מיקוד בנושא קהילת קרקוב בתקופת השואה.

shahar3111

New member
מיקוד בנושא קהילת קרקוב בתקופת השואה.

יש בידי את הספר שחובה ע"פ משרד החינוך אך המיקוד קצת מעורפל ולא תואם את הדרך שבה הספר מחולק, האם תוכל לעזור לי על אילו חלקים/עמודים אפשר לדלג ואילו עליי לקרוא?
 

shahar3111

New member
וגם במיקוד של אל מול עולם חדש,

כתוב משהו על פרק 12, אך בספר יש רק עשרה פרקים מה הקטע?
 
קרקוב ואל מול עולם חדש

לגבי קרקוב אני משחזר תשובה זהה לשאלה דומה מהשנה שעברה: כל תוכן הספר רלוונטי לנושא הלימוד בעיקר לאור העובדה שבנושא קרקוב לא ירדו סעיפים במיקוד (כי מראש הוא הקצר ביותר). כיוון שאין לי את הספר אני לא יכול לפסוק זאת בוודאות של 100% ויתכן שיש עמ' שהם פחות קריטיים, אך כסה"כ, אין ספק שיש לעבור על הספר כולו. אם זה קצת עוזר, אז על פי מיטב הבנתי, החלוקה לעמ' ע"פ פרקי תכנית הלימודים היא כדלהלן: הפרק הראשון מכסה את עמ' 15 - 34 הפרק השני מכסה את עמ' 36 - 63 הפרק השלישי מכסה את עמ' 64 - 72 הפרק הרביעי מכסה את עמ' 73 - 102 לגבי, אל מול עולם חדש, עניתי על סוגיה זו בשרשור אחר. לדעתי, נפלה טעות אצל מפרסמי המיקוד. אין פרק 12 בנושא זה והסעיף הועתק בטעות מהמיקוד של נושא מעיל תשבץ. שלחתי מייל בעניין זה לאתר המפמ"ר, כדי לוודא סופית את העניין אך עוד לא קיבלתי תשובה.
 

shahar3111

New member
תודה רבה על התשובה,

אם תוכל לפרסם הודעה ראשית שתקבל תשובה ממפמ"ר אשמח :) בינתיים כבר קראתי את כל הספר של קראקוב אז כבר העמודים לא רלוונטים :)
 
למעלה