מישהוא מגדל קמליה בירושלים??

מישהוא מגדל קמליה בירושלים??

אים כן אשמח לדעת האם הוא מיטיב לגדול בירושליםלא אכפת להשקיע העיקר שתגדל יפה.ארצה מאוד לגדלה בגינה אחורית באזור מוצל 3 שעות שמש בוקר והאם יש דרך לטפל במחלה שפוקדת את עלי הכותרת של הפרחים הסגורים(-בורטריסטיס)או שהמלחמה במחלה זו חסרת סיכוי אשמח אים תתנו לי עצות מנסיונכם האישי בתודה והערכה רבה סער
 

מוטי בר

New member
היי סער. הצמח מאוד מתאים לתנאיך ורי

סוסים נגד המחלה הם ממש לא בעיה, אך אם תמקם את הצמח במקום עם משבי רוח קרירים זה התנאים האידיאליים ביותר. הצמח מעדיף אדמת כבול או תערובת טובה לאדניות, והפרחים מאוד גדולים וריחניים משהוא, ובדרך כלל היא הרבה יותר רגישה לשרב מאשר קור. יש זנים בלבן ובורוד כהה או אדום. אני ממליץ לך בחום לגדל גם פוקסיות מזנים שונים וגם ביגוניות לסוגיהם באותו המקום כי המשותף לכולם הוא שהם אוהבים קרירות וחצי צל ואדמה חומצית. הם גם רב שנתיים ואם לא תפריז בעודפי מים הם יחיו הרבה שנים.
 
מהוא הריסוס המתאים ?

אני פשוט עושה "קניה" במשתלה מוצא (כמו שהמלצת) ורצית לדעת האם כדאי להדבירלפני שהפרחים יחטפו את המחלה באשר לפוקסיות שבלי קשר לדברך אני קונה ראיתי רק זן אחד וורוד כהה. היכן יש זנים אחרים בתודה סער
 

מוטי בר

New member
בכל משתלה, ויש סגול עם ורוד, אדום,

אדום לבן, סגול לבן, אדום בהיר, ועוד המון זנים אך אני ממליץ לקנות רק עם פרחים פתוחים בכדי לדעת מה שקונים. ריסוס לקמליה מבצעים במנצידן או במשהוא אחר נגד מחלות עלים ולא חסרים חומרים בכל חנות ומשתלה נגד מחלות עלים ונוף. אם הפרחים בריאים אין צורך לרסס, ובדרך כלל אם חם מספיק הם לא נתקפים במחלה. אני מאוד ממליץ גם על בת שבע, ואת התמונות אתה כבר רואה כאן בפורום. להתראות, מוטי.
 

רוני ב1

New member
לא יודע, אבל

לא מכיר את הגידול אבל אם אכן זה בוטריטיס, יבוש האויר בסביבתה יהיה הטיפול הטוב ביותר. בוטריטיס מעיף נבגים שנובטים על גבי מים חפשיים, ואח"כ חודרים לרקמה צמחית(לפעמים אפילו לרקמה צמחית מתה). דאג לכך שיהיו כמה שפחות שעות עם מים חפשיים על גבי העלים. הבעיות העקריות הן: אם משהו משקה בהמטרה. יבוש טללי הבוקר. צפיפות יתר של עלים, שמפריע לאויר לעבור בין העלים ולנדף מים. טפל באלה ותגמר הבוטריטיס. מנסיון, טיפול בחמרים-יקר מאד, ומשאיר את המחלה כל הזמן על אש קטנה.
 
למעלה