מוקד אקוגני בלב אחת העובריות

jen84

New member
מוקד אקוגני בלב אחת העובריות

שלום בנות
אני בשבוע ה20 להריון תאומות , הריון שני שלי אחרי IVF. בבדיקת השקיפות הכול היה מצוין. בסקירה עלה שלאחת הבנות יש מוקד אקוגני בשני חדרי הלב והפנו אותי לייעוץ גנטי. מעבר לזה הרופאה שלי המליצה שאעשה בדיקה בשם mateniT21 (בדיקה פרטית בעלות של 5000 ש"ח).
בייעוץ גנטי הוא אמר שבגלל המוקד האקוגני גם הוא היה שולח אותי לאותה בדיקה או שיתן לי המלצה למי שפיר. לדעתי הבדיקות מיותרות, וחשבתי לעצמי שאני בכל מקרה רוצה את ההריון. אבל עכשיו הספק מתחיל לכונן בי. ואני לא יודעת מה לעשות. מפחיד אותי לעשות מי שפיר ולדקור שני שקים, וגם לא רוצה לשבת שבועיים-שלושה ולדאוג כל הזמן . ב21.10 יש לי גם סקירת מערכות שנייה. מה אתן אומרות? למישהי גם היה מקרה של מוקד אקוגני? אשמח לשמוע מכן
 

fialka3

New member
מוקד אקוגני בלב בפני עצמו זה ממצא מינורי

ואמור להיעלם, יכול להיות שלא יראו אותו כבר בסקירה שניה, אבל זה יכול להעיד על בעיה גנטית, לכן ממליצים במקרים כאלו לעשות מי שפיר. קודם כל צריך להחליט מה תעשי אם בבדיקה באמת יהיה פגם גנטי. אם את מתכוונות להמשיך הריון של העוברית בכל מקרה, אז אין משמעות לעשות את הבדיקה. אם לא, אז את צריכה להחליט, מה יותר מפחיד אותך, ללדת ילד פגוע או לאבד את ההריון. דרך אגב, לא חייבים לחכות לתשובה שלושה שבועות, בדיקה מהירה לבעיות כרומוזומליות גדולות עושים תוך מספר ימים.
בהצלחה בכל מה שתבחרי.
 
מסכימה עם כל מילה
 
למעלה