"מופז, רצחת לנו את האחות"

redron

New member
החמאס הם חבריה משכבר הימים!!

עובדה הם רצחו את אחותה, חבריה או לא חבריה?? תמשיכו,תמשיכו להתלהם, את זה אתם עושים יופי גם נגד ראש מפלגתכם, שהוא במקרה או לא גם ראש הממשלה שלי, יש עוד נודה שהייתי רוצה להבין, אם לא היה קורה תהליך אוסלו אז לא היו פיגועים?? ביילין גם סיפק להם את חגורות הנפץ?? ה"מהנדס" הוא יוצא סולל בונה לשעבר?? אין לכם מה להגיד חוץ מסיסמאות תלושות, אריק יפנה מאחזים, תאכלו ת'לב!!
 
סליחה?! תבואו בתלונות לעצמכם

מי שהגדיר את ערפאת, הגרוע בהרבה ממרצחי החמאס, בתור חבר לא הייתי אני, אלא אנשי השמאל. אז אל מי אתם בדיוק באים בתלונות?
 

אני כא ן

New member
ביבי לחץ לו יד ועומרי נישק אותו.

ומה הכנסת לכאן את ביבי שאז עדיין לא היתה האינתיפדה המזויינת ולא נודע מה שנודע בהמשך . סתם עוד שמאלן שמביא את ביבי בכל חור.
 

מטרניך

New member
ביבי חיבק אותו וקרא לו פרטנר

בוועידת וואי. אני מבין שהאמת לא נעימה - אבל מה לעשות? אתה רוצה לשכתב את ההיסטוריה? במקום בהיסטוריה אתה עוסק בהיסטריה - נהיית חבר של רונאל1. שמאל קיצוני וימין קיצוני ווסייגדה ייפגשו.
 

Roobie

New member
כבר הגיבו לך, אבל בכל זאת

אני אישית לא חושב שיש להאשים את שר הביטחון בכך שרצח את תמר, כי עובדתית הוא לא עשה זאת, אבל הוא לא עשה די כדי למנוע זאת. הוא פועל אך ורק בדרך של כוח, והניסיון העלוב שלך להשוות את הקונפליקט שלנו עם כמה אלפים בודדים של פעילי טרור חלשים למלחמה בגרמניה הנאצית הגדולה והחזקה לא שווה אפילו תגובה.
 

Roobie

New member
הבהרה קטנה

כשאמרתי "חלשים" לא התכוונתי במובן הסימפטי של המילה, אלא לכך שמדובר באירגונים שאחרי הכל הם כלום, ושגדר היתה עוצרת אותם בקלות, ושאם אריק ושאול רק היו נותנים הזדמנות, ייתכן שאבו-מאזן היה משתלט על העניינים. עכשיו? קשה להאמין.
 

מטרניך

New member
מדהים עד כמה אתה מסונוור ועיוור

וכמוך כל השמאל. 1. הסכסוך שלנו איננו עם כמה אלפי טרוריסטים 'חלשים', אלא עם העם הפלסטיני המונה כ-8 מיליון נפש והנתמך ע"י מאות מילונים ערבים ומוסלמים. הטרוריסטים המתאבדים ושולחיהם זה כמו טילי הווי-2 של היטלר: 'נשק פלא' שאין לו בשלב הראשון מענה והגורם אבידות רבות ונזק כבד, אך שלאט לאט אנחנו מתגברים עליו ע"י השמדת שיטתית של תשתית הטרור ויצירת מאזן אימה. 2. הבעייה איננה מיגור צבאי של אותם כמה אלפי טרוריסטים, זאת יכלה ישראל לעשות בנקל. הבעייה היא פיתרון הסכסוך עם המיליונים שמאחוריהם. 3. הדימיון כביכול בין מדיניות הממשלה עכשו למדיניות ממשלות ה'שמאל' מטעה לגמרי. השמאל רץ אחרי הפלסטינים עם סטופר ביד ופתח להם כל מכנס, כולל 'זכות השיבה', וכל זאת תחת טרור הולך ומתגבר כשערפאת ואנשיו מסרבים להפסקת אש. עכשו באים הפלסטינים אחרי כמעט שלוש שנות אינתיפאדה שהשליכה אותם לקרשים ומבקשים הפסקת אש כי הסכין נוגעת להם בצוואר וברור להם שאם הם לא יחסלו את הטרור בזמן הקרוב ישראל עומדת לעשות זאת, ואפילו תצטרך להטביע אותו בנהרות דם פלסטיני. הם גם יודעים שהיום לא יקבלו מה שהיו מקבלים בקמפ דיוויד ובטאבה. הם גם יודעים שאין להם עסק עם ביילין ושריד, אלא עם שרון ומופז. ולהם, בניגוד לשמאל, יש רספקט בפניהם.
 

Roobie

New member
אני יודע את זה, זה לא העניין

לא שזה יפריע לדבר על עיוורון השמאל, אבל כבר התייאשתי מכולכם. אני יודע שהסכסוך הוא לאומי - זה מה שהימין לא מבין. אתם חושבים שאפ תפעילו קצת (או הרבה) יותר כוח, אז תכניעו את הטרוריסטים. אתם לא מבינים שמדובר במאבק של כלל העםהפלשתיני, שגם אם לא כולו תומך בטרור רובו ככולו תומך בהקמת מדינה לעצמו ככלל העמים, זוה שתהרגו עוד 1,000 מחבלים לא ישנה את זה.
 

masorti

New member
נהפוך הוא...

הימין מבין מצוין שמדובר בסכסוך לאומי. ולכן ברור לו שרק הכנעה צבאית של האויב תביא לסיומו, כי אין שום סיכוי שהאויב יוותר מרצונו החופשי על שאיפותיו לרשת אותנו. השמאל הוא זה שחושב שהאויב ימכור את לאומיותו תמורת בטחון אישי ורמת חיים גבוהה, ויסכים להסתפק בפתרון חלקי כלשהו. דרך אגב, העם הפלשתיני אינו תומך ב"מדינה לכל העמים" אלא במימוש מלא של זכות השיבה וחיסול ישראל. תשאל את הפליטים בלבנון מה דעתם בנושא.... או שמא לדעתך הם אינם חלק מהעם הפלשתיני?
 

מטרניך

New member
למה להרחיק ללבנון? גם בפלסטין הם

חושבים, ויותר מזה אומרים את זה.
 
כי אין לך תגובה....

בוא אני אעזור לך: תרשום "דמגוג". בנוגע להשוואה, אני באמת לא מתיימר להשוות את הדרך שבה היו נוהגים כלפי אנשים כמוך באנגליה של אז לדרך שבה נוהגים כלפיך בישראל של היום.אם אעשה זאת, אני עלול להיות מואשם בהסתה אישית כדי לפגוע בך, ואת זה אני בוודאי שאיני רוצה (אני רוצה אותך בריא ככל האפשר, כדי שאוכל להתמוגג מאושר בעוד כשנה כשתשמור על כמה קרוואנים באיזו היאחזות).
 

Roobie

New member
למה באנגליה?

בתור אחד שאוהב לשיר "בדם וביזע יקום לנו גזע" (ומצטער אם טעיתי בקשר למילה "יקום", אני לא זוכר באיזה הטיה זו) אתה יכול לספר לי מה היו עושים בגרמניה הנאצית לאחד כמוני. כן, ועכשיו תבקש ממני ללכת לכל מיני קברים ולבקש סליחה.. בלה בלה בלה...
 
הנה- שוב השווית אותי לנאצי

ושוב הכנסת אותי למועדון מכובד מאוד של אנשי תנועתי שזכו לכבוד הזה. אני אכן אוהב לשיר "בדם וביזע יוקם לנו גזע". האיש שכתב את השיר הזה היה אחד הדמוקרטים הגדולים בציונות, וכמוהו ממשיכי דרכו. הוא לא סגד לברית המועצות ולא לסטאלין. ולמה שאשלח אותך לקברים לבקש סליחה? עדיף שבזמן הזה תתאמן לקראת הגיוס. ככל שתהיה בכושר, כך יגדל הסיכוי שתשרת ביחידה קרבית ותשמור על מאחזים ומתנחלים.
 

מטרניך

New member
רק למען הסדר הטוב: בתקופה ההיא

השתמשו במילה 'גזע' לעיתים קרובות כמילה נרדפת ל'עם'. גם ווייצמן כתב לא אחת על 'גזע'. זה היה לא רק בעברית. גם באנגלית השתמשו במילה RACE לאותה המטרה. וככה השתמש בה גם ז'בוטינסקי.
 

Roobie

New member
אני לא אשרת ביחידה קרבית

לצערי יש לי פרופיל 64, למרות שניסיתי להעלות אותו אבל זה לא עלה בידי. התקבלתי ל"במחנה", זה מאוד ג'ובניקי אבל זה עדיף ג'ובים אחרים.. לפחות זה משהו איכותי. לא השוויתי אותך לנאצי, בסך-הכל אמרתי שכדאי שתחשוב על המילים שאתה שר. זהו שיר גזעני, אין לזה פירוש אחר. השיר הזה פשוט כתוב בצורה כזאת שידעו שהוא גזעני. ואולי תפסיק עם השטויות של סגידה לסטאלין וכו'? את מי זה מעניין בכלל עכשיו? אתה יודע שנולדתי באמצע שנות השמונים אז מה הקשר ביני לבין קבוצות מסויימות בשמאל שבשנות ה-50 תמכו בסטאלין?
 

אריק ל

New member
זאת הבעיה במדינה הזאת

שאנשים שתומכים באידיאולוגיות לא יודעים במה הם תומכים. אנשים חושבים ששמאל זה ליברלי, זה נאור. וימין הם חושבים שזה פאשיסטי, שמרני, ושונא שמאל. אז זהו שלא. ליברליות זו אידיאולוגיה ימנית מובהקת. לכו חפשו במילון מה זה ליברליות. בקשר לפאשיסטי? מוסוליני, מייסד הפאשיזם, היה סוציאליסט קיצוני. לנאציזם קראו סוציאליזם-לאומי. נאור? סוציאליזם הרבה פחות דמוקרטי מאשר אידיאולוגיה ימנית, וזאת עובדה. בקשר לשונא שמאל - זה ממש לא מדוייק. שינוי היא מפלגה ליברלית קיצונית (לכן אפשר לומר שהיא ימנית קיצונית), והיא הייתה חלק ממר"צ עד לפני כמה שנים. גם היום אין לה בעיה להקים ממשלות עם מפלגות שמאלניות.
 
איזה באסה

מצטער בשבילך אחי, באמת. השיר הזה אומר: "שם ירווה לו משפע ועושר בן ערב בן נצרת ובני" איפה אתה רואה גזענות בדבר הזה בדיוק?
 
למעלה