מחפשת בנרות: שולחן וכסאות לבובה+ ריקמה

מחפשת בנרות: שולחן וכסאות לבובה+ ריקמה

אולי תוכלו להנחוצת אותי איפה אפשר להשיג: 1. שולחן וכסאות לבובות, רצוי מאוד מעץ. 2. ריקמה פשוטה, משהו בסגנון איקסים - במטרה ללמד את ביתי בת ה-5 לרקום. את שיהם חפשתי בהמון חנויות ולא הצלחתי למצוא. אני גרה בפ"ת, אך זה יכול להיות גם ברדיוס סביר באיזור המרכז. תודה מראש...
 
רקמה ראיתי בהכול בדולר

ואמורות להיות ערכות כאלו בכל חנות יצירה/צעצועים. את בטוחה שזה תואם גיל לבת חמש?
 
בחנויות יצירה יש בד"כ

ריקמה יותר דמוית גובלן. אני מחפשת ריקמה לילדים, אני אל יודעת אם עדיין עושים את זה אבל כשאני הייתי ילדה היו כאלה ריקמות משרוטטות באיקסים גדולים, תפוסות במעין מסגרת, והיו משתמשים בזה כדי ללמוד לרקום.
 
כן, בדיוק על זה אני מדברת.

אני *חושבת* שראיתי כאלו בחנויות צעצועים. באיזור של כל הקופסאות יצירה, של בניית רדיו ומכונת גלידה וכו'. העניין הוא שאני זוכרת רקמה כמו משהו שהתאים לגיל 7-8 ככה, לא לגיל 5. מצד שני, גושפנקה אומרת שהבן שלה מסתדר אז כנראה שזה מתאים.
 
ברור שתואם

הבן שלי רוקם מצויין (יחסית) והוא בן 5 וחצי הוא התחיל בסביבות גיל 4 וחצי... ולשואלת- אפשר בשביל ההתחלה לקנות רק רשת כזאת (בחנויות יצירה וציוד גנים ) ועם מחט עבה וצמר- להתחיל עם צורות פשוטות איך ש"בא לה", אחר כך יש בחנויות ערכות חמודות וקצת יותר מסובכות (עולות בערך 30-40 ש"ח) ויש עוד רעיון של "גליש" שגם עובד מעולה...לקחת קרטון דק יחסית (כמו של קורנפלקס) לחורר בו צורה פשוטה עם מחט\קיסם או משהו כזה (אני למשל חוררתי לב עם השם של הילד) זה היה לילד ממש נוח לרקום ככה.
 

down under 1

New member
תואם

הבן 5 שלי כבר תופר עם מחט רגילה פרחים משאריות בדים והיום החליט שהוא רוצה לתפור שמיכת טלאים
הוצאתי את שקית השאריות ונתתי לו לחבר חלק לחלק. אחרי החלק השני שאלתי אותו איזה גודל של שמיכה הוא רוצה לתפור והוא ענה גודל שיתאים למיטה שלך!
אחרי החלק השלישי, הוא הניח הכל בצד והלך לשחק במכוניות... אם אני זוכרת נכון עוד לפני גיל 3 חוררתי קרטון ונתתי לו מחט מפלסטיק עם צמר 'לרקום' והוא מאוד נהנה מזה.
 
תודה, יקירתי.

בגלל שראיתי כבר כמה אקזמפלארים, שאף אחד מהם לא היה מה שהתכוונתיא ליו, אני מעדיפה לראות במו עיניי. אבל תודה על הרצון הטוב!
 

kramerkaren

New member
את הדברים לבובות ראיתי בביג טוי

יש סט מהמם ביופיו של בתי בובות + רהיטים, של משפחת סמית'משהו או סילוורמשהו, משפחות של חיות. רהיטים מקסימים. רקמה ראיתי דווקא באיזו סידקית קטנה כזאת, כאן ביהוד. לא יודעת להגיד לך אם זה לילדות בנות 5, אבל בהחלט היה מיועד לילדות.
 
עדכון מביג טויס - אין בגודל הזה

הייתי שם היום, יש להם ערכות קטנות. אני מחפשת סט שהוא לא לברביות או בובות קטנות, אלא בגודל של בובות גדולות. אמשיך בחיפושים ... תודה בכל מקרה.
 

ofekdean

New member
בפ"ת יש את לגן ולטף

ואולי יש להם רקמות. ברעננה יש בחנות "מוזלים"
 
../images/Emo207.gif../images/Emo91.gifמחפשת רעיון למתנה מקורית לתאומים

יש לי חברה טובה שחוגגת לתאומים שלה
יום הולדת 4 לא חסר להם כלום לשמחתי ולכן אני מחפשת משהו מיוחד תודה! ושבוע טוב ושיום שלישי יגיע כבר!!! נראה את גלעד בבית!! אמן
 
למעלה