מחר יום הולדת...

מחר יום הולדת...../images/Emo77.gif../images/Emo47.gif../images/Emo213.gif../images/Emo65.gif

מחר ה 9/5 חוגג המלך דייב יום הולדת 48
. לפני שנה...הוא חגג אצלינו ואחרי יממה חגגנו איתם...
איך שעובר לו הזמן... מה נאחל לבן אדם??? המון אושר, בריאות וכיף... פחות להיות סנוב ויותר להיו כמו פעם ( רק בלי הסמים... )... להמשיך לעבוד עם החבר'ה ולבשל לנו עוד אלבום , טור וביקור במזרח התיכון...
| והמון מזלט| מכל ה
..
 

Another Girl

New member
לא יאומן...

שכבר חלפה שנה מאז...
כל כך בא לי שידור חוזר! בכל מקרה מאחלת לו עוד ימי הולדת רבים ומוצלחים (ובעיקר - בריאים
)
 

Doriiin

New member
באיזו מהירות השנה הזו עברה ..

מה נאחל למלך הבמה, לפרפורמר האדיר? קודם כל בריאות.. במיוחד לאור הבעיות בשנה האחרונה. כמובן שאושר ובלה בלה בלה .. שתישאר ׳ Good looking guy' עוד שנים רבות ותמשיך לפזז על הבמות (אם כי בפחות תנועות הגובלות בתהייה לגביי נטיותך המיניות...) !!! שתתמלא אנרגיות לקראת הטור הקרב ובא של דפש בישראל, 2 הופעות בתל אביב, 3 בנהריה ואחת במעלות בסלון בייתי הקט :) (כן בטח ..). מזל טוב !!
 

יאמה

New member
היום יומולדת

נכנסתי לאחל לדייב
מזל טוב, אושר בריאות ועוד המון שנים על הבמה.
 

westend girl

New member
lost track of time here...

but someone made sure to remind me that it had been excactly a year since that day at Ramat Gahan. only one year but to me it looks so far, and it's funny how you can still hear such mixed comments about it. so... did anything changed since? did any of you left the stadium thinking it was awful but now thinking it was acctualy pretty good? or maybe the other way around? (oh, and sorry for the english, no hebrew keyboard here)
 

יאמה

New member
לגבי ההופעה ברמת גן

כשיצאתי ממנה אמרתי שהיה מצויין. כל כך שמחתי שההופעה בכלל התקיימה ולא התבטלה ברגע האחרון שכנראה אפילו אם הם היו עולים ושרים שירי עם יפניים לא הייתי מקטרת. קצת היה לי חבל שהקהל היה לא משהו...איפה שאני עמדתי, די קרוב לבמה, אף אחד לא הכיר אף שיר ורק אני שרתי בהתרגשות...היו גם דחיפות מכוערות שהעכירו את האוירה, אבל זכיתי לראות את דייב מנענע ואת מרטין שר את QUESTION OF LOST , וזה בהחלט סיפק אותי אז. להופעה הלכתי עם הבעל שמעריץ את U2 והוא אמר לי שאני חייבת לראות את DM בחו"ל, וכמה שזה שונה לראות הופעה במקום אחר. בקיצור, אישרתי לו לקנות לי כרטיס להופעה בלונדון, ואחר כך עוד אחד
אחרי שתי הופעות בלונדון אני חושבת שלקהל יש חלק חשוב מאוד בהופעה וקהל בארץ מפונק לאללה וזה לרעתו. (בוא נגיד שכשאני עצבנית אני אומרת שהקהל בארץ הוא זבל, אבל עכשיו אני רגועה). בקיצור, בהופעות בלונדון נהנתי הרבה יותר, אפילו שבארץ DM צ'יפרו אותנו ושרו יותר שירים, אבל אני עדיין חושבת שהיתה הופעה טובה. מי שרוצה הופעה מצויינת אני ממליצה על חו"ל.
 
למעלה