מחר סינרגיה בביט בחיפה!

amirhen1

New member
מחר סינרגיה בביט בחיפה!

אהלן, מחר סינרגיה הלהקה האהובה עלי מופיעה בחיפה במועדון הביט ב22:00 כדאי לבוא ואין הגבלת גיל כניסה!! סידרנו את זה מול הלהקה אמיר כנסו גם לפורום של הלהקה באתר היפה של סינרגיה www.synergia.co.il
 
זה אמיר אחר, לא אני../images/Emo3.gif

ואני בא!!
 

שלומיתת

New member
ידוע ידוע וידוע ../images/Emo13.gif

תודה בכל אופן. זה אתה מפורום רוק ישראלי לא? עצה שלי- עזוב את הפורום ההוא, אל תכתוב שם דברים על סינרגיה. הם לא אוהבים את סינרגיה, וזה בלשון המעטה. זה מיותר.
 

שלומיתת

New member
דוקא לא לדעתי

פורום תותחי אפילו.... במיוחד עכשיו כשהמנהלת החדשה קצת יותר סימפטית יש שם ביקורות על הופעות, חלוקת כרטיסים ובכלל מגניב שם זה שסינרגיה לא חביבים עליהם זה משהו אחר
 
הבעיה שלי איתם זה שסינרגיה לא קיימת בשבילם

אני לא אבדוק אם עכשיו זה אחרת, אבל יש להם בטאגליינס שמות/אתרים של אמנים ולהקות, וסינרגיה - לא שם. לדעתי זה שהם שונאים את סינרגיה, לא אמור להשפיע על דברים כמו הטאגליינס וזה. מה זה פה דיקטטורה?
 

שלומיתת

New member
שכשכולם שם שונאים את סינרגיה

אז ככה זה... ונכון שבקטע הזה הם לא בסדר, בכלל לא בסדר, אבל בשאר הדברים הם סבבה לטעמי
 

kombinaizer

New member
אני לא רואה עם זה בעיה

פורום רוק ישראלי לא מכליל את סינרגיה כלהקת רוק לאחר הסתכלות רחבה על הקריירה שלהם ועל סוג השירים שהם הוציאו. אני חושב שכיום מקומה של סינרגיה היא בפורום פופ ישראלי.
 

שלומיתת

New member
הקטע הוא שדיעה אישית פה לא אמורה לעבוד.

הרגע שלהקה מופיעה תחת קטגוריה של "רוק ישראלי", זה אמור אוטומטית להכנס כנושא לפורום שלהם, בין אם זה מוצא חן בעיניהם ובין אם לא. מכאן ועד לאהוב את המוזיקה הזו הדרך ארוכה.
 

kombinaizer

New member
דעה אישית עובדת

כי זה כל הרעיון של פורומים. כאשר הלהקה לא נמצאת מעניינת בין חברי הפורום אין לה מקום בפורום.
 

שלומיתת

New member
בטח

כי למשל אני, ואין לי ספק בכלל שיש עוד כמה כמוני, נמנעת מלכתוב בפורום הנ"ל כי היחס שם לסינרגיה הוא מגעיל. זה לא שאני מחרימה את הפורום, פשוט נכויתי מהיחס הזה אז נשארתי על תקן קוראת בלבד. שלא נדבר על זה שאני בטוחה שיש שם גולשים שסינרגיה כן מעניינת אותם, אבל בגלל הזלזול המיותר שיש שם ללהקה ולמעריכים שלה הם שותקים.
 
איזה בולשיט

אם אני ושלומית, לצורך העניין, חלק מהפורום, אז אנחנו גם חלק מחבריי הפורום. וזה שרוב החברים שם לא אוהבים את הלהקה, לא אומר שאין לה מקום בפורום. חוצמזה, יש לי שאלה אליך אם כל התגובות שלך פה הם אנטי-סינרגיה, מה אתה עושה פה?!
 
למעלה