מותר קצת להתלונן?

תות שדה

New member
מותר קצת להתלונן?

חייבת להוציא קצת קיטור. ואתן יקירותי הכתובת... אז ככה: לא תמיד זה קל וכיף ונפלא להיות בהריון בעיקר בהריון שלישי. זה הרבה פחות קל מהפעם הראשונה. אולי כי מתבגרים בנתיים ובטח בגלל שהכל מחמיר - הורידים, הנפיחות ברגליים בסוף היום, הבחילות, העייפות והכל מתחיל מוקדם יותר בכל הריון. ועכשיו כואבים לי גם פרקי הירכיים וזה שאני יודעת למה זה ממש לא מנחם אותי ועוד לא הגעתי לשלב שהתינוק לוחץ ומכאיב.... אני יודעת שיש גם כייף , אני רק לא מצליחה לזכור אותו עכשיו.... יהיה טוב, נכון?
 
בטח שמותר להתלונן

היי תותי, כאן זה המקום לקטר ולומר את כל אשר רובץ על הלב - העייפות, העצבנות, הכאבים והתחושות של הכבדות וחוסר הכוח והחשק. למרות שנראה שההריונות הבאים אחרי הראשון הם כבר הריונות עם ניסיון, יש קושי בהריונות הבאים - הרי את צריכה לטפל בשתי בנותייך שבבית וגם לדאוג לעצמך בהריון...אני כל כך מבינה אותך - בטח אין לך בכלל זמן לנוח ולהתייחס להריון כפי שהתייחסת במלוא תשומת הלב להריון הראשון שלך - נכון? אז אני מאחלת לך להתחזק ולחלק איתנו את תחושותייך ומקווה שהבנות לא כל כך מרגישות וגם הבעל את עצבנותך הגוברת,,,ואם כן, אני בטוחה שהם מבינים אותך! שיהיה רק טוב. שלך, מיכל.
 
בטח מותר - זה דוקא די כייף

יקירתי, ממני ומאמא שלי נשלח אלייך איחול שתרגישי טוב יותר. ברגעים קשים - תעשי הפסקה, קחי כמה טיפות שמן טוב לאמבט ותתפנני לך, אחרי הכל את אמא בדרך. מחזיקים לך אצבעות שיעבור בקלות ושהצאצא שיגיע יביא לך רוב אושר
 
למעלה