מייקל ג'קסון - בלתי מנוצח

טום97

New member
מייקל ג'קסון - בלתי מנוצח

האלבום ה10 של מייקל והכי פחות מצליח של מייקל עד כמה שאני זוכר,לאנשים יש רתיעה ממנו ואני ממש לא מבין למה,אלבום מעולה בעיני.
מה דעתכם עליו? מה הרצועות האהובות?
 

nikita5s1

New member
אני חושבת שהוא היה קיטשי מידיי

פתאום כל השירים הרגשיים האלה עם המוזיקה שנשמעת כמו ממחזה מוזיקלי בברודוואי נשמעו נורא בשנות ה2000 והיו הרבה כאלה באלבום.
אז נכון שהיו לי שירים בסגנון בעבר כמו childhood heal the world וכו אבל הם התאימו לתקופה בה יצאו ובאופן כללי המודולציות והלחן היו יותר נסבלים. זה כבר לא התאים לתקופה החדשה.
לעומת זאת השירים הקצביים יותר נשמעו כמו ממשהו ממוחזר מהאלבום מסוכן. חוץ מהשיר you rock my world לא התחברתי שם לאף שיר.
speechless מתחיל אחלה ואז במודולציה כשהטונים עולים אני פשוט לא יכולה להקשיב לזה.

אומרים שברע ומסוכן הוא סינן משהו כמו 50 שירים עד שהגיע לאלבום שרצה, זה קצת מרגיש כאילו האלבום הזה נוצר מחומר שסונן.
 

Golden crown

New member
ממש לא

הוא עבד על האלבום מבית החברים של המטפלת רווארמבה אחרי אחרי שברח מבחריין ככה שאי אפשר להגיד שהאלבום ממוחזר.
לא מובן למה הכוונה שהשירים בהיסטורי ודנג'רס "התאימו לתקופה" כי עובדה שמשמיעים את השירים האלה גם היום. האלבום הזה יצא בהתאם לגילו ולמה שהוא עבר, אין אמן שמוציא אלבומים שלמים כשכולם באותו סגנון. אם כבר, שירים כמו בבאד היסטורי ודנג'רס כבר לא היו מתאימים כי בגיל 50 אין את ההתלהבות נעורים שהייתה באלבומים הקודמים וגם לא צריכה להיות. אפשר להגיד שיש שירים שאוהבים באלבום ושאוהבים פחות אבל אי אפשר להגיד שהרמה נמוכה יותר.
 

labrys

New member
אלבום מדהים

אני מאוד אוהבת את האלבום הזה ואין לי מושג מדוע הוא פחות מוערך.
האלבום מלא בתחושת רוף וליטוף והמון אהבה.
 

Golden crown

New member
לפי מייקל

האשמה בטומי מוטולה נשיא סוני דאז שנמנע מלקדם את האלבום. ציטוט מויקיפדיה:

הסכסוך עם סוני

ג'קסון המתין לפקיעת הזכויות של סוני מיוזיק (חברת האם של אפיק) על אלבומיו הקודמים ובכך למנוע ממנה לקבל אחוזים מהרווח. הוא חשב שזה יקרה בתחילת המילניום אך בשל סעיף בחוזה, פקיעת הזכויות הייתה צפויה לקרות רק בעוד שנים רבות. ג'קסון פתח בחקירה וגילה כי עורך הדין שייצג אותו בחוזה הוא גם עורך הדין של סוני ובכך יש ניגוד עניינים. עניין נוסף שהדאיג את ג'קסון הוא העובדה שסוני מקיימת כבר מספר שנים, משא ומתן לקניית הזכויות על קטלוג המוזיקה שלו. לפיכך, דעיכת הקריירה או התדרדרות כלכלית תאיץ את הרצון של ג'קסון למכור את הזכויות. לכן, לסוני יש אינטרס בכישלון הקריירה שלו.

לאור העובדות, ג'קסון הצהיר כי בכוונתו לעזוב את סוני. כתוצאה מכך, ביטלה סוני את שיחרור הסינגלים, צילומי הווידאו וכל הקשור בקידום האלבום. הדבר גרם לסכסוך מתוקשר בין ג'קסון לנשיא החברה, טומי מוטולה. ג'קסון האשים אותו בגזענות כלפי עמיתיו ובחוסר מוטיבציה לקדם את האלבום. סוני השיבה כי אי קידום האלבום נובע מסירובו של ג'קסון לקיים מסע הופעות ברחבי ארצות הברית.
 

nikita5s1

New member
התכוונתי שנשמע ממוחזר

לא ממוחזר בפועל.
ולא התכוונתי שהרמה נמוכה, אלא שהסגנון לא מתאים לתקופה שבה יצא ובגלל זה הוא לא תפס.
כל האלבומים של מייקל התאימו לסגנון המזיקה העדכני שהתאים באותה תקופה, לדעתי האלבום היה חלש מהבחינה הזו.

על טעם ועל ריח... בכל מקרה לא חושבת שקידום כזה או אחר היה עושה הבדל מהותי במכירות.
 

לינה18

New member
זה אלבום מעולה!

האלבום היחיד של מייקל שקניתי במועד בו יצא. בזמנו הייתי בשוק כשקראתי שעומד לצאת למייקל ג'קסון אלבום חדש. הייתי בטוחה שהוא די סיים עם המוסיקה והייתי ממש מאושרת כי בעיקרון רק התחלתי להכיר אותו באותה תקופה, לכן ממש אהבתי את האלבום. זה לא היה האלבום הראשון של מייקל ששמעתי, הראשון היה Bad אבל זה ללא ספק נשמע לי כמו דיסק מעולה באותה תקופה.
אולם משום מה, בגלל חוסר הקידום, והקליפ המשמעותי היחיד שיצא מהאלבום, עם השנים די נמאס לי ממנו ואני מודה שהיום הוא פחות אהוב עליי.

בתקופתו, ועד היום, הכי אהבתי את השיר המדהים Privacy שדי הזכיר לי את הסגנון הענק של Smooth Criminal וזה השיר האהוב עליי באלבום. חוץ מזה אני ממש אוהבת את השיר הראשון של האלבום עם הפזמון:

They never break me
Cause I'm Unbreakable

זה השיר הכי אהוב עליי במקום השני. ואני גם קראתי שמייקל רצה להוציא את השיר הזה כקליפ ראשון, מה שהתאים לו יותר לסגנון ולא את מה שהוא הוציא שסוני החליטו, ושהוא פחות הסגנון שלו עד לאותה תקופה.

מה שכן, אני זוכרת כשהקליפ You Rock My World יצא, ממש אהבתי אותו, ואני עדיין ממש אוהבת אותו. למרות שבהחלט יותר התאים לו להוציא את Unbreakable כקליפ ראשון.
 

GM1988

Well-known member
אני אישית לא שמעתי את האלבום הזה יותר מ

מפעם-פעמיים בערך... וזה גם קרה הרבה שנים אחרי שיצא.
אבל מה שאני זוכר שמאד נהניתי כמעט מכל שיר בדיסק הזה. הוא היה בהחלט יוצא דופן מכל אלבום אחר של מייקל, והסגנון שלו אולי לא היה לרוח התקופה (לא זוכר כדי להגיד אם כן), אבל אלבום "גרוע" לא חשבתי עליו.

מאז לא חזרתי לשמוע אותו האמת, ואני לא מסוגל גם לזכור מנגינות מהשירים שיש בדיסק, אבל אני כן יכול להסתמך על העובדה שהאזנה מלאה שעשיתי בזמנו השאירה בי רושם של אלבום מופלא


יכול להיות שעקב הדיון הזה אני אחזור בימים הקרובים לשמוע עוד פעם את השירים באופן רציף ונראה איך זה יעבוד עליי הפעם.

ובלי קשר לרושם אישי, אני כן חושב שמאחר והדיסק לא קודם, ועוד כשמדובר באומן כמו מייקל ג'קסון - זה לא אפשר לאלבום הזה להגיע לפופולאריות כמו שאר אלבמיו האחרים.
עדיין זה לא אומר שכל אלבום שמקדמים מצליח, אבל אני לא מטיל ספק ש"בלתי מנוצח" היה זוכה להצלחה לו היו מפמפמים אותו טוב טוב עם כל מה שהיה למייקל להציע באותה תקופה.
 
למעלה