מזל טוב לפורום החדש. אני מקווה שב

מזל טוב לפורום החדש. אני מקווה שב

איזשהו מקום הודגש שזה לא תחליף לטיפול מקצועי אישי באם קיימת בעיה בריאותית. ועופרה אני מאחלת לך הצלחה . ברצוני להציע שכאשר מישהו מספק ידע , מידע או עצות שיציין את הרקע המקצועי שלו או מאיכן נלקח הידע, זה חשוב על מנת למנע הפצת מידע שגוי.
 
לאסתר

תודה על איחולי ההצלחה. לתשומת ליבך: בראש דף הפורום כתוב באותיות של קידוש לבנה: "המידע והעצות בפורום הינם כלליים וחלקיים בלבד. הם אינם באים להחליף ייעוץ אישי מקצועי, המבוסס על נתוניו האישיים של המטופל. כל נזק שייגרם כתוצאה מהסתמכות על מידע זה יהיה על אחריות המשתמש בלבד". כפי שכבר הבהרתי, אינני מסכימה כלל עם בקשתך שכל מי שמציג מידע כלשהו בפורום יציין את הרקע המקצועי שלו. מאחר שפורום זה מוגדר כרגע כפורום מומחה, האדם היחיד שמחוייב להציג כאן את הכשרתו הוא אני. כל השאר יכולים לכתוב עם שם או בלי שם, עם ציון רקע או בלעדיו - הכל לפי בחירתם. מעניין לציין שכרגע כותבים בפורום מספר אנשים שמנהלים פורומים אחרים. לדוגמא: דליה גולן מנהלת את פורום "הרזיה בראש אחר", טללי בוקר מנהל את פורום "תרבות עברית". טובה קראוזה שהיא דיאטנית מוסמכת כמוך מייעצת כמומחית באתר "אמנות הלידה". למרות זאת, כאשר הם כותבים כאן הודעות הם לא מרגישים צורך להתהדר בתאריהם. תחשבי על זה
עפרה מהודר
 
שלום לך עפרה, כתיבת התאר אינה

התהדרות . לתת עצות בנושא בריאות על ידי איש מקצוע זוהי התנהגות בריאותית ממדרגה ראשונה. אם מישהו מייעץ בנושא תוספי מזון, תרופות וכד. ללא שיש לו רקע מקצועי הוא עלול מבלי שהתכוון לכך לגרום לנזק. ההזהרה באה במקומה שזה לא בא להחליף טיפול אישי ובכל זאת , אני רק התכוונתי לטוב בלי שוס כוונה להתהדר וגם חברתי למקצוע טובה קראוזה מדגישה את היותה דיאטנית מוסמכת וטוב שכך.
 
משרשרת כאן, מזל טוב לפורום החדש

אין ספק שאכניס למועדפים. נושא חשוב לי ביותר ואני שמחה שהפורום חדש וכבר תוסס ויש בו הרבה פעילים ומצטרפים. בהצלחה,
 
אני חושבת שיש יתרון בכך שאנשים

מציינים את כישוריהם כשהם כותבים בפורום מהסוג הזה. אני חושבת שיש לי הזכות, כחסרת כל רקע בתחום מקצועי מסויים, לדעת ממי אני שומעת עצות - מאנשים בעלי רקע מקצועי רלוונטי, רקע מקצועי לא רלוונטי, או "סתם" אנשים כמוני. אני שמחה שציינת שטובה קראוזה היא דיאטנית מוסמכת, אני שמחה לדעת שגם אסתר היא דיאטנית מוסמכת. אולי אפשר פשוט שאנשים יכתבו את כישוריהם המקצועיים בכרטיס האישי, אם את מרגישה שזה לא במקום לציין אותם בפורום? ברכות לפתיחת הפורום, ובהצלחה.
 
למעלה