מחקר הראה שאין שוני בקיום יחסי מין בין נימולים ללא נימולים

דיברגנט חדש

Well-known member
ברור, אין שחיתויות? אין קבלת כספים מחברות התרופות?

על כלכלת בריאות שמעת?
&nbsp
את נעשית יותר פתטית מתגובה לתגובה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם יש לך ראיות לשחיתויות וקבלת כספים במשרד הבריאות, הצג אותן

אבל אם אתה צורך תרופות בחייך והולך לקבל טיפול רפואי כשאתה זקוק לו, אתה סתם צבוע כמו כולם...

&nbsp
לפני כמה שנים קראתי כתבה עצובה על הורים שאיבדו את בנם הפעוט בשל סיבוכי שפעת. הם מתנגדי חיסונים ולא התחסנו בכלל במשפחה, אבל... כשהילד הרגיש לא טוב הם נתנו לו משככי כאבים. צריך להסביר לך את האירוניה העגומה או שאתה מסוגל להבין אותה לבד?
 

דיברגנט חדש

Well-known member
חסר? יש אינסוף קישורים על שחיתויות

לידיעתך, בהקשר אליי, הרופא משפחה שלי בכלל לא מכיר, כי לא הייתי אצלו אף פעם. אני בכלל לא בטוח שהתיק שלי עבר מרופא הילדים לרופא משפחה כי לא הייתי אצל רופא מאז הצו ראשון, שהייתי צריך שימלא לי תצהיר בריאות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כרגיל, שוב נפנופי ידיים בלי שום נתונים / סימוכין / עובדות.

ולא אכפת לי מה הם יחסיך עם רופא המשפחה שלך, אבל אם אתה מנסה לטעון שעשרות שנים לא היית אצל רופא, אתה פשוט שקרן. מצד שני, אתה גם משקר שאתה לא נגד חיסונים ואתה מחסן ובפועל אתה שופך כאן את כל הפרופגנדה של מתנגדי החיסונים, אז...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אם לא היה אכפת לך, לא היית כותבת את תגובתך הקודמת

כפי שכתבתי לך לא פעם, קיראי את תגובותייך הקודמוץ כי את מבישה את עצמך פעם אחר פעם בסניליות שלך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קראתי, ואין סתירה. כרגיל, הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר...

 

דיברגנט חדש

Well-known member
שלא ניתן לסמוך על חיסון שיגן עלייך ועל כן מי שנעשה לו ברית

מילה, יהיה מוגן יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אשרי המאמין...

טענות על שחיתויות או הפחדות ב-YNET אינן ראיות לכך שהחיסון אינו מגן על המתחסנים. אתה יכול להמשיך ללכת סחור סחור ולחפש פגמים ולהלחיץ סתם, אבל זה לא עובד עליי, אלה רק הסחות דעת וניסיונות להסיט את העיקר לטפל. קשר סיבתי, זוכר? זה העניין כאן. איזו באסה לך, המציאות דווקא מלמדת שיש קשר סיבתי הפוך, והחיסון עובד ועוזר מאוד:
http://midaat.org.il/articles/health-and-sickness/hpv-10-years-results/

לעומת זאת יש ראיות לכך שברית מילה לא מונעת הידבקות בפפילומה (עובדה, יש לא מעט גם בישראל, גם אם פחות, יש די והותר) ולכן החיסון מומלץ גם לישראל והוא חלק מתוכנית החיסונים, על אפך ועל חמתך. אני ונשים אחרות שבריאותן חשובה להן (וגם גברים, לא נקפח) נמשיך להתחסן ולחסן את ילדינו ולהגן על עצמנו, גם אם אנשים בורים כמוך ימשיכו להתריס ולהפחיד ולנסות להחזיר את כולנו לאחור.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ברור, עברת שטיפת מוח ואת לא מסוגלת להיות סקפטית

את לוקה בעיוורון מחשבתי ונראה לי שאת זקוקה דחוף היפנוזה בשביל להגיע לנקודה שעברת את השטיפה ולהוציא אותך משם.

הרשת מפוצצת ממקרים של נזקים חמורים מחיסונים ובשל ריבוי המקרים, ארה"ב הקימה אתר ובה ריכוז המקרים, כדאי לך מאוד לבקר בו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתנגדי החיסונים שטפו לך את המוח, אתה תוכי שלהם

הרשת מפוצצת באנשים שטוענים לנזקים חמורים מהחיסונים. היא גם מפוצצת באנשים שטוענים שהם ראו את איש השלג, שהעולם שטוח, שאלביס חי ושפול מקרטני מת. אתה מתייחס לכל דבר במרשתת כמו אל דיווח אמין, ומטיף לי על סקפטיות?!


בארה"ב יש אכן אתר לדיווח על תופעות שקורות אחרי החיסונים ואנשים יכולים לדווח בו כל מה שבא להם. זה כלי חשוב, אבל חשוב להבין שכל אחד יכול לכתוב בו מה שהוא רוצה. אבל מה שקרה אחרי החיסון לא בהכרח קרה בגללו. המידע שנאסף באתר עובר בדיקה, אבל מה שאתה רואה בו הוא המידע הגולמי, בלי עיבוד, מחקר או בדיקה מעמיקים.

אנשים מקבלים חיסונים כל הזמן בעולם, ותינוקות מקבלים חיסונים בכל חודשיים בערך, ולכן כל דבר שקורה בחיים יקרה למישהו אחרי שהוא קיבל חיסון. גם כל דבר בחיים קורה לאנשים ממש אחרי שהם ישנו בלילה. אתה חושב שזה קשור?
הנה עוד עובדה בשבילך: 100% מהאנשים שמתו נשמו אוויר בחייהם. מסקנה: אוויר גורם למוות...
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אכן, המידע שנאסף באתר עובר בדיקה ומגיע לביהמ"ש

האם את מודעת לכמה כסף נפגעי חיסונים מקבלים בעקבות הפגיעות המרובות?
רוצה קישורים?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא... הוא מגיע ל-CDC ול-FDA והם בודקים אותו

https://vaers.hhs.gov/about.html
&nbsp
בית המשפט אינו גוף שתפקידו לאסוף מידע ולבצע בדיקות כאלה... אבל אנשים יכולים להגיש תביעות, זה נכון. במקרים רבים מעדיפים להתפשר ולפצות אותם כי זה הליך הרבה יותר פשוט. זה קורה גם בתחומים רבים שאינם חיסונים (או תרופות), לידיעתך.
&nbsp
יש גם מקרים נדירים (מאוד) שבהם אנשים אכן נפגעו מחיסונים. הרבה יותר נדירים מהאנשים שנפגעו (קשה, גם עד נכות ומוות) מהמחלות שנגדן מחסנים, הרבה יותר נדירים מהאנשים שחוצים את הכביש ונדרסים וכו'.
&nbsp
אין שום דבר בחיים שהוא 100%, גם לא חיסונים. כל דבר הוא שקלול של ניהול סיכונים. הסיכוי של אדם להיפגע מחיסון קטן בהרבה מהסיכון שלו להיפגע בתאונת דרכים, ואף על פי כן אנשים נכנסים למכונית ונוסעים, ואין פרופגנדה נגד שימוש במכוניות.
&nbsp
הסיבה שמחסנים היא שהסיכון מהמחלה גדול עשרות מונים מהסיכון שבחיסון. כשזה לא המצב, או כשהחיסון בעייתי, או כשאין צורך לחסן את כלל האכלוסייה, לא נותנים אותו בשגרה אלא רק כשהוא רלוונטי (למשל כלבת, או חיסוני מטיילים).
&nbsp
אם יש בעיה בחיסון מפסיקים לתת אותו או מחליפים אותו. כך הוחלפו בעבר החיסון נגד רוטה או החיסון נגד שעלת. גם החיסון נגד צהבת B, אגב, הוא כבר חיסון דור 3 שמבוסס על חיסון דור 2, וחיסוני דור 2 החליפו את החיסונים של הדור הראשון שניתנו בעבר. החיסון הראשון נגד צהבת B הופק מדם של חולים, כי זה מה שהיה; הרכיבים כמובן עברו סינון וכל הנגיפים הומתו, ועדיין, זה לא היה אידאלי, אז המשיכו לעבוד על חיסון טוב יותר, כדי לא לקפוא על השמרים (תרתי משמע...) אלא לשפר ולהתקדם. החיסונים נגד צהבת B כיום הם רקומביננטים, כלומר משתמשים רק בחלבונים ממעטפת הנגיף.
&nbsp
אתה יכול לנסות "להפחיד" אותי עם קישורים, אני לא מתרגשת. אני מצויה בנושא החיסונים כבר אי-אילו שנים, וגם את הפרופגנדה הרדודה שלך כבר פגשתי אין ספור פעמים... אתה משעמם לאללה, חרטטן קטן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תלמד דבר או שניים על עולם המשפט, אני לא יכולה ללמד אותך הכול

 

דיברגנט חדש

Well-known member
הצחקת אותי

במשפט, אני מבין הרבה יותר ממך, בלשנית קטנה.
&nbsp
כשמשהו ודאי, לא מתפשרים במיוחד כאשר הממסד הרפואי תומך בך.
&nbsp
את בדיוק כמו שהילדים אומרים "פתי מאמינה לכל דבר"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז תצחק... אני לא בלשנית ואתה לא מבין דבר במשפט ע"ס דבריך.

 
למעלה