מזה צריך להיות???

Dont Panic

New member
מזה צריך להיות???

זאת התעללות! זה מה שקבלנו ממלוצ´י??? 30 שניות של מעיל עור ושיער שחור מוצף ג´ל??? זה לא יעבור בשתיקה! וחוץ מזה... אתם לא חושבים שהם נסחפו עם הקטע של האיש הזה שנפל מהגג של הבניין? ועם העכביש? (למרות שזה היה מצחיק) והם נפתרים מיותר מדי אנשים בזמן האחרון!! כל פרק נעלם עוד אחד!! למה צ´ן חייבת ללכת??? קודם מלוצ´י! עכשיו צ´ן! מה יהיה??? עשכיו אתם יכולים להכנס לפאניקה! יובל
 

~*~gaL

New member
Never Say Never

זה היה פשוט פרק מצוין! קרטר והעוגיות, סוזן, סוזן, סוזן, רומנו שהוא פשוט רומנו, הסיפור של אליזבת´.. *ספויילר* - - - - - - - - - - - - אל תדאגו לצ´ן :)
 

Girly Girl

New member
ואני אומרת את דבריי:

מלוצ´י וצ´ן ייייצצצצאאאוווווו איזה אושר :))) בנטון-שימות (בסדרה,דה) אמן --הודעת ביניים-- כמעט שברתי לעצמי את השן מהפופקורן איייייייייי איזה כאב! --------------------- ובחזרה. שמתם לב שג´קי (אחות של בנטון) זאת אותה אחת שמשחקת את בוורלי (ידידה של דוק-מונטי פרקר) ממשמרת?! היא סתם מכוערת מה שמו אותה?
 

guy15

New member
הפרקים הבאים

קראתי את התקצירים של השלושה פרקים הבאים באתר של אי.אר, ולא מצאתי שום דבר חדש על מלוצ´י או על צ´ן
אפילו לא הזכירו אותם. מה שכן, יש שם כמה התפתחויות מענינות- - - - - פיטר צריך להאבק עם רוג´ר על המשמורת על ריס, ולהוכיח שהוא האבא הביולוגי שלו; רייצ´ל וקורדיי ממש לא מסתדרות אחת עם השניה, ולרייצ´ל יש גם בעיות בבית-ספר; סבתא של קרטר נכנסת לבית חולים; לוקה מסדר לניקול (המלצרית הצרפתיה) עבודה בבית חולים, והיא גם איכשהו מסתבכת, אבל הם לא פירטו איך.
 

QuEeN oF mE

New member
בקשר לספויילר..

זה היה דיי ברור שהיא לא תעזוב לא? זאת אומרת..יותר מדי אנשים עוזבים בבת אחת.. זה לא לגמרי הגיוני.
 

~*~gaL

New member
../images/Emo58.gif

אתם עוד תראו את צ´ן.. לזה התכוונתי.
 
למעלה