מולי חתיכת טמבל!

מגוג

New member
למה? אתה גם מהטמבלים של הבודי בילדינג?../images/Emo6.gif

גם אני שמתי לב, גם כשכל הגברים לבושים מולי בלי חולצה. אז ממש לא נראה לי שזה בגלל שהיא מסריחה. נראה לי שהוא כל כך אוהב את עצמו שאם הוא היה יכול הוא היה מסתובב גם בארץ בלי חולצה
 

idodo cohen

New member
לא בטוח שקשור לדברים שאמרת, אבל

בתור אחד שכל הזמן אומר שצריך "להעיף את החלשים" ומתכוון לטינה.. הוא חייב להתחיל להיות קצת פחות לוזר
. במשימות הוא בד"כ לא נושא תפקיד משמעותי, בטח לא מוביל. תוסיפו לזה שאיש כמעט בן 50 ניצח אותו בקרב שאמור להיות די קרוב לתחום שלו. כלומר. העיפו אותו מהזירה פעמיים, בול כמו טינה (ואותו אגב יותר מהר), מאיפה השחצנות? עוד משהו, זה שהוא אמר שהמבוגרים צריכים לנוח ולהפסיק לעשות כל כך הרבה במחנה. בן אדם צעיר, לכאורה חזק. למה שהוא לא יעשה? לא שאני דוגל ב"השיטה על שם ליה", שאומרת שהבנים צריכים לעשות הכל. והיא דווקא יוזמת ועושה הרבה, שלא תבינו לא נכון. אבל כל אחד בשבט שלהם תורם יותר ממנו. אוכל הוא לא מנסה להביא, את האש בהתבסס על הפרקים הוא לא ניסה להדליק, וכו' וכו'. נראה לי די אפס.
 
מה את אומרת ? הוא בין החזקים!

זה שניצחו אותו במשימת אתגר אחדזה לא הופך אותו לחלש.. נורא חבל שמישהו כמוך משועמם מקנא בו .. הוא לא צריך לעשות פוזות כדי להראות חתיך , כי הוא חתיך בלי הפוזות .
 

LiRs Lullaby

New member
הוא היה בין החזקים כשהראו תמונת פנים שלו....

מאז, לא רואים ממנו כלום........ קצת התאכזבתי ממנו ב"השרדות"..... בפעם הראשונה שראיתי אותו, קיוויתי שיש גם משהו מאחורי החזות שלו, אבל בינתיים היחיד שמפתיע זה בעיקר נועם..... הפשטות והחינוך שלו ("מה הבעיה להתחלק עם השבט השני?") פשוט הופכים אותו למלך...... וסתם, כי השם שלו כל כך מתאים לאופי שלו ממה שראיתי עד עכשיו....
 

LiRs Lullaby

New member
הוא לא חלש, אבל בואי נאמר

שעד עכשיו הוא לא ממש הרשים בביצוע המשימות..... הוא וגיא הגברים החסונים והיפים של שבט סבאנה, וציפיתי שהם יוכלו להחזיק קצר את הבנות שם כמו שדן עושה בג'יבארו, וינהיגו קצת את השבט.... אממה, הם כרגע בעיקר נגררים ולא מגלים שום חוש כיוון משל עצמם. מושיק הוא בד"כ זה שמדריך ומחלק הוראות ועידן סתם קופץ לביקור מקוריצהלנד כדי לומר שהוא פתר אסון בדמותו של יואב. אה, ולא מזיק שליה וורה הן בחורות סופר-דעתניות אז בכלל צריך קצת יותר כרזימה כדי לשכנע אותן להיגרר אחרי אנשים.
 
מולי../images/Emo99.gif

אבל כן הוא אכזב אותי במשימה... דווקא ממנו ציפיתי ליותר... אבל מותר לו אני סולחת לו :)
 
למעלה