מוציאה את השאלה משרשור השינה

leela13

New member
מוציאה את השאלה משרשור השינה

הוא די נדחק למטה..
החמודון שלנו אף פעם לא ישן לילה שלם אבל כבר היינו במקום טוב של רק שתי הנקות לילה- שינה מ-19:00-24:00 ואז הנקה, ועוד הנקה ב- 04:00..
בשבועיים האחרונים אחנו ברגרסייה.. היתה תקופה שהיה מתעורר כל שעתיים ועכשיו הצלחנו לעלות ל-3 שעות. יונק ב-22:00, 01:00, 04:00
שעת השכבה תמיד קבועה, עם טקס קבוע לפניה של משחק רגוע, מוזיקה שקטה, מקלחת, הנקה ולמיטה. הוא מרדים את עצמו במיטה צ'יק צ'ק.
אבל.. ביומיים האחרונים מתעורר שעה-שעה וחצי אחרי הירדמות בבכי תמרורים. ביום הראשון שזה קרה נלחצתי והנקתי, והוא נרדם די מהר. ביום השני, כשהבנתי שאני עושה לו עוול שאני מניקה בכזו סמיכות להנקה שלפני השינה, הצלחנו להרגיע אותו בלי הנקה. ידיים, שירה, נענועים קלים ואז השכבה במיטה עם מוצץ. לקח לנו כמה מחזורים כאלה עד שנרדם, כל פעם התחיל לבכות מחדש כשהנחנו אותו.
השאלה שלי היא מורכבת משני חלקים:
1. איך אני יכולה להאריך את מחזורי השינה שלו ולחזור לשתי הנקות בלילה, אם לא אפילו, מי ייעז לדמיין, שנת לילה רציפה?
2. מה זה הבכי ההסטרי הזה בשעה קבועה, ואיך מנטרלים אותו בצד הטוב ביותר לתינוק? לא רוצה "לתת לו לבכות" אבל הייתי שמחה להיפטר מהמנהג החדש והמגונה הזה..

תודה לכולן מראש!
 
2 שאלות
כדי שאוכל לענות לך על השאלה שלך יש 2 פרטים חשובים שחסרים לי:
1. בן כמה הוא?
2. כמה הוא ישן במהלך היום ומתי?
&nbsp
ובעצם, עוד שאלה... האם היה איזשהו אירוע שהוביל לשינוי בהרגלי השינה שלו? משהו בחיים שלו או בחיי המשפחה?
 

leela13

New member
היי, תודה!

הוא בן 4.5 חודשים.
יש לנו בעיקרון לו"ז די קבוע של שינה. קם באיזור 06:15-07:00, שינה קצרה של חצי שעה בסביבות 09:00, אח"כ שנ"צ של שעה וחצי-שעתיים, בטווח שבין 12:30-15:00. לפעמים עוד שינה קצרה של חצי שעה באיזור 16:30-17:00
טקס שינה קבוע עם הנקה אחרי המקלחת ב-18:30-19:00 ואז הירדמות עצמאית במיטה.
היה לו חיסון ביום שני שעבר, שאותו עבר ממש בסדר גמור, בלי שום תופעות לוואי,. אולי זה קשור, אבל הבכי התחיל כמה ימים אחרי..
בכל מקרה בשלושת הימים מאז שכתבתי הבכי נעלם.. כללילה הוא התאחר בחצי שעה ואתמול כבר לא התעורר בבכי
הנקות עדיין בתדירות גבוהה ב-22:00, 02:00 ו-5:00
 
הוא עדיין קטן...
מה שאומר ש- 2-3 הנקות בלילה זה עדיין סביר. וברגע שיתחיל לאכול מוצקים ויעביר את הצריכה של רוב הקלוריות שלו ליום הוא יוכל לפתוח פערים הרבה יותר גדולים בין ההנקות בלילה ואולי אף יוכל לוותר עליהן בכלל.
מה שחשוב להקפיד עליו , ונראה שאתם עושים, רק מציינת את זה כי חשוב לשמור על זה הוא לא להשתמש בהנקה כעזר להירדמות. כאשר יש קושי להירדם בתחילת או באמצע הלילה - כדאי לעזור לו להירדם בדרכים אחרות ולא בעזרת הנקה (כמובן, שכאשר מדובר בהתעוררות כתוצאה מרעב כמובן שכן מניקים במהלך הלילה).
דבר נוסף שאני הייתי מציעה לעשות הוא להקדים לו קצת את שעת השינה, יכול להיות שהוא הולך לישון קצת עייף מדי, ואם תקדימו לו את שעת השינה ברבע שעה-חצי שעה הוא יתעורר פחות במהלך הלילה.
&nbsp
 

Arirel18

New member
שיניים

וחוץ מז ככל שהם גדולים יותר הם מודעים יותר לסביבה.. שינויים תמיד יהיו.. ואם אמרו לך שעם הגיל זה משתפר..שקר ..זה רק מחמיר..
 

leela13

New member
חשבתי שאלו אולי שיניים אבל

לא נראית שום נפיחות או בצבוץ. הוא כן מיירר המון ומוצץ אצבעות אבל אני לא רואה יציאה של שן
בכל מקרה הבכי כמעט ונפסק לחלוטין, אם הוא מתחיל יילול אני ישר לידו, שמה לו את מהוצץ בפה בעדינות ומרגיעה אותו עם מגע וקול והוא חוזר לישון
מבחינת תכיפות קימות same O אבל שטויות, זה לא מה שישבור אותנו :)
 

Arirel18

New member
תסתכלי

מתחת החניכיים.. אם יש אדמומיות וורידים בולטים.. השיניים בדרך..אצלינו הסיוט מתחיל חודש לפני הבקיעה
 
מנצל"שת אותך לשאלה דומה על בכי מתוך שינה

בת 5 חודשים, ישנה לילות רצופים מגיל חודשיים (סליחה). נרדמת לבד אחרי טקס שינה בסביבות שבע וחצי, בד"כ עם מוצץ שהיא מוציאה לבד במהלך הלילה. בימים ישנה מעט מאוד - חצי שעה בבוקר, חצי שעה בצהריים, חצי שעה אחה"צ.
לאחרונה היא התחילה לבכות מתוך שינה כמה פעמים בלילה (3-4 בלילות מסוימים, בחלקם פחות). אנחנו קמים אליה, נותנים מוצץ, מניחים עליה יד והיא נרגעת, בלי להתעורר אפילו. אנחנו מפזרים לה מוצצים במיטה בתקווה שהיא תדע למצוא אחד להכניס לפה (מה שהיא עושה בזמן עירות) אבל ללא הצלחה.
&nbsp
למה זה קורה? יש דרך למנוע את הבכי? גם אצלנו, איך שום סימן לשיניים. כל דבר נכנס לפה, אבל זה ככה כבר מגיל חודשיים

&nbsp
 
למעלה