מחשב חדש האם מתאים לWOW?

Florimel

New member
מחשב חדש האם מתאים לWOW?

שלום לכולם אשמח לקבל דעה נוספת ממי שמבין. אני עומדת לקנות מחשב חדש וכמובן משחקת WOW האם המפרט מטה עונה על הדרישות? במידה ולא אשמח לקבל הצעות מה לשפר. תודה פרט טכני מעבד: ® Intel® Core™ Core i7-870processor מערכת הפעלה : Genuine Windows® 7 Home Premium 64-bit זכרון: 6 GB DDR3 , 1333 MHz, כונן קשיח: SATA II, 7200 rpm, 1000 GB, 3.5-inch, S.M.A.R.T. כרטיס גרפי: NVIDIA GeForce GT420 DisplayPort 1GB FH כונן אופטי: DVD SuperMulti SATA Intel iH55 chipset with max. 16GB address space LAN: 10/100/1000 MBit/s ממשקים: Audio: line-in, Audio: line-in / microphone Audio: line-out Front audio: microphone Front audio: headphone USB 2.0 total: 8 USB front: 2 USB rear: 4 USB internal 2 1x parallel 2x PS/2 1x PCI Express 2.0 x16 Ethernet (RJ-45) VGA HDMI מידות: W x D x H 175x 425 x 353 mm משקל: approx. 11 kg
 

I3lack1

New member
יאללה

להתקין, לשים את כל ההגדרות על המקסימום ולהתחיל לשחק.
 

O s w a l d

New member
אהבתי

את יכולה להריץ אותו על המחשבון, זה היתרון של המשחק הזה
 

אנימור

New member
כבר מזמן לא.

נסה להריץ את WoW על ultra במחשב ישן, נראה כמה FPS תקבל. המנוע הגראפי שופר ושופץ מספר פעמים. WoW היום תומך ב-directx 11 וכבר מזמן אי אפשר "להריץ אותו על מחשבון".
 

O s w a l d

New member
לא דיברתי

על אולטרה אבל. דרישות מינימום ואפילו מומלץ די נמוכות למחשבים של היום בטוח. קיצר, יהיה בסדר, על מחשב מודרני אפשר להפעיל פעמים.
 

Fanty S

New member
+../images/Emo45.gif, המחשב שלי לא כזה חזק ויש לו כרטיס מסך

ממש חלש אם להגיד את האמת, שעולה לי ביוקר בריידים אבל אני יכולה להריץ את וואו פעמיים ולשחק על מומלץ בריידים של 10 אנשים ועל הגדרות גבוהות מחוץ לרייד. נכון שהמנוע שופץ, אבל בשביל להנות מהמשחק לא צריך לשחק על אולטרא עם 250 FPS. זה מה שיפה במשחקיות טובה.
 

Fanty S

New member
יכולות להיות כל מיני סיבות

לא ידוע לי על מישהו בפורום שעושה multi boxing, אז כנראה מדובר בדברים יותר "תמימים" כמו להעביר חפצים בין חשבונות במהירות (לדואר יש השהייה של שעה), בוסט לחשבון חדש ודברים בסגנון. אני הייתי מריצה שני חשבונות כשעוד רק דרואידים יכלו לזמן את anzu
 

Florimel

New member
היי אנימור

מדובר במחשב שולחני ולא נייד... על איזה כרטיס מסך אתה ממליץ? המחשב הזה אגב מוגדר תחת קטגוריית "גיימרים" :)
 
למעלה