מיספר שאלות, נא תשובתכם

goldy

New member
מיספר שאלות, נא תשובתכם ../images/Emo13.gif

1) כמה עולה לירשום פטנט, מהרגע שהוגש אליכם ועד שהוא שלי? (סה"כ כולל הכל) 2) כל כמה זמן צריך לחדש אותו? 3) אים הפטנט שלי מיתמקד ברעיון מסויים שתקף ביותר מיתחום אחד (למשל שיטת פירסום, וכידוע הפירסום שונה באינטרנט לעומת שילוט חוצות, לעומת טלוויזיה לעומת רדיו) האים אני צריך פטנט ניפרד לכל תחום או שהפטנט מגן על כל התחומים בהם ייושם? (הרעיון מוגדר היטב) 4) מהן האפשרויות החוקיות שלי אים מישהוא במדינה אחרת גונב לי אותו? 5) האים ניתן להיסתפק בסכום גדול חד פעמי שיפטור את היצרן מתמלוגים בתמורה להטבעת קרדיט על המוצר?
 
עלויות פטנט

שלום goldy, 1. כללי האתיקה אוסרים עלינו לפרסם מחירים באינטרנט. אתה מוזמן לפנות טלפונית למשרדי עורכי פטנטים וכל משרד ישמח להסביר לך את מבנה התשלומים והעלויות ולספק הסברים נוספים. אולם חשוב מאוד להבין שבעניינים משפטיים בכלל, ובענייני פטנטים בפרט, אין דבר כזה "סהכ כולל הכל"... ישנם מסלולים רבים בהם יכול ממציא לבחור על מנת להגן על המצאתו וישנן עלויות אשר לא ניתן להעריכן מראש. 2. תשלומי ה-maintenance משתנים משמעותית ממדינה למדינה. 3. בענייני פטנטים מסוכן מאוד לתת תשובות מעין אלו מבלי לדעת פרטים. הייתי נוטה לומר שניתן לשלב עניינים שכאלה בפטנט אחד, אולם כאמור מבלי לדעת את הפרטים המלאים זו תהיה תשובה שיתכן והיא נמהרת מדי. 4. ההגנה הפטנטית היא טריטוריאלית, ההגנה המשפטית ניתנת במדינה בה נרשם הפטנט. 5. תחום רישיונות השימוש הוא רחב מאוד וניתן ליצור קונסטרוקציות רבות, לעיתים אפילו משונות. כמו בכל עניין חוזי, הכל כפוף להסכמה בין הצדדים. בברכה, אפלפלד זר פישר, עורכי דין ועורכי פטנטים.
 

goldy

New member
כלומר

יכולתם לתמצת את התשובה שלכם ב "תיתקשר לעורך פטנטים". בבקשה תפרטו איכשהוא. אים זאת תשובתכם הסופית לא אוכל ליסמוך עלייכם
.
 
עם כל הכבוד למדיה הנפלאה הנקראת

"אינטרנט" ועם כל הכבוד לחוסר רצונך להתקשר למשרד עורכי פטנטים, על שאלותיך לא ניתן להשיב בפורום מעבר למה שהשבנו. ובוודאי שלא נעבור על כללי האתיקה המחייבים אותנו כמשרד עורכי דין, רק משום שאם לא נענה לא תוכל לסמוך עלינו. בברכה, אפלפלד זר פישר, עורכי דין ועורכי פטנטים
 
למעלה