכוליות) זה יעזור לך גם לא רק מבחינת כולסטרול. מעבר לכך, הייתי מתייעץ עם רופא המשפחה וקובע תור לדיאטנית קלינית כדי לארגן לעצמך דיאטה מסודרת עם מזון דל בכולסטרול (כן אני יודע שאת רשמת את אוכלת מזון דל שומן, זה לא חוכמה, את צריכה מזונות דלי כולסטרול... זה לא בהכרח חופף למזונות דלי שומן) בהצלחה ולבריאות.
 
תודה על העיצה,למרות שאף פעם לא אהבתי אשכוליות

תפוזים כן, אתחיל לשתות מיץ אשכוליות טרי. אני גם לא כל כך מאמינה לתוספי מזון הללו. יש לי בעיות שינה קשות(שום דבר לא מטריד אותי),גיל המעבר ואסור לי לקחת הורמונים. לא מסוגלת לשתות חלב חם,יין אדום,אני שותה רק מיים. אוליי יש לך עצה נוספת בשביל הבעייה הזו? קניתי רסקיו נייט,כדור צמחי לשינה,שווה ל............ תודה בברכה רות
 

deathcaster

New member
תגובה

אני מציע שאת תשלחי לי מסר פרטי, עם מה שרשמת בהודעה זו... הבעיות שלך אינן עניין ציבורי אני אראה את המסר ככל הנראה רק בערב (אבל אולי לפני זה)
 

deathcaster

New member
על מה את מתנצלת? ../images/Emo13.gif לא עשית שום דבר רע

והופה.. ניצלתי זמן פנוי בעבודה לקשקש ברשת
 

uzi2

Active member
עניין מיץ האשכוליות

כמו מיץ האשכוליות שדרושה לקבלת וספיגת כמות משמעותית של נרינג'נין היא גדולה. השאלה היא האם בריא לאכול/לשתות כמות גדולה של אשכוליות (וזה קשור לשאר האספקטים של התזונה שלך - אני מניח). כמות הסוכרים שיש במיץ טבעי יכולה להעלות את רמת הטריגליצרידים בדם. מיץ תפוזים לא מכיל חומר זה. עניין נוסף - יש כאלו שעקב לחץ דם גבוה לוקחים תרופות שמיץ אשכוליות מוריד את יעילותן. בקיצור. לא פורום כזה, אלא רופא או דיאטן קליני. כושר גופני אירובי (הוצאת אנרגיה) - יכול לעזור וגם לבעיות שינה - לאורך זמן (לא מיד) וגם להעלות את רמת הכולסטרול הטוב. אבל שוב - להתייעץ בהקשר הספציפי שלך אם דיאטנית קלינית. לא תמיד אנחנו מודעים למה שמטריד אותנו ומקשה עלינו לישון. לפעמים אנחנו לא שקטים בגלל גורם אובייקטיבי מבלי שנרגיש שזה בא מזה. אני באופן אישי לא נגד ולא בעד תוספי תזונה. מי שחסר לו אומגה 3, אין בעיה שייקח בנפרד. מי שצמחוני או שיש לו בעיית ספיגה של B12, שייקח כדורים למציצה (הויטמין נספג בדם ישירות מבלי לעבור דרך מערכת העיכול). אבל כמובן שיש כאן תעשייה שלמה של הגזמות, ובכלל, עיקר הבעיות הבריאותיות שלנו זה לדעתי יותר בגלל הדברים הלא בריאים שאנחנו אוכלים מאשר בגלל הדברים הטובים שאנחנו לא אוכלים.
 

zlp

New member
אהבתי מאוד את מה שכתבת

"ובכלל, עיקר הבעיות הבריאותיות שלנו זה לדעתי יותר בגלל הדברים הלא בריאים שאנחנו אוכלים מאשר בגלל הדברים הטובים שאנחנו לא אוכלים."
 

squalus

New member
רסקיו זה בזבוז כסף

רסקיו, פרחי באך וכל שאר השטויות ההומאופתיות זה רק מים עם תו מחיר מופקע. נעשו לא מעט מחקרים על האפקטיביות של פרחי באך ואין להם שום אפקטיביות, סתם מים בבקבוק.
 
ואני לתומי חשבתי,שרק לי נדמה שזה מיים

כל כך הרבה המליצו ואמר שוזה עוזר להם................ מישהו כאן העיר לי, לא לפרט את הבעיות שלי,אני לא מתביישת בכלום לא הזמנתי את גילי,כולם יגיעו לגיל הזה. תמיד הייתי היפראטקיבית "לא סימנו אותי ככזאת" כי פעם הכל הייה שונה. רק עכשיו נזכרו מערכות החינוך, שכמו שלימדו פעם זה הייה הכי נכון. בכל אופן בגילי זה כבר מתיש אותי ההיפריות הזאת בברכה רות
 

deathcaster

New member
תגובה

לא הערתי לך על גילך, הערתי שאולי יהיה יותר נוח לשוחח על בעיותייך דרך מסר פרטי, זו הייתה הצעת עזרה ולא משהו שלילי. "כל כך הרבה המליצו ואמר שוזה עוזר להם"- הם חושבים שזה עוזר להם... אמונה בדבר כלשהו כשאתה לא בקיא בדבר אחר, זה יכול להיות כוח חזק מאוד.
 
למעלה