מחסור ביכולת לשוחח על דברים.

הכל בסדר איתך, רק קצת לא הבנת את השירשור...

הבעייתית היא ה"מלאכית" הטובה שכתבה מעליי וכיס המרה המדובר הוא שלה, אני דווקא הייתי לטובתך...
 

gami088

New member
זה ממש לא המצב.

סורי אם הבנתם שלא במדויק, המצב הוא לא כזה שהוא נותן פקודות מכונה. ממש לא, הוא אחראי ואכפתי אבל פשוט שונא לדבר על דברים ולהכנס למריבות ולכן נמנע מראש, אבל כשאני במצב שצריכה לדבר עם מישהו או לפרוק קיטור אז הוא פשוט מתעלם. מתרחק על מנת לא להפצע. פשוט מאוד. אני ממש לא שטיח שדורכים עליו, הוא מכבד אותי מאוד ואוהב מאוד ומחבק ומנשק ומתקשר לשאול לשלומי. יש המון אהבה. אני חושבת שזה מה שגורם לו לברוח, כדי שלא נתפוצץ ברגעי כעס בלי לחשוב, אז הוא חןשב שאנחנו צריכים להתקרר. אבל בעת מריבה וכעס כל מה שצריך זה לפרוק.
 
אתה עוד יצאת בזול, כי אתה סתם "לא חכם כמוה"

רק אני קיבלתי "מטומטמת"! אבל אני מאמינה שגם אייבורי יקבל עוד מעט מחמאה
 

אייבורי

New member
אני לא אקבל כלום

&nbsp
אמא שלי הסבירה לי, שיותר גרוע מאידיוט זה אידיוט עם מוטיבציה
&nbsp
ולכן אני מסרב לנהל איתם כל מגע, שמא זה מדבק.
 

gami088

New member
קצת הגזמתם עם החטיפות חבריה

אלף, הילדים שבבית באופן הקבוע הן הבנות שלי מהגירושין, כך שאין עילה לתלונה על חטיפה.
ובית, אני לא הולכת לברוח מהבעיות ופשוט לחכות במלון שהן תרדופנה אחריי. עצה מציאותית שלא כוללת סרטי מתח ואקשן בבקשה.
 

שילה1

New member
סליחה.זו לא חטיפה,בדוק בחוק העונשין.

כל עוד איו צו,כל עוד אינם בהליכים-מותר לשכל הורה לקחת את הילדים.
מה שכן-רצוי לתדע את ההורה השני.
לידיעתך-לעולם לא אציע הצעה שיש בה גווק קטן פלילי.(באה מהעולם ההוא.בדרך זו אחרת...)
 
מלאכית יקרה

הגישה שלך של my way or the high way והראייה הצרה שלך דרך פריזמת הצרכים והרצונות שלך (או במקרה זה של הכותבת המקורית, שאיתה הזדהית), היא ילדותית ומעידה על דרך חשיבה אגוצנטרית.
בזוגיות יש שניים, הם שונים, כל אחד מביא איתו את אישיותו והחכמה היא לא לבטל או לשנות אותה אלא ללמוד לחיות עם חלקיה השונים, גם אילו שאותם אנחנו פחות אוהבים. בכל בן זוג, שאיננו התאום שלך, יהיו מרכיבים שאותם פחות תאהבי, אז מה, תחליפי בן זוג בכל פעם שתגלי שיש לו תכונה מעצבנת? תילחמי בתכונה המעצבנת עד שהיא תהפוך למרכיב המרכזי של הזוגיות שלכם ותהרוס אותה?
יכול להיות שזה מה שעשית עד היום, ואולי זאת גם הסיבה שבגללה את עדיין לבד.
הגישה הזאת של "אני, ורק אני צודקת" באה לידי ביטוי לא רק בגישה שלך לזוגיות, אלא גם כלפי כל מי שדעתו אינה כמו שלך, בצורת ההתבטאות הוולגרית והתוקפנית שלך בדיון הזה (ובדיונים אחרים בהם השתתפת) - אני מטומטמת, מריוס קישקוש בלבוש, בן הזוג של הכותבת הוא אפס שתלטן... ממש כיף איתך...
ועכשיו, כמיטב המסורת, אני כבר מצפה בכיליון עיניים לדלי החרא שתשפכי עלי.
בתודה מראש - החובטת.
 

סטנגה Joe

New member
נקודת מבט

יש את הקטע הזה של נשים מנגה וגברים ממאדים.
את מדברת על תחושות ,על משהו מעט ערטילאי.
גבר מבין תכלס.
אם תספרי לו על כאלה ,כנראה הגבר שלך ,כמתואר ,לא יבין מה ניסגר איתך ומה את רוצה ממנו.
אולי את צריכה לשבת ולחשוב/לרשום נקודות ספציפיות ולבוא אליו עם רשימה , 1 , 2, ,3 וכו'
כך יהיה על מה לדבר תכלס.
בסוף כולנו עושים שיקולי עלות תועלת.
עשי לך את השיקולים האלה וראי אם שווה לך להיות איתו או שלא.
 
תשמעי, גם אני לא לגמרי הבנתי מה בדיוק את רוצה

הרי גם אם היה לך את היום הכי רע בעולם, הוא מבחינתו לא מרגיש שזה שהוא יושב ומקשיב לך - עוזר במשהו.
בחרת גבר פרקטי, תני לו משימות פרקטיות: כשהוא נכנס הביתה אחרי יום כזה תגידי "היה לי יום קשה, אני צריכה חיבוק" או "היה לי יום קשה, אני צריכה חצי שעה של שקט ומנוחה, תדאג בבקשה לארוחת ערב לילדים" או "היה לי יום קשה, לא הספקתי שום דבר בבית, תתלה בבקשה כביסה" - אילו דברים שהוא יודע לעשות. ככה הוא ירגיש שהוא תומך.
את מה שהוא ומי שהוא אי אפשר לשנות מן היסוד. אם את אוהבת אותו ורוצה לחיות איתו תצטרכי להבין את זה.זה לא אומר שאין סיכוי לשיפור מסויים: תוכלו להחליט על זמן זוגי שבו אתם מבלים ביחידות ועושים דברים שיעשירו את עולם התוכן המשותף והחוויות המשותפות שלכם (אולי מנוי לתאטרון או לסנימטק, אולי ללכת לרקוד, אולי מופעי מוזיקה, טיול... מה שבא לכם). תקחי בחשבון שמאחר והמצב מפריע בעיקר לך, את תצטרכי להיות היוזמת ואסור לך להתאכזב שהוא לא יוזם אלא לשמוח אם הוא מבין את הצורך הזה שלך ומשתף פעולה.
ובעניין לשוחח על הקשיים, כאמור - תבואי לשיחה כזאת מוכנה: מה בדיוק קשה לך, מה היית רוצה ממנו ומה אפשר לעשות בנידון, לא שיחה ארטילעית על "מצבנו"... וגם לבחור את הזמן והמקום לשיחה כזאת: שעה 7 וחצי בערב כשהוא רק נכנס הביתה מהעבודה לתוך הכאוס של ארוחת ערב/מקלחת/השכבה - זה לא זמן טוב. כוס קפה על המרפסת אחרי שוך הסערה, או אפילו דייט בבית קפה, זה זמן טוב יותר לשוחח.
אני דווקא לא חושבת שאתם צריכים ייעוץ זוגי, אבל אם את מרגישה לבד, אולי תלכי בעצמך לכמה פגישות שיעזרו לך ללמוד להתמודד עם הפאקים של בן זוגך, לחיות איתם בשלום ולהביא לשינויים קטנים בדרכי נועם.
אם מעניין אותך, הבעל שלי הוא החבר הכי טוב שלי, מתקשר, מקשיב, אפילו מספר - אממה, לא מצליח לעבוד באופן עקבי, מקים עסקים ולא מצליח להחזיק אותם, מתחיל משימות בבית ולעולם לא גומר אותן, רוצה להתחלף? (רק תקחי בחשבון שהוא כבר אחרי "פרוייקט שיקום הגבר" על ידי מיטב המומחיות, אשר צלח רק באופן חלקי, ככה שאין סיכוי רב שתצליחי לשפר עוד הרבה).
והמלצתי האחרונה - תצפי פחות בסרטים אמריקאים רומנטיים (או שלפחות תקחי אותם פחות ברצינות).
 

gami088

New member
עצה מעולה

אז העצה הזאת אכן נשמעת מעשית. לתת משימות, רעיון לא רע. ורק לשם ההבהרה, אני זאת שדואגת להכל בבית בעיקרון, השכבה, מקלחות, ארוחת ערב וכיוצא בזה, אז הוא פשוט נכנס הביתה לסוג של גן עדן חסר דאגות ומטלות. יישר למיטה לנוח, יש לו את אחת העבודות המתישות שיש(כאחת שעובדת בצמוד אליו אני יודעת).
כשרק הכרנו הוא היה עושה הכל, כביסות, נקיון, כלים.. הפכתי אותו לשייח סעודי ואני בוכה על זה חחחח.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אין ספק שאת זקוקה למישהו לדבר איתו.

רק לא בטוח שזה בעלך.
בחרת בבעלך כי הוא אדם מבוגר יחסית, יציב, פרקטי ובטוח. והוא אכן כזה.
&nbsp
ישנה אפשרות (תאורטית) שהצרכים שלך לשיחה הם קצת ילדותיים, שאת טיפה מחפשת את עצמך, או מחפשת משהו שאת בעצמך לא יודעת שאת מחפשת. זה מאוד טבעי. את צעירה מאוד, לא הספקת להשתעשע בחיים קלילים כמו כמה מחברותייך, ויש לך לכן כל מיני חוסרים (או שכך את חשה).
&nbsp
אם כן, יכול להיות שבעלך קלט שהשיחות שלך הן טיפה מתחום הפנטזיה, או לא ממש ממקודות, ועם עול החיים, הוא לא מרגיש שהוא יכול או רוצה להיות הפסיכולוג שלך.
&nbsp
(כל אלו הן כמובן רק הנחות - אני לא באמת מכיר אותך).
&nbsp
לכן אני חושב שהאדם שאת צריכה לדבר איתו הוא מטפל, אולי גבר, אולי אישה, אבל מישהו שיכול באמת להקשיב לך, ולעזור לך גם לעבד את מה שיש לך בראש.
&nbsp
 

gami088

New member
הייתי אצל פסיכולוגית.

והאמת הרושם היחיד שלי היה, בזבוז זמן, כסף ואנרגיה. הייתי יושבת שם ומחכה שהשעה תעבור, מפגשים חד שבועיים בעלות של 200 שח למפגש בן שעה. וכל מה שהיא אי פעם אמרה לי היה לשים לבנות בחדר מנורת לילה. דיי איבדתי את האמון במקצוע הזה. כי כמה אדם יכול לשמוע את צרותיהם של אחרים ולא להתייאש?! זו גם הסיבה שאני לא מושכת בכוח לטיפול זוגח, הם לא זולים ואני סקפטית מאוד לגבי זה.
 
למעלה