מטרותיי למחר, 12.12

kti2

New member
מטרותיי למחר, 12.12

1. לשמור על פינת אוכל מסודרת 2. לרדת עם ילדי לגינה עם כדור. 3. לכתוב שיר לבתי לכבוד חנוכה ולקשט יחד אתה. וזהו. עכשיו המטרות הרבה יותר ריאליות, אני מרגישה פחות לחוצה.
 
אני מאמינה שתצליחי לעמוד במטלות

עם פחות לחץ ואפשרות לנשום בין דבר אחד לשני את גם תהני מהעשייה המבורכת
 

kti2

New member
כן, הפעם הצלחתי, מטרות

נוספות שקבעתי לי להמשך היום: בנושא סדר וארגון בבית: 1. לשמור על פינת אוכל מסודרת 2.לסדר את פינת המחשב. 3. להכין מהערב את כל הבגדים למחר + תיקים לילדים. בנושא זמן איכות עם הילדים: 1.לעבוד עם בתי: על גזירה 2.להכין אתה בערב לביבות 3.לשחק אתה במחשב העשרה: (בנושא ילדים) 1. לקרוא פרק אחד בלבד מספר על חינוך ילדים. תזונה: 1.לערוך רישום של כל פירור שנכנס לפה, זמן האכילה. מקווה שלא הכבדתי על עצמי להמשך היום. אעדכן אותך!
 

kti2

New member
תודה על העידוד!

התחום בו את עוסקת מעניין אותי מאוד. האם תוכלי לספר לי היכן למדת אותו? האם את מאומנת בפורום, הייתי שמחה לקרוא על מטרותייך. אני מאמינה שעיסוקך מקנה לך בין היתר כלים לאמן אחרים בתחומי חיים שונים, נכון? כי הרי החיים מחייבים אותנו ללמוד כל הזמן.
 
אני מניחה שאת מתכוונת אליי

אני לא מאמנת אלא מטפלת בתלמידים בלקויות למידה בין השאר אני בונה אסטרטגיות למידה עם תלמידים ועובדת איתם על ניהול זמן למדתי במכללה פרטית בתוכנית שגובשה עם בית ברל אבל הועברה על ידי מכללת תנופה. המטרות שלי הם רחבות ומתפרשות על תחומים רבים. בתחום המקצועי עשיתי הסבה עבדתי שנים במשרד החינוך ועכשיו אני מטפלת עצמאית בלקויות למידה. אני בתחילת הדרך ורוצה להתקדם בתחום זה
 
תודה יעל

אני בסדר מתקדמת לאט אבל בטוח. יש לי כרגע שלושה תלמידים.מנסה למצוא כל מיני אפיקי שיווק, עדיין מדשדשת ומחפשת אבל במקום הרבה יותר טוב.
 
למעלה