מזל טוב יש פורום חדש

מזל טוב יש פורום חדש

אני שמח להודיע על פתיחתו של פורום זוחלים. אני מקווה שתמצאו כאן עניין רב ואני אשתדל לעדכן את כל הדברים שמסביב כמה שיותר שיהיה שווה לחזור. תהנו
 

oren*

New member
מזל טוב לפתיחת הפורום ../images/Emo65.gif

האם כבודו הוא יונתן מפונדק ה-101?
 
אורן שנים לא שמעתי ממך

טוב לדעת שאתה עדיין חי. אתה זוכר את הבואה סורינאם שקנית מרפי ונתת או מכרת לחבר?.
 

Liron Samuels

New member
מזל טוב

יונתן, מזל טוב על הפורום החדש!
לא הייתי במחשב כמה זמן וזאת הפתעה נחמדה לחזור ולראות שהפורום כבר נפתח. בהצלחה!
 

C O L T

New member
מזל טוב!

נחמד לראות פורום חדש בנושא מעניין. מקווה שיצליח ויתקדם. ואם אני כבר כאן, אז הנה שאלה, יש לי פיתון מתכדרר, או מלכותי, תקראו איך שתרצו, זה מהקטנים והנחמדים האלה שאף פעם לא נושכים. אז כמה שנים הוא אמור להחזיק בשבי? קראתי פעם שלא הרבה, והם אצלי כבר שנים, נראה לכם שאני צריך להתכונן למותם? ועוד, הנחשים, כן, יש 2, לפעמים מסרבים לאכול תקופות ארוכות למדי, פוחדים ממש מהחולדות, מה גם שהם בררנים נורא, אוכלים רק חולדות ורק לבנות. מסרבים לגעת באפרוחים ובחולדות צבעוניות, ומאז שגדלו גם לא אוכלים עכברים.
 

naja

New member
בקשר למתכדרים.

אורך החיים שלהם בשבי עשוי להגיע לעשרות שנים(אני חושב שהשיא הוא 36!!!) כך שעדיין לא צריך להכין להם קבר... בקשר להרגלי האכילה שלהם-בטבע יש להם תקופות ארוכות(3-5) חודשים שבהן הם לא אוכלים וזה סביר(זה קשור כמובן לעונת הרבייה). אם אצלך הם עושים בעיות כל השנה אז יכול להיות שכדאי לעשות להם בדיקה לאיתור טפילים פנימים. כמו כן יכול להיות שהם בסטרס מסיבה כלשהי(יותר מדי הוצאה מהכלוב, כלוב לא מתאים,טמפרטורה לא טובה צפיפות ועוד...) אם תיתן יותר פרוט לגביהם אני אוכל לחשוב על סיבות נוספות. בכל מקרה-העלתי היום שירשור ארוך בנושא תדירויות האכלה ולדעתי שווה לך לעבור עליו.
 
למעלה