מימון לידת בית

Manty

New member
גם אני ילדתי באמבטיה

וכמו שרה, נהנתי מהאפשרות להשען... האמבטיה שלי די גבוהה אך יחסית קצרה מה שהתאים לי מצויין ללדת בקריעה. אנחנו משתמשים באמבטיה כל יום (כל המשפחה), ובדרך כלל לא מנקים אותה עם סבון(האמבטיה היא רק לטבילה - לא מכניסים אליה סבון או שמפו או שמנים למיניהם). אך ללידה, ניקיתי את האמבטיה באבקה אקולוגית מיוחדת (משרים באמבטיה במשך מספר שעות). טמפ המים היתה טיפה מעל טמפ. הגוף (בערך 38 מעלות). בארץ נראה לי תהיה בעיית מים חמים (במיוחד בחורף), אך לחלוטין מסכימה עם שרה על הנוחות והחסכון בכסף ובמקום לבריכה. והיתרון הגדול ביותר: קל לנקות לאחר הלידה!!!
 

שָׂרָה

New member
אני לא ניקיתי את האמבטיה במיוחד

אבל קרה משהו שאשתף אותכן רק פה, ולא כתבתי בסיפור הלידה שלי: אני קצת מתביישת..
בצירי לחץ האחרונים כאשר הייתי באמבטיה, כל ציר לחץ על השלפוחית השתן המלאה משתיית מים אינטסטיבית כל הזמן, מהבוקר. כבר לא היה לי כוח לקום כל רגע לשירותים. אז זה היה בלי שליטה. קראתי באיזה מקום שהשתן מחטא, אז היה לי חיטוי...
 

כרמית מ.

New member
אל תדאגי

המיילדות שאני מכירה, בהחלט מעודדות שלא ללכת לשירותים באמצע לידת מים... השתן, אם אין דלקת, הוא סטרילי. לאו דווקא מחטא, אבל גם לא מזהם. לגבי אמבטיה - נראה לי קצת צפוף ומגביל, כך שלדעתי כן כדאי בריכה - אבל זו לא הוצאה גדולה, וכמעט תמיד אפשר למצוא ממי להשאיל (בריכת ילדים בגודל מתאים, לאו דווקא בריכה המיועדת ספציפית ללידה). הקירות מספיק יציבים בשביל להשען עליהם.
 

שָׂרָה

New member
למה זה לא מחטא?

הרי ידוע שאם נמצאים במקום שאין תכשירי חיטוי, משתמשים בשתן לחטא?
 

tube

New member
אני ילדתי באמבטיה וזה היה נפלא.

כ"כ נפלא, שאני לא יודעת מה אעשה בלידה הבאה, עברנו לדירה בלי אמבטיה, יש רק דוש. היה בדיוק איפה להאחז ולהשען, הרגליים נשענו ונתנו קונטרה מעולה ללחיצות והמים עטפו בדיוק בגובה המתאים.
 

mise

New member
זו ההודעה שלי, לא של TUBE.

היוזר של בעלי היה פתוח ולא שמתי לב...
 
למעלה