מזל-טוב אמיגוס!!

מזל-טוב אמיגוס!!

אני רוקדת פלמנקו כבר שנים... ממש לאחרונה שאלתי בתפוז מתי ייפתח פורום פלמנקו,ובינתיים-הכנסתי תמונה שלי בבגדי רקוד בפורום ספרדית... התמונה צולמה ממש מזמן... כשהייתי בת 17 לערך. אני בחו"ל-אירופה.אני רוקדת פה אצל מורה מצויין,בארץ רקדתי בין הייתר אצל סילביה דוראן תקופה קצרה... עד כאן בינתיים... בהצלחה!
 

עינת18

New member
שלום לך

שמי עינת ואני בת 18 מבאר שבע, מגיל קטן החלום שלי זה להיות רקדנית פלמנקו והיתי מאד מאד מאד מאד מאד מאד שמחה לו היית יכולה לעזור לי להגשים אותו .
 
עינת שלום!!

קודם כל,מאוד משמח שגם בדור הצעיר יש בנות שמעונינות לרקוד פלמנקו. אני גרה בחו"ל כבר שש וחצי שנים,אז אני לא ממש מעודכנת בחוגים וקורסים בארץ,אבל,אספר לך מה שאני יודעת שהיה נכון ללפני עשר שנים: היה ב 'שער הנגב' סטודיו לפלמנקו. כמו כן,במהלך יולי אוגוסט,היה קורס מרוכז לרקוד פלמנקו-זה נמשך שבוע לערך,התקיים בתל-אביב(אולי יש לך חברה או קרובים בסביבה שייארחו אותך שם לשבוע?) נדמה לי שקראו למקום 'בית ביכורי העיתים'. זה בנין קרוב לקיריה,וכמו כן קרוב מאוד לבית מפעל הפיס. מציעה שתצרי קשר עם הסטודיו של סילביה דוראן בתל-אביב,כי נדמה לי שהקורס אורגן על-ידה. האם למדת סגנונות אחרים של רקוד? אגב,פלמנקו לא דורש גמישות-בהחלט פחות ממה שדרוש מרקדנית בלט קלאסי. צריך קורדינאציה,חוש קצב. את מוזמנת לפנות אליי-דרך הודעה בפורום,או מסר אישי,אם את חושבת שאוכל לעזור עוד! מקווה שתמצאי במהרה מקום ללמוד!
 

עינת18

New member
אמא של שירה שלום!!!

ראשית אני נורא נורא מודה לך על שיתוף הפעולה , בנוסף אני רוצה להפוך את תחביב הריקוד לקריירה ואני מאד מקווה שאני אצליח לממש את זה ואינני רוצה לבזבז את זמני בלימודי סרק , אלא לימודים שעם הזמן יהפכו לקריירה , אינני בונה על הכסף זה פשוט חלום שאנילא מפסיקה לחשוב על איך להגשים אותו, אינני יודעת סגנונות ריקוד נוספים אך אני מוכנה להתחיל מהתחתית על מנת להגיע להישגים גבוהים בעתיד, אשמח אם תמשיכי להיות עימי בקשר. עינת
 
עינת שלום!

יש כמה וכמה תלמידות של דוראן שהפכו לרקדניות מקצועיות. לדעתי האישית,היא מורה מצויינת. אני התביישתי לחזור אליה אחרי שהפסקתי-וחבל. אם תקחי קורס שהיא מארגנת,או כמובן מלמדת בעצמה,אז את בדרך הנכונה. אני אזכיר כאן כמה שמות של בנות שהתחילו אצלה: נטע שיזף.בוודאי שמעת עליה?-היא נחשבה בזמנו לתלמידה המוכשרת ביותר שלה. כמובן הופיעה,ובסופו של דבר פתחה בית ספר לפלמנקו משלה. מיכל נתן-אני אישית לא אוהבת את הסגנון שלה-אבל היא גם כן כוכב עולה,הופיעה גם בספרד,והיום גם לה יש בית ספר משלה. כמדומני,גם אחותה שלמיכל-כרמל,פתחה אחרי שנים של רקוד אצל סילביה בית ספר לפלמנקו-ברחובות! אולי זה ריאלי שתסעי לשם ללימודים פעמיים בשבוע?? שאלתי אם למדת סגנונות נוספים,לא בגלל שזה הכרחי כדי לרקוד פלמנקו,בגלל שזה יכול לעזור. אבל למיטב ידיעתי יש בהחלט רקדניות מקצועיות שרקדו רק פלמנקו. בהצלחה!
 
עינת,חשוב שתתחילי לעשות משהו

כי אם לא-אז החלום יישאר בגדר חלום... אני מקווה בשבילך שיימטרפו בקרוב לפורום רקדניות מקצועיות,שיוכלו לתת עצה איפה כדאי ללמוד. בינתיים,אם את לא בטוחה שמורה מסוים טוב-אז אל תרקדי אצלו,כי שגיאות שמשתרשות קשה אחר-כך לתקן!. מציעה שמידי פעם תעלי שוב כאן את הבקשה שלך,כדי שמצטרפים חדשים יידעו שאת זקוקה למידע.
 
למעלה