מחפש הצעה לטיול באזור ורונה עם בני 4 ו 6

urielp

New member
מחפש הצעה לטיול באזור ורונה עם בני 4 ו 6

שלום, מחפש הצעה לטיול של שמונה ימים: נחיתה והמראה מורונה (לא (!) טיול כוכב - כל יום לינה במקום אחר, ניידים עם רכב) לתחילת יולי: כל רעיון יתקבל בברכה, כמו מוזיאון שמעניין ילדים, שמורות טבע, הרים וכו'. אין לנו בעיה לנסוע עד 3-4 שעות כל יום. חשבתי על שוויץ, הדולומיטים, אגם גרדה, ונציה, פיזה וכו'. מחפש עוד אבני דרך מעיינים באזור. אגב - חבר שלי היה בסוף אוגוסט ומסר שכל הכפרים סביב גרדה פקוק מאד. האם זה המצב הצפוי גם לתחילת יולי? תודה.
 

יונית א

New member
בהחלט פקוק

אבל ככל שמקדימים- הצפיפות נמוכה יותר. אתה יכול לבחור ציר התקדמות- או מורונה לכוון וונציה-ונטו-דולמיטים -אגם קומו-וחזרה לורונה או מורונה לכוון טוסקנה-פירנצה-סן גי'מיאנו- סיינה-פיזה לוקה וחזרה דרך אגם מאג'ורה לורונה. היות וחלק ניכר מהאטרקציות(פארקים ובילוי) לילדים נמצאים סביב אגם גארדה(לא שאין במקומות אחרים) הרי ממילא תצטרכו ל"השקיע " כאן יותר ימים.
 
מאוד פקוק

הנסיעה איטית באופן שמטריף את הדעת (לא רק סביב אגם גרדה אלא סביב כל האגמים). הייתי מציעה לכם לברוח מן האיזור (צפונה לשוויץ, צפון מזרחה לדולומיטים, מערבה לעמק האוסטה המדהים או דרומה לטוסקנה, רומא ואפילו מפרץ נפולי הנפלא). בהצלחה
 
למעלה