מזל טוב על הפורום

87מרסדס

New member
מזל טוב על הפורום

הגיע הזמן שגם לי יהיה רשיון. השאלה היא האם להתחיל ללמוד כאשר אהיה בת 16 וחצי (יש עוד כמה חודשים עד שאגיע למועד זה) ואז אחכה 2-3 חודשים לטסט או שעדיף ללמוד 2-3 חודשים מלפני שיש לי אפשרות לעשות טסט? האם אני יכולה לעשות טסט מלפני 17 לעבור אותו ולקבל את הרשיון כשאהיה בת 17? מלבד זאת, אשמח לקבל מספרי טלפון של מורי נהיגה בי-ם אם אפשר גם כמה הם לוקחים לשעה
 

ChilD SouL

New member
לפי מיטב ידעתי....

את לא תוכלי לעשות טסט לפניי גיל 17 רק אחריי. ועיצה אישית תתחילי ללמוד עכשיו, שתאוריה כבר תיהיה לך ביד ופחות דאגות אח"כ אבל זאת רק דעתי האישית.
 

87מרסדס

New member
כן אבל לחכות 2-3 חודשים

יגרום לי לשכוח את מה שלמדתי ולעשות יותר טעויות.
 
את/ה 87?? הלו אחי/אחותי להרגיע...

יש לך טסט שנה הבאה מה הלחץ? אני ספט' 86, והתחלתי ללמוד לפני שבועיים וחצי (כלומר 4 חודשים לפני רשיון) שזה הרבה מאודד זמן. יותר מידי. תיאוריה אני עובר בחופש הגדול (מה לעשות אין לי כוח ללמוד בזמן בי"ס) אבל ללמוד נהיגה התחלתי כבר למרות שזה מאוד מוקדם להתחיל עכשיו אני לוקח שיעור כל שבועיים (מתאפק איכשהו). אני ממליץ לך להתחיל 3 חודשים לפני היומולדת כשהתיאוריה כבר מאחוריך תתחיל/י עם קצב של שיעור בשבוע.
 

87מרסדס

New member
אני 87 סוף מרץ

ואני לא רוצה למרוח את השיעורים כך. אני ממליצה לעצמי להתחיל 2-3 חודשים קודם עם 2-3 שיעורים בשבוע. כמה שאגמור יותר מהר כך יותר טוב. ללמוד אחת לשבעויים מלבד שזה סיוט לא נותן לך את ההזדמנות לזכור היטב את החומר. היה עדיף לך לחכות עם זה חודש חודשיים ואז ללמוד כמו שצריך פעמיים עד 3 בשבוע. לא יותר שווה? עכשיו אתה סתם מבזבד כסף כמו מים. 2 שיעורים בחודש? לא הגזמת מעט?
 
אל תשכחי שאת צריכה

לעשות את השיעורים כמה שיותר קרוב לטסט כדי שתיהי מורגלת לאוטו. אני עושה שיעור בשבועיים גם בגלל שאני "חם" על ההגה. לקראת הרשיון אני אגביר את הקצב. אני דווקא מסתדר מצוין עם שיעור בשבועיים. אני הייתי בשיעור שני ביום שישי ולא שכחתי מה שלמדתי בשיעור הראשון. המורה שלי אמר שאני בערך בשלב של שיעור 10, הוא גם אמר שהוא יגיש אותי על פחות ממינימום. ככה שהשיעורים גם עכשיו הם בשביל להוריד את כמות השיעורים שישארו לי אח"כ.
 
למעלה