מחברות מותגים, מדוע?

אני מתכוונת למה שמיותר בהחלט

והופך לנורמה מחייבת. גם הורים החייבים לחסוך נסחפים אחר לחצים חברתיים ורוכשים שטויות לילדיהם, תוספת של כמה מאות שקלים לרכישה. ואלה שבשום אופן אינם רוכשים, מציבים את הילד במצב חברתי נחות. וחבל מאד שמערכת החינוך מגלה חוסר אונים כנגד גורמים מסחריים.
 

וירלומי

New member
זה נתון לבחירה

אתה לא יכול לאסור ועוד פחות מכך לכפות ביחוד בכיתות הגבוהות.בנמוכות יש בתי ספר שזה נעשה - בכפת עתיפה אחידה למחברות. וזה עוד לפני שכנסו לאינטרסנטים שונים. שיש להפ השפעה סמויה ולעיתים גלויה.
 

meitush123

New member
ביסודי שלי פשוט חילקו מחברות

ואת כל שאר הציוד ובכך חסכו להורים את הטרחה והבזבוז. מאז זה השתנה. לא יודעת למה
 

meitush123

New member
ביסודי שלי פשוט חילקו מחברות, ביסודי שלי פשוט

ואת כל שאר הציוד ובכך חסכו להורים את הטרחה והבזבוז. מאז זה השתנה. לא יודעת למה, ואת כל שאר הציוד ובכך חסכו להורים את הטרחה והבזבוז. מאז זה השתנה. לא יודעת למה
 

מיכל שב

New member
אני מסכימה לחלוטין

משרד החינוך לא יכול לשלוט במותגים שהילדים שלנו לובשים (הרי גם תלבושת אחידה היא לא ממש אחידה, אם אחד הולךעם ג'ינס ממותג והשני לא). אבל היא בהחלט יכולה לשלוט במוצרים הבסיסיים כמו מחברות/קלסרים/עטים וכו'
 

נירה63

New member
אני בהחלט מדברת עם תלמידי במהלך השנה

לא רק על מותגים בציוד לביה"ס, לא פעם באים תלמידים ומראים לי נעלי ספורט שקנו להם במחירים בשמיים ואני תמיד תמיד אומרת תתחדשו , ומציינת שאני קונה נעלי ספורט ב-70 ש"ח בשוק והם נהדרות ומוצלחות. נושא המותגים לעתי מתחיל בבית, אם ההורים ידברו ויסבירו לילדים שמחברת רגילה היא מצויינת ובעצם מה שחשוב זה שיהיה נוח לכתוב בה ולא העטיפה החיצונית. אם הורים לא יקנו ויעמדו על כך שלא קונים את המחברות הנוצצות הללו...אז לא יקנו. כך עשיתי עם ילדי הפרטיים ואין כל בעיה עם זה. הורים יקרים חשבו על מה שאתם קונים, שימו דגש על העיקר ולא על הטפל ושתהיה לכולנו שנה טובה שקטה ונעימה בבתי ספר.
 

מיכל שב

New member
אני מסכימה

אולי כדאי לעשות את השיחות האלה עם ההורים ולא עם התלמידים
 

נירה63

New member
ראי הבוקר כתבה בעיתון המתייחס

אל התופעה, מה אגיד לך מיכל...הכל מתחיל בבית. כשהחינוך מתייחס אל התוכן ולא רק אל השם-המותג , וכשהורים מגיל אפס מתיחסים אל המהות ולא אל החיצוניות בלבד, סביר שהילד יצא קצת אחרת...ולשמחתי הרבה אנו מתגוררים בצפון בשכונה שהילדים אינם מתיחסים למותג כאל דבר חשוב כל כך... והאמיני לי הילדים ילדים טובים הם.
 
למעלה