מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל

מצב
הנושא נעול.
מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
 
ועכשיו למשקל

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
ועכשיו למשקל
זה קשור לעליה לאוניברסיטה: על מנת לשלב בין המהנה והמועיל אני צריך להתאים את עצמי להליכה מאומצת. אז אני "יומם" גם על מכשיר הליכה שיש לי בבית והוא, תאמינו או לא, עובד קשה. התנאי כמובן הוא מינימום משקל עצמי. ומשקל, חברים וחברות (בעיקר חברות...) זו בעיה של האנושות מאז בריאת הדיאטה. אז אצלי יש משקל עצמי של 80 ק"ג ועוד משקל של איזה שני טון של תיק ג'יימס בונד מיושן שמכיל את כל מה שהצטבר בו מאז ימי המנדט הבריטי. אז שלב ראשון, ויתרתי עליו ועברתי לתיק בד קל שאני לוקח בדרך כלל לכינוסים בחו"ל...השנה אני גם לא מלמד אז בכלל אין לי צורך בהרבה ניירות... אז אני עולה עם התיק בד ורואה שהוא מחליק לי מהכתף ובכלל מעצבן וכל זה רק בשביל סנדוויץ שאפשר לקנות בקפיטריה, עט שיש לי 20 כאלה במשרד, פנקס צ'קים שזה בכלל פריט ארכאי, ארנק (תיכף נדבר גם עליו) ועוד פריט שאי אפשר לחיות בלעדיו..אויר..הרבה אויר. אז בסיעור מוחות שעשיתי עם עצמי החלטתי לוותר על התיק. ואם כבר אז כבר, גם על הארנק. כי מה יש לנו בארנק? 4 כרטיסי אשראי (כמובן ששלושה מהם מיותרים), מסמכי רכב, רשיון נהיגה, מיליון מטבעות, 20 כרטיסי מועדוני לקוחות, כרטיס "אדי" ובטח עוד דברים ששכחתי ולכן הם לא חשובים. מצאתי בבית זרוק נרתיק קטן של מסמכי רכב, כזה שכל סוכן ביטוח נותן מתנה (ביחד עם לוח שנה). שמתי בו: כרטיס אשראי אחד, 50 ש"ח מקופלים,כרטיס עובד, רשיון נהיגה, שני ניירות רכב , כרטיס "אדי" ו..זהו. מסתבר שכל היתר פשוט מיותר בתשעים ותשע אחוז מהזמן... כל זה בכיס של החולצה. במכנסים יש מקום לפלפון ולמפתחות. עכשיו אתם מבינים למה הרכבת היתה קלה יותר והביאה אותי לשער האוניברסיטה שלוש דקות קודם.????:)
 

fireman

New member
אחלה סיפור ../images/Emo13.gif

ועכשיו למשקל
זה קשור לעליה לאוניברסיטה: על מנת לשלב בין המהנה והמועיל אני צריך להתאים את עצמי להליכה מאומצת. אז אני "יומם" גם על מכשיר הליכה שיש לי בבית והוא, תאמינו או לא, עובד קשה. התנאי כמובן הוא מינימום משקל עצמי. ומשקל, חברים וחברות (בעיקר חברות...) זו בעיה של האנושות מאז בריאת הדיאטה. אז אצלי יש משקל עצמי של 80 ק"ג ועוד משקל של איזה שני טון של תיק ג'יימס בונד מיושן שמכיל את כל מה שהצטבר בו מאז ימי המנדט הבריטי. אז שלב ראשון, ויתרתי עליו ועברתי לתיק בד קל שאני לוקח בדרך כלל לכינוסים בחו"ל...השנה אני גם לא מלמד אז בכלל אין לי צורך בהרבה ניירות... אז אני עולה עם התיק בד ורואה שהוא מחליק לי מהכתף ובכלל מעצבן וכל זה רק בשביל סנדוויץ שאפשר לקנות בקפיטריה, עט שיש לי 20 כאלה במשרד, פנקס צ'קים שזה בכלל פריט ארכאי, ארנק (תיכף נדבר גם עליו) ועוד פריט שאי אפשר לחיות בלעדיו..אויר..הרבה אויר. אז בסיעור מוחות שעשיתי עם עצמי החלטתי לוותר על התיק. ואם כבר אז כבר, גם על הארנק. כי מה יש לנו בארנק? 4 כרטיסי אשראי (כמובן ששלושה מהם מיותרים), מסמכי רכב, רשיון נהיגה, מיליון מטבעות, 20 כרטיסי מועדוני לקוחות, כרטיס "אדי" ובטח עוד דברים ששכחתי ולכן הם לא חשובים. מצאתי בבית זרוק נרתיק קטן של מסמכי רכב, כזה שכל סוכן ביטוח נותן מתנה (ביחד עם לוח שנה). שמתי בו: כרטיס אשראי אחד, 50 ש"ח מקופלים,כרטיס עובד, רשיון נהיגה, שני ניירות רכב , כרטיס "אדי" ו..זהו. מסתבר שכל היתר פשוט מיותר בתשעים ותשע אחוז מהזמן... כל זה בכיס של החולצה. במכנסים יש מקום לפלפון ולמפתחות. עכשיו אתם מבינים למה הרכבת היתה קלה יותר והביאה אותי לשער האוניברסיטה שלוש דקות קודם.????:)
אחלה סיפור

אהבתי
 

Image of me

New member
../images/Emo45.gif גם אני נגד לסחוב דברים מיותרים

ועכשיו למשקל
זה קשור לעליה לאוניברסיטה: על מנת לשלב בין המהנה והמועיל אני צריך להתאים את עצמי להליכה מאומצת. אז אני "יומם" גם על מכשיר הליכה שיש לי בבית והוא, תאמינו או לא, עובד קשה. התנאי כמובן הוא מינימום משקל עצמי. ומשקל, חברים וחברות (בעיקר חברות...) זו בעיה של האנושות מאז בריאת הדיאטה. אז אצלי יש משקל עצמי של 80 ק"ג ועוד משקל של איזה שני טון של תיק ג'יימס בונד מיושן שמכיל את כל מה שהצטבר בו מאז ימי המנדט הבריטי. אז שלב ראשון, ויתרתי עליו ועברתי לתיק בד קל שאני לוקח בדרך כלל לכינוסים בחו"ל...השנה אני גם לא מלמד אז בכלל אין לי צורך בהרבה ניירות... אז אני עולה עם התיק בד ורואה שהוא מחליק לי מהכתף ובכלל מעצבן וכל זה רק בשביל סנדוויץ שאפשר לקנות בקפיטריה, עט שיש לי 20 כאלה במשרד, פנקס צ'קים שזה בכלל פריט ארכאי, ארנק (תיכף נדבר גם עליו) ועוד פריט שאי אפשר לחיות בלעדיו..אויר..הרבה אויר. אז בסיעור מוחות שעשיתי עם עצמי החלטתי לוותר על התיק. ואם כבר אז כבר, גם על הארנק. כי מה יש לנו בארנק? 4 כרטיסי אשראי (כמובן ששלושה מהם מיותרים), מסמכי רכב, רשיון נהיגה, מיליון מטבעות, 20 כרטיסי מועדוני לקוחות, כרטיס "אדי" ובטח עוד דברים ששכחתי ולכן הם לא חשובים. מצאתי בבית זרוק נרתיק קטן של מסמכי רכב, כזה שכל סוכן ביטוח נותן מתנה (ביחד עם לוח שנה). שמתי בו: כרטיס אשראי אחד, 50 ש"ח מקופלים,כרטיס עובד, רשיון נהיגה, שני ניירות רכב , כרטיס "אדי" ו..זהו. מסתבר שכל היתר פשוט מיותר בתשעים ותשע אחוז מהזמן... כל זה בכיס של החולצה. במכנסים יש מקום לפלפון ולמפתחות. עכשיו אתם מבינים למה הרכבת היתה קלה יותר והביאה אותי לשער האוניברסיטה שלוש דקות קודם.????:)
גם אני נגד לסחוב דברים מיותרים
אנשים תמיד שואלים אותי: "איך זה שאתה בלי תיק?" ואני לא מבין בשביל מה צריך להביא תיק לעבודה
 
באמת איך אפשר בלי תיק?

גם אני נגד לסחוב דברים מיותרים
אנשים תמיד שואלים אותי: "איך זה שאתה בלי תיק?" ואני לא מבין בשביל מה צריך להביא תיק לעבודה
באמת איך אפשר בלי תיק?
תראה כמה חברי כנסת מוכנים להיות, אפילו "בלי תיק"...
 

846

Active member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

ועכשיו למשקל
זה קשור לעליה לאוניברסיטה: על מנת לשלב בין המהנה והמועיל אני צריך להתאים את עצמי להליכה מאומצת. אז אני "יומם" גם על מכשיר הליכה שיש לי בבית והוא, תאמינו או לא, עובד קשה. התנאי כמובן הוא מינימום משקל עצמי. ומשקל, חברים וחברות (בעיקר חברות...) זו בעיה של האנושות מאז בריאת הדיאטה. אז אצלי יש משקל עצמי של 80 ק"ג ועוד משקל של איזה שני טון של תיק ג'יימס בונד מיושן שמכיל את כל מה שהצטבר בו מאז ימי המנדט הבריטי. אז שלב ראשון, ויתרתי עליו ועברתי לתיק בד קל שאני לוקח בדרך כלל לכינוסים בחו"ל...השנה אני גם לא מלמד אז בכלל אין לי צורך בהרבה ניירות... אז אני עולה עם התיק בד ורואה שהוא מחליק לי מהכתף ובכלל מעצבן וכל זה רק בשביל סנדוויץ שאפשר לקנות בקפיטריה, עט שיש לי 20 כאלה במשרד, פנקס צ'קים שזה בכלל פריט ארכאי, ארנק (תיכף נדבר גם עליו) ועוד פריט שאי אפשר לחיות בלעדיו..אויר..הרבה אויר. אז בסיעור מוחות שעשיתי עם עצמי החלטתי לוותר על התיק. ואם כבר אז כבר, גם על הארנק. כי מה יש לנו בארנק? 4 כרטיסי אשראי (כמובן ששלושה מהם מיותרים), מסמכי רכב, רשיון נהיגה, מיליון מטבעות, 20 כרטיסי מועדוני לקוחות, כרטיס "אדי" ובטח עוד דברים ששכחתי ולכן הם לא חשובים. מצאתי בבית זרוק נרתיק קטן של מסמכי רכב, כזה שכל סוכן ביטוח נותן מתנה (ביחד עם לוח שנה). שמתי בו: כרטיס אשראי אחד, 50 ש"ח מקופלים,כרטיס עובד, רשיון נהיגה, שני ניירות רכב , כרטיס "אדי" ו..זהו. מסתבר שכל היתר פשוט מיותר בתשעים ותשע אחוז מהזמן... כל זה בכיס של החולצה. במכנסים יש מקום לפלפון ולמפתחות. עכשיו אתם מבינים למה הרכבת היתה קלה יותר והביאה אותי לשער האוניברסיטה שלוש דקות קודם.????:)
 

fireman

New member
מערך דאבל דק כולל קטר

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
מערך דאבל דק כולל קטר
שוקל קרוב ל500 טונות.
 

singera

New member
איך 500 טון?

מערך דאבל דק כולל קטר
שוקל קרוב ל500 טונות.
איך 500 טון?
קטר 90טון +3קרונות *40טון +קרון ניהוג 56טון =260 טון בערך אולי מודו שוקל קרוב ל400-500 טון כנל לגבי מערך ישן וIC3*5
 

ה דרומי

New member
הפחתת משקל על תשאל אותי כיצד

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
הפחתת משקל על תשאל אותי כיצד
אז כוס טרמי יכולה להעזור לך לנסות לא עולה. ובליזר {כמו של דיגים או צלמים} אחד כמו שיש לשפירא כזה עם הרבה מקום יכול לעזור .
על ה|ספר} בדרכי היום יום. רבוטה רבוטה זיבל.
 

אוהד11

New member
../images/Emo6.gif עשית לי את היום עם הכתיבה

הפחתת משקל על תשאל אותי כיצד
אז כוס טרמי יכולה להעזור לך לנסות לא עולה. ובליזר {כמו של דיגים או צלמים} אחד כמו שיש לשפירא כזה עם הרבה מקום יכול לעזור .
על ה|ספר} בדרכי היום יום. רבוטה רבוטה זיבל.
עשית לי את היום עם הכתיבה
 
המשך היומן:מה משותף למלי,לאדומה

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
המשך היומן:מה משותף למלי,לאדומה
ו..לרכבת? אז היום הייתי בחיפה. בדרך כלל אני לוקח את האוטו, אבל האדומה רגילה כבר לנסוע לכל מקום ובתנאי שהוא נקרא "תחנת הרצליה". אז ראיתי בלו"ז שיש לי רכבת ב 08:17 והיות ואני צריך להיות לא רחוק חיפה מרכז, אז הכל טוב. אז תכננתי לו"ז חביב שמתחיל ב 7 אצל מלי, הספרית, אחר כך נסיעה להרצליה ומשם כאמור את ה 08:17 לחיפה דרך בנימינה. ואז התחיל הבלגאן: מלי התבייתה על הראש שלי רק ב 07:15. לקח לה חצי שעה לעדור, לחרוש, לזרוע ולבסוף לקצור. אז תגידו שבשעה רבע לשמונה יש לי 30 דקות והכל טוב ויפה? יפה אולי נכון אבל רחוב אחוזה פשוט עמד. אז מה עושה יהודי, מנסה לקמבן דרך הרחוב המקביל שנקרא ויצמן. אבל שם, הכל עומד כי פתחו את הכביש ולאחר זחילה של 20 דקות הופנתה כל התנועה ל..אחוזה בחזרה. מה שקוראים מן הפח אל הפחת ואל הפחפחת... בלוינשטיין הבנתי שאולי...אבל אולי, אגיע לרכבת הבאה של 08:35. ואכן, בנשימותינו האחרונות הגענו, אני והאדומה להרצליה. ואתם חושבים שפיספשתי את הרכבת של 08:35? בטח שלא. גם לא פיספסתי את הרכבת של 08:17... גם היא, כמו מלי איחרה בחצי שעה כמעט...וחיכתה לי על הרציף...
 
ומה יותר גרוע משילוט גרוע ברכבת?

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
ומה יותר גרוע משילוט גרוע ברכבת?
שילוט עוד יותר גרוע... והיום זה הגיע לשיאים חדשים. עברתי דרך הרבה תחנות רכבת באירופה ובכל תחנה יש שילוט כמו שצריך שנופל לך לעיניים. ועל הרציפים יש לוחות אלקטרוניים שאומרים לך מתי באה רכבת ולאן היא נוסעת..אלמנטרי צביקה? אלמנטרי. אז רכבת ישראל המתפתחת החליטה להיות כמו המתקדמות באומות ובחלק מהתחנות היא התקינה שילוט כזה. אבל, בכל התחנות, אני מדגיש, בכל התחנות שעברתי בהן היום, השילוט לא פעל, או פעל כל כך חלקי שאי אפשר לקרוא את מה שכתוב. ממש מחלה או פשוט ספק גרוע. חוצמיזה הרכבות נוסעות לשני כוונים וצריך הכוונה מתאימה. אז בהרצליה יש שלטים ברורים "צפון" או "דרום" אבל אין שלט אלקטרוני שממילא שווה לת** (שתי האותיות האחרונות נמחקו מהשלט האלקטרוני...).אבל כרגיל בר"י אין אחידות ובחלק מהתחנות פשוט אין הכוונה. התחנה היחידה שבה השלוט לא מקולקל היא חיפה מרכז. למה, תשאלו? כי שם אין שילוט בכלל!!! לא הכוונה לרציף צפון או דרום, לא שילוט אלקטרוני, כלום. ההכוונה היחידה היא ל..."בית השימוש"... ככה זה.. מחר האדומה תיקח אותי לאוניברסיטה...אז לא אאסוף חוויות, אעמוד בפקק ואראה את הרכבת "שלי" (גם כן אדומה) עוקפת אותי בקלילות (ובלי וינקר).
 

ארזS

New member
תענוג לקרוא

ומה יותר גרוע משילוט גרוע ברכבת?
שילוט עוד יותר גרוע... והיום זה הגיע לשיאים חדשים. עברתי דרך הרבה תחנות רכבת באירופה ובכל תחנה יש שילוט כמו שצריך שנופל לך לעיניים. ועל הרציפים יש לוחות אלקטרוניים שאומרים לך מתי באה רכבת ולאן היא נוסעת..אלמנטרי צביקה? אלמנטרי. אז רכבת ישראל המתפתחת החליטה להיות כמו המתקדמות באומות ובחלק מהתחנות היא התקינה שילוט כזה. אבל, בכל התחנות, אני מדגיש, בכל התחנות שעברתי בהן היום, השילוט לא פעל, או פעל כל כך חלקי שאי אפשר לקרוא את מה שכתוב. ממש מחלה או פשוט ספק גרוע. חוצמיזה הרכבות נוסעות לשני כוונים וצריך הכוונה מתאימה. אז בהרצליה יש שלטים ברורים "צפון" או "דרום" אבל אין שלט אלקטרוני שממילא שווה לת** (שתי האותיות האחרונות נמחקו מהשלט האלקטרוני...).אבל כרגיל בר"י אין אחידות ובחלק מהתחנות פשוט אין הכוונה. התחנה היחידה שבה השלוט לא מקולקל היא חיפה מרכז. למה, תשאלו? כי שם אין שילוט בכלל!!! לא הכוונה לרציף צפון או דרום, לא שילוט אלקטרוני, כלום. ההכוונה היחידה היא ל..."בית השימוש"... ככה זה.. מחר האדומה תיקח אותי לאוניברסיטה...אז לא אאסוף חוויות, אעמוד בפקק ואראה את הרכבת "שלי" (גם כן אדומה) עוקפת אותי בקלילות (ובלי וינקר).
תענוג לקרוא
את הסיפורים שלך בני.
 

scooby5

Member
אני מבין אותך.

ומה יותר גרוע משילוט גרוע ברכבת?
שילוט עוד יותר גרוע... והיום זה הגיע לשיאים חדשים. עברתי דרך הרבה תחנות רכבת באירופה ובכל תחנה יש שילוט כמו שצריך שנופל לך לעיניים. ועל הרציפים יש לוחות אלקטרוניים שאומרים לך מתי באה רכבת ולאן היא נוסעת..אלמנטרי צביקה? אלמנטרי. אז רכבת ישראל המתפתחת החליטה להיות כמו המתקדמות באומות ובחלק מהתחנות היא התקינה שילוט כזה. אבל, בכל התחנות, אני מדגיש, בכל התחנות שעברתי בהן היום, השילוט לא פעל, או פעל כל כך חלקי שאי אפשר לקרוא את מה שכתוב. ממש מחלה או פשוט ספק גרוע. חוצמיזה הרכבות נוסעות לשני כוונים וצריך הכוונה מתאימה. אז בהרצליה יש שלטים ברורים "צפון" או "דרום" אבל אין שלט אלקטרוני שממילא שווה לת** (שתי האותיות האחרונות נמחקו מהשלט האלקטרוני...).אבל כרגיל בר"י אין אחידות ובחלק מהתחנות פשוט אין הכוונה. התחנה היחידה שבה השלוט לא מקולקל היא חיפה מרכז. למה, תשאלו? כי שם אין שילוט בכלל!!! לא הכוונה לרציף צפון או דרום, לא שילוט אלקטרוני, כלום. ההכוונה היחידה היא ל..."בית השימוש"... ככה זה.. מחר האדומה תיקח אותי לאוניברסיטה...אז לא אאסוף חוויות, אעמוד בפקק ואראה את הרכבת "שלי" (גם כן אדומה) עוקפת אותי בקלילות (ובלי וינקר).
אני מבין אותך.
בנתניה, השילוט האלקטרוני ברציף 1 תקוע כבר יותר משבוע על שתי הרכבות לבנימינה ב-10:33 ו-11:33. הוא גם לא ברור בכלל, וכבר מזמן טענתי, שצריך לשים במקום הלדים האדומים, צגי LCD, בדומה למסכי ההמראות והנחיתות בנתב'ג 2000.
 

DannyJJ

New member
מר הספל כיף לקרוא את הסיפורים שלך

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
מר הספל כיף לקרוא את הסיפורים שלך
 

אוהד11

New member
../images/Emo47.gif נכנס למאמרים

מיומנו של יומם - תרומתי להפחתת משקל
לא שלי..של הרכבת... אז כמה שוקלת רכבת? בטח מומחים ממני יגידו. אבל בואו נחשב: קטר שוקל איזה 85 טון, דאבל דק עוד איזה 50 - 60 טון, אז זה יוצא בערך איזה 350 טון..נכון? נוסיף את משקל הנוסעים שמלאים בקפה בוץ (באנגליה זה יותר גרוע כי שם הם עולים לרכבת מלאים בנקניקיות, חביתה עם 20 ליטר שמן, שני קילו פסוליה וגאזים שיכולים לחמם ולהסריח עיר שלימה, סה"כ עוד 20 ק"ג לגולגולת... נכון צביקה?). בקיצור, להיות יומם ולעלות את העליה ההיא לאוניברסיטה מחייב אותך לשני שינויים מפליגים בסדר היום: האחד, משמעת צבאית ממש בלו"ז, כי עם האוטו יכולת לצאת 5 דקות מוקדם או מאוחר יותר ולא קרה כלום. אבל כאן הרכבת של 06:50 תמיד מדייקת... אז יש ויתורים: למשל תמיד בבוקר פתרתי את בעית "תה או קפה?" בצורה מקורית מאד: שתיתי גם תה וגם קפה... אז תה לוקח להכין 5 שניות וקפה לוקח להכין 2 דקות כי אני טוחן אותו על המקום. אז על מה ויתרתי? על התה כמובן... אבל היום בבוקר כמעט איחרתי לרכבת: יוצא בזמן אבל מה לעשות שבין רעננה והרצליה יש פקק כי המשטרה החליטה על הבוקר לשים מחסום..למה מה קרה? ערפאת מת, יש הסכם, יש גדר, צ'רלס וקמילה מתחתנים...למה דווקא עכשיו..למהההה. עזר לי? לא... עברתי את המחסום ונותרו לי איזה 9 דקות לרכבת, המזל הוא שלאדומה יש מנוע של למעלה מ 100 כ"ס, הוא שיתף פעולה והעסק טס, עד ש..ברמזור של שביב נתקעה לפני גולף ח-ד-ש-ה..לפני..למההה? עברנו את פרעה, עברנו גם את הגולף, שוב טיסה עם הטיל הספרדי ואורות ירוקים ברמזורים (במזל..) ובשעה 06:48 אני חונה ישר מול הכניסה. הסוף? הגעתי לשער האוניברסיטה בשעה 07:07..שלוש דקות לפני המתוכנן... אה..והמשקל? במסר הבא...
נכנס למאמרים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה