מזל טוב לפורום החדש

רוצהשלג

New member
מזל טוב!!! באמת הגיע הזמן לפורום

שכזה. עליי להודות שגם אני כבר נדבקתי בענין הפימו. היה נהדר להעביר את הזמן בחופש הגדול ביחד עם הצאצאית, ע"י עבודות בפימו. הרוב היו צמידים, שרשראות, וכ- 20 מחזיקי מפתחות שחולקו מתנה בראש השנה וגם שימשו, כל מחזיק ומחזיק, כמקום לתקוע בו את מפית השולחן, שהועמדה בתוך כוסות היין. כן בזכות הפורום של האומנות הגעתי לפימו, ומעכשיו אגיע לכאן. כי יש לנו בית חדש לפימו.
 
לנעמה ושרון המקסימות . . . ../images/Emo24.gif לרגע נבהלתי נכנסתי לפורום של נעמה והוקפצתי" לכאן.לא הבנתי מה קורה כאן . . . כי נכנסתי קודם לנעמה ולא הייתי בתפוז . . . אני שמחה ומאושרת ומתמוגגת מהמיזוג המדהים שלכן יחדיו ובטוחה שהפורום הזה יהיה מקסים, מלהיב, ../images/Emo82.gifחם וענק לאוהבי חימר פולימרי . . . לחברות מפורום נעמה שעברו לכאן אני antus וכאן כל הזמן אני עם הניק שלי.כולנו נתרגל מחדש לניקים של כולנו. . . ../images/Emo50.gif../images/Emo49.gif../images/Emo25.gif
 
מזל טוב !!

ברכות לפורום בנושא שאני הכי אוהבת למשש... הצעה ( עם איום....) פרוייקט שושנה אבל , לאט...ל א ט ..לאט..... שדודה מתוסכלת תפנים את העניין
 

ksnir

New member
בשעטו"מ, תיסלם, סלאמתק, סחתיין,

עבודה טובה, כל הכבוד, נהדר, כיף, הצלחה, הנאה, ברכה בעמלכן, שיהיה במזל! כמו שאמרתי בעת בה בישרת על השינוי לי לא ממש שינה מה הוא הבית. העיקר הוא - שהשכנים נאים בעיני! ועכשיו, כדי שיהיה לי קל להתרגל לשינוי, אני בודקת את השטיקים של הבית החדש:
בקיצור (התעייפתי...) שיהיה
!
 

קלימנט

New member
הפורום הישן

איך בכל זאת נכנסים לפורום הישן שלך נעמה{ קשה לי עם פרידות } יש שם כל מיני עבודות או הסברים שארצה לשמור, כרגע המסך של הפורום פה קופץ אוטומטית.
 

mnoya

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

תשמרו קצת זמן לעבוד...
 

psa

New member
../images/Emo49.gifנעמה ושרון../images/Emo65.gif../images/Emo213.gif../images/Emo20.gif

בשעה טובה.
 

jul jul

New member
מזל טוב! בשעה טובה!

כבר יש לי פיצול אישיות מקפיצות מפורום לפורום. סוף סוף יש בית אחד לכל הדברים הטובים.
 
למעלה