מילון אנשי המקצוע של הפורום

ענתש

New member
מילון אנשי המקצוע של הפורום

הודעת תזכורת אנא נסו להקדיש זמן להוסיף לנו מידע למילון אנשי המקצוע של הפורום. המילון מיועד לכל סוג של שירותים שניתן לקבל במהך ההריון והלידה (ואפילו קצת אחריה). אני מעתיקה שוב את חוקי המילון: אין ספק שחלק מתרומתם האדירה של הפורומים לגולשיהם היא היכולת לבחור בחירות מושכלות, ובחירה באנשי מקצוע טובים היא אחת מהבחירות האלו. יש בעיה עם לאפשר רק ביקורת טובה על אנשי מקצוע בפורום ולסרס את הביקורת הלא טובה, כי זה מנטרל שימוש חשוב ומהותי על עולם הפורומים. עם זאת בתקנון תפוז מופיע בפירוש: לא לכלול כל חומר המהווה לשון הרע על אדם; לשם כך, ולאחת דיונים רבים בנושא, החלטנו לאפשר לגולשי הפורום להוסיף ביקורות על אנשי מקצוע בתחום, מכל הסוגים - ממילדות דרך דולות, דרך מכוני אולטרסאונד, דרך בתי חולים ללידה, דרך רופאים למעקב הריון או סקירות ועד מוהלים ואולמי בריתות. להלן הדרך בה בחרנו שהעניין יתנהל: מילון מונחים חדש נוסף לפורום - ביקורת שירותים בהריון ולידה המטרה של מילון זה היא לרכז גם (או בעיקר) ביקורות טובות על אנשי מקצוע עליהם אתן ממליצות ומהם הייתן מרוצות ועם זאת לתת במה גם לביקורת מסוג אחר על מנת לעודד צרכנות נבונה. גולשים יכולים להוסיף מונחים לפורום כאוות נפשם או להוסיף ערכים למונחים קיימים.
אנא שמרו על הסדר במילון - אנשי מקצוע יש להכניס לפי שם משפחה קודם ואז שם פרטי (למשל "טום קרוז, שחקן" יופיע בק' ולא בט'). מוסדות תחת סוג המוסד ואז שמו (למשל "בית חולים ליס" ב-ב' או "מעבדות זר" ב-מ').
שימו לב לא לעבור על החוק הקובע שאין להוציא דיבתו של אדם. הקו העובר בין ביקורת ודיבה הוא דק, אנא השכילו ללכת עליו:
מותר להציג ביקורת לא טובה כאשר מדובר בסיפור אישי, שמסופר מנקודת מבטו של מי שעבר אותו. אנא הקפידו על כך. אל תכללו בביקורת כזו סיפורים ששמעתם או סיפורים של מכרים.
יש לספק פרטים. "הוא מטומטם" זו אינה ביקורת מקובלת
אין לכלול בביקורת כזו שפה שאינה ראויה. מותר לדבר על רגשותיכם אבל עשו זאת בצורה מכובדת והתמקדו במטרה - לספר את הסיפור.
מנהלות הפורום שומרות לעצמן את הזכות למחוק מהמילון כל ביקורת שתכתב שם אם, לאחר התיעצות עם הנהלת הפורומים, יתגלה שהיא בכל זאת עוברת על חוקי תפוז כפי שמופיעים בתקנון.
אנא מלאו ערכים במילון תחת הניק בו אתן גולשות על מנת שגולשים יוכלו לשלוח לכן מסר ולאמת את הפרטים מאוחר יותר. הודעות שיכתבו תחת ניקים שהומצאו במיוחד למטרה זו ולא גלשו מעולם בפורום יחשבו הודעות של טרולים וימחקו.
היות ומנהלות הפורום לא יכולות לעבור כל הזמן על כל מונחי המילון נשמח אם גולשות שיתקלו בבעיות כאלו ואחרות או הודעות לא הולמות לדעתן יידעו אותנו במסר על מנת שנבדוק. נשמח לשמוע את דעתכן בנושא ונשמח אם יהיו מי שיתנדבו לעשות חיפושים בפורום ולהוסיף מונחים למילון עם ביקורות שכבר הובעו פה בפורום (למשל - להוסיף את בתי החולים כמונח ולחפש ביקורות של גולשות מהפורום על אותו בית חולים ולהעתיק פנימה). בהצלחה
 
ענתש!!

עשיתי בלאגן..... קראתי יפה את ההוראות ונורא השתדלתי אבל מה לעשות שכנראה שהשכל לא ממש עובד גם אחרי הלידה.... הכנסתי כמה ביקורות חדשות וקיטלגתי לא נכון את השמות לקטגוריות (הכנסתי שם פרטי קודם...) SORRY.....
 

ענתש

New member
אין בעיות ../images/Emo13.gif עדכנתי

את הביקורת על ד"ר הגש. לא ראיתי עוד מונחים שלא במקומם... איזה עוד ?
 

ענתש

New member
ראיתי אותם, אבל הם ריקים.

תכניסי שוב... הפעם תקין. אני אמחק את אלו שריקים.
 

marcyg

New member
לדעתי המילון הזה יכול להיות כלי נהדר

אם ישתמשו בו...אבל לשום מה הוא ממש לא פעיל!
 

ענתש

New member
זה תלוי רק במשתתפות הפורום.

בבקשה - מלאו בו נתונים. ראיתן שירשור של בנות שמליצות או משמיצות שירות שקשור בהריון ולידה ? הזכירו להן את מילון השירותים. ראיתן שירשור של מישהי שמחפשת המלצה ? במיוחד על שם שכבר מופיע שם ? הפנו אותה למילון. אכן כלי יעיל ומעולה. תשתמשו בו.
 

idit9

New member
אני בדילמה - ביקורת לא טובה אבל חשובה מאד

על רופא שהייתי אצלו במעקב הריון .(דרך קופ"ח מכבי) ורק לאחר כמה פגישות בהן היה נחמד ומקצועי התגלה "פרצופו האמיתי" והוא הודיע לי שלא אוכל להמשיך אצלו את המעקב אם לא אעשה את בדיקת מי השפיר אצלו. הוא השתמש באיומים ובכעס - "אם מישהו אחר יגרום לך לדלף או לדימום אני אצטרך לטפל בך?!..." ו-"אם את הולכת ל... שיעשה לך הוא את המעקב..." חוויה לא נעימה בלשון המעטה! יצאתי מהפגישה איתו נסערת ובוכה ממש וכשהגעתי הביתה והתייעצתי עם בעלי ועם חברים החלטתי להגיש תלונה למכבי על התנהגותו. אני חושבת שאם הייתי יודעת מראש שהוא מתנה את המעקב בביצוע בדיקות שנעשות באופן פרטי אצלו דווקא, לא הייתי מגיעה אליו וזאת למרות המלצות מאד טובות שקיבלתי עליו גם מקולגות שלו וגם מנשים שהיו אצלו ובחרו לעשות את הבדיקות הפרטיות אצלו כפי שדרש. לאחר המקרה התברר לי שאני לא היחידה שיצאתי ככה מפגישה איתו, דיברתי עם נשים נוספות שעברו את החוויה הזאת ואני יודעת גם שהוא לא הרופא היחיד שמרשה לעצמו להתנהג בצורה כזאת, שהיא לא רק לא אתית היא גם משפילה ברמה האישית - מזלזלת בשיקול הדעת שלי, ברופאים אחרים שבחרתי בהם בגלל מומחיותם. אני מתייעצת איתכן האם כדאי להכניס את שמו ואת הסיפור שלי ל- ביקורת השרותים בהריון שבניתן פה. הסיפור שלי הוא לא סוד. אני הגשתי תלונה למכבי ולהסתדרות הרופאים. אני מאד כועסת על הרופא הזה והייתי שמחה אם אצליח למנוע מבנות אחרות לעבור אותו דבר ו/או לחילופין לגרום לרופא הזה להבין שטעה ולשנות את מנהגו.
 
לדעתי כדי לרשום אותו!!

כי אז בזכותך ובזכות עוד נשים, לא יהיו עוד דרישות מטומטמות כאלה מרופאים פלצנים ומאיימים. זה כ"כ מעצבן שהם מנצלים את הדאגה שלנו לשלום העובר באיוימים, למטרת רווחים. כל הכבוד שאת מתלוננת עליו, חיזקי ואימצי, ובהצלחה בבדיקות!!
 

שלומית94

New member
בהחלט!!!

גם אני עברתי חוויה דומה אצל הרופא מקופ"ח ועזבתי אותו מיידית הוא גרם לי לעוגמת נפש נוראית יש לרופאים מקופ"ח בעיית אגו נוראית והם משליכים את זה על ההריוניות צריך להפסיק את זה מיידית הבעיה שלא מדובר רק ברופא אחד שמרשה לעצמו לעשות את זה שמעתי מגוון סיפורים כאלה
 
../images/Emo92.gifשקיפול עורפית

אנחנו חדשים בעניין קיבלתי המלצה על ד"ר סגל אוקטב מרמת גן האם מישהי היתה ויכולה להמליץ?????... או אפילו להמליץ על רופאים אחרים מאיזור המרכז או הדרום????..
 

שלומית94

New member
יש רופא מדהים

שעשה לי מי שפיר את יכולה לברר אם הוא עושה גם שקיפות עורפית והוא מקבל במרכז שמו פרופ ליפיץ ממש חמוד ומקצועי ונותן הרגשה מעולה ומרגיעה שווה לבדוק הוא מקבל במדיקל בהרצליה ובאסותא בפ"ת את יכולה להתקשר לשם לשאול
 

כרמית311

New member
דר' סגל אוקטב-המלצה

אני הגעתי אליו דרך המלצות שקראתי עליו באינטרנט ואומנם שקיפות עורפית לא עשיתי אצלו(אלא דרך הקופה)אך לפני כשבועיים עשיתי אצלו סקחרה מוקדמת והוא היה סובלני,מקצועי וענה לנו על כל שאלה ששאלנו.. הוא מומלץ ומומחה בבכל הקשור לבדיקות הללו כולל שקיפות עורפית.לא תתאכזבי!
 
למעלה