מיהו יודע

suger

New member
מיהו יודע../images/Emo35.gif

אני אמנם רווקה אבל יש לי מן חלום כזה ללדת תאומים (בן ובת) לא יודעת, מן ג´וק כזה... למרות שזה נראה מאוד קשה וכו´ אני מתלהבת מהרעיון. רציתי לדעת מה הסיכוי שלי, לפי הידוע לי אין במשפחה הקרובה שלנו תאומים ואם גם לבעלי לעתיד לא יהיו- האם אין סיכוי?????? אני כנראה צריכה לחפש כזה....... סתאםםםםםםםםם!!! אז מה אתם אומרים?
 
שלום לך.......

לגביי הסיכויים הייתי נזהרת בלדבר במספרים.....אין לי מושג
לגביי רצונך בגדול...נפלא...אני תמיד חלמתי על זה...אופס על תאומים לא על שלישיה.......נכון...הם כל עולמי ולא הייתי משנה כלום במבט לאחור אבל.....אני הגעתי לזה בדרך הקשה "טיפולים"... בקרוב אערוך סקר בנושא.....ונראה כמה מהתאומים פה ספונטניים/טיפולים.....ואז תוכלי להבין שלא הכל היה תלוי ברצון שלנו.....לפעמים יד המקרה מתערבת... מאחלת לך שתמצאי קודם את החצי של חייך...ואז שיתגשם חלומך בדרך הקלה...
 

suger

New member
אה, כן?

לא ידעתי שזה בא לך ככה אחרי טיפולים, חשבתי שאת צעירה ולא תארתי לעצמי שבגיל כ"כ צעיר כבר עוברים הרבה טיפולים בכל מקרה, אני כמובן מאחלת לעצמי שיהיו לי תאומים בלי טיפולים, או - טוב, סתם ילדים בלי טיפולים... אבל בכל זאת אם יהיו תאומים אני אשמח (יש לי כבר אפילו שמות בשבילם...) נכון שאני מצחיקה? (בכל אופן את עצמי ממש)... יאללה ביי ויום טוב! אני.
 
בוקר ../images/Emo42.gif לכוווווולם...

חשבת שאני צעירה? חחחחחחחח כעת צחקתי.....מה הקשר בדיוק? וכאילו 28 נחשב לזקנה בימנו???...בכל מקרה בהצלחה בדרכך......
 
גם אצלנו אין הסטוריה של תאומים

והנה יש לי תאומים שהגיעו בצורה ספונטאנית לחלוטין אז אם את רוצה המלצה אני אבקש מהאישה לשלוח לך את הטלפון של השכן
 
למעלה