מישהו טעם פעם את הגבינות של יעקבס?

liorplot

New member
מישהו טעם פעם את הגבינות של יעקבס?

הבן אדם פשוט מלך.... טוב תכלס אני מכיר אותו אישית אבל זה לא נחשב... אנשים אני אומר לכם, בתכלס, וזה באמת לא פרסום מסוג כלשהו, יש לאיש מעבדה לייצור אוצרות חלב בחצר. למי שאוהב יוגורט, הייתי ממליץ להגיע לכפר הרוא"ה גם אם זה חצי שעה נסיעה +. הוא מכין יוגורט מחלב צאן, 4.5 אחוז שומן, משהו מטורף. זה פשוט יוגורט מושלם. מי שאוהב חייב להגיע לשם. מומלץ בחום. וגם מומלץ שתענו לי מה ההבדל בין ברי לקממבר, אני אשמח מאוד!
 

דנטל

New member
בוא ננסה - מה ההבדל?

ברי - גבינת ברי מצופה שכבה חיצונית טעימה מתאימה לכריכים מעודנים או לחטיף. מקורה של הגבינה בנורמדי. 333 קלוריות ל- 100 ג'. קממבר - גבינת עובש. גבינת קממבר מיוצרת מחלב בקר בשיטה הנהוגה בצרפת, שיטה זו מעניקה לה קליפת עובש לבנה וטעימה, היוצרת את הבשלות הרכה של פנים הגבינה. גבינות הברי והקממבר נוצרות מתהליך דומה לגבינות הכחולות. גם לייצורן משתמשים בפטריית עובש. פטריה זו תורמת למעטה הלבן החיצוני של הגבינה. המרקם הפנימי שלהן רך, קליל וחלקלק, צבען צהבהב וטעמן חריף וחומצי במקצת. ריחם מזכיר ריח יער. הן מבשילות במהירות ולכן יש לאכלן לפני שטעמן יהפוך להיות קיצוני מדי.
 

דנטל

New member
וגם תמונה של קממבר

בקיצור, לא ממש יודעת מה ההבדל.
 

neriaku

New member
אני יודעת ששלי אנסקי

בכבודה ובעצמה ממליצה על גבינות יעקוב'ס ד"א - מישהו ניסה את העוגה הבחושה עם הריקוטה שהיא מציעה לשבועות? !~!~ט~ע~י~ם~!~!
 

noati

New member
שבת שלום :)) אשמח מאד אם זה אפשרי

לקבל את המתכון של העוגה הזו... מאדדד אוהבת ריקוטה... ומאדדדדדדד אוהבת אוכל חלבי נפלא לדעת שיש פורום כזה כאן תתחדשו
 

liorplot

New member
חחחח מצחיקונת...

זה לא יעקוב'ס, כמו אילנ'ס. זה לא ya'akov's (של יעקב) אלא, פשוט, יעקבס. השם לא מושפע מה"מהפיכה הסטייליסטית" שעוברת כאן. גבינות משק יעקבס. זה השם משפחה של הבן אדם שמייצר את הניסים האלה. ודרך אגב, מי זאת שלי אנסקי?
 

דנטל

New member
לדעתי, קוראים לה שרי אנסקי

והיא גרושתו של אלכס אנסקי ויש לה ספרי בישול וגם ספרי קריאה.
 

neriaku

New member
בטח שהיא גרושתו!! (+מתכון)

200 גרם חמאה רכה 1 +2/3 כוסות סוכר 3 בעצים חבילת ריקוטה או 250 גרם אורדה חבילת שמנת מתוקה טיפטיפה מלח כפית קליפת לימון מגוררת 2 כוסות+ 2 כפות קמח תופח 2 חופני שבבי שקדים קלופים מחממים את התנור ל170 מעלות צלזיוס, בלי טורבו! מורחים בחמאה תבנית עגולה קפיצית או תבנית עגולה עם חור באמצע. מפזרים על החמאה סוכר ומנערים לכיור את שארית הסוכר. במיקסר מעבד מזון או קערה גדולה מערבלים את החמאה עם הסוכר, מוסיפים את הביצים אחת אחרי השניה ואריהן מצרפים לתערובת את הגבינה השמנת והקליפה המגוררת, מערבלים לתערובת אחידה. מוסיפים את הקמח וטיפטיפונת נלח ושוב מערבלים לתערובת אחידה, ומעבירים לתבנית. זורים על התערובת את שבבי השקדים. אופים 55 דקות, בודקים שמרכז העוגה התייצב בעזרת קיסם או שיפוד מעץ וממשיכים לאפות לפי הצורך, חשוב שהעוגה תישאר מעט לחה. הריקודה והאורדה הן מה שנותן לעוגה מרקם קליל וטעים... :~)
 

hadasbaril

New member
ולטובת הרכילות-

כיום היא חיה עם אלכס ליבק. והספר החדש שהוא צילם פשוט יפהפה.לא,עוד לא קניתי.
 
למעלה