מישהו יודע אולי..

robert fripp

New member
מישהו יודע אולי..

מה קרה שאפשר להוריד עכשיו רק סמפלס מתוך האלבומים של פרווה חמה? ובכל מקרה, איך אני יכול לרכוש את שני האלבומים?
 
כן, בהחלט

האתר של פרווה חמה לא עודכן מזמן. את האלבום הראשון שלהם אפשר להוריד במלואו מכאן http://mitkadem3.homestead.com/parva.html את השני בינתיים לא. ובעניין רכישה... למי תשלם? האלבומים מעולם לא יצאו והזכויות שמורות ללהקה, שמאפשרת הורדה בחינם של כל האלבום הראשון. פעם גם השני היה זמין להורדה חוקית בחינם, אך בינתיים הוא ירד. אתה מוזמן ליצור איתי קשר באימייל ואכין לך עותק. שני האלבומים שלהם נהדרים בעיני, להקה מדהימה וחבל שאינה קיימת עוד.
 

robert fripp

New member
את השני יש לחבר שלי...

אז זה לא בעיה... חסרים לי שלושת הקטעים האחרונים מהאלבום הראשון... אם תוכל לשלוח לי באייסקיו אני אודה לך אין לי כרגע כתובת אי מייל... זה סיפור ארוך.
 
אההם

אייסיקיו זה קצת בעייתי בשבילי כי החיבור שלי עדיין לא רחב ואני ממילא מריץ עשרים חלונות עליו בבת אחת. אם לא תסתדר עם ההורדה מהלינק שנתתי, אשמח לצרוב לך גם אותו.
 

robert fripp

New member
לא שמתי לב ללינק :)

אגב אני פועל נמרצות לפרסום הפורום... אני ברגע זה מעביר דיון מפורום מוזיקה בנושא לפורום פה...
 

1qwer

New member
בבקשה אריק בבקשה

אולי בבקשה תכין לי עותק מהאלבום הראשון של "פרווה חמה"??
 

badphish

New member
עם בפרווה חמה עסקנו....

מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את המילים לשירים שלהם?
 

begone

New member
אין למצוא

אשמח אם תאזין לאלבום, תתמלל את המילים בעצמך ותשלח לי - אני מבטיח לפרסם את המילים מיד.
 

begone

New member
אותו דבר

חברי הלהקה מתביישים בטקסטים האלו, ומעולם לא העלו אותם על הכתב. זינגלה לא ידעו לכתוב טקסטים - הם רק ידעו לנגן ולשיר. עדיף לך לא לדעת, במקרה הזה.....
 

Eclipsed 0

New member
לכן אני מעדיפה את Lonely Violin...

הטקסטים שלהם נאיביים עד לכדי גועל, לפחות מה שהצלחתי להבין מהם.. חבל שלא עשו קצת יותר אינסטרומנטל. (כמובן, אני מדברת על האלבום הראשון, לא על מה שהם עשו מאוחר יותר.)
 

begone

New member
נאיביות וכו´

הם היו ונשארו אנשים מאוד נאיביים. רוק מתקדם בישראל, אחרי מלחמת יום כיפור - כמה יותר נאיבי מזה אפשר להיות? אגב, חלק מהבעיה היתה שהאלבום נכתב בשפה האנגלית, שבה הם לא ממש שלטו. לא שהטקסטים העבריים היו חכמים, אבל באנגלית הם התבטאו עוד הרבה פחות טוב. ולסיום - דווקא הנאיביות היא הצד החזק של האלבום הזה. בגלל זה הוא מרגש אותי כל פעם מחדש, כמעט עד דמעות. זו נאיביות מהסוג שמאוד חסר כיום במוסיקה, בעידן של גלגלץ ורייטינג ואריק שרון.
 

Eclipsed 0

New member
לא מתחברת לניאיביות הזו כל כך.

אולי זוהי הסיבה שאני אוהבת יותר הפרוג של שנות ה70, ולא של ה60. הוא הרבה יותר ריאליסטי.
 

begone

New member
זה כבר עניין של טעם אישי

אבל באופן עקרוני, כמעט ולא היה פרוג בשנות השישים. הפרוג הוא במובהק סגנון של שנות השבעים. וגם הפרוג שנעשה בשנות השישים לא תמיד היה נאיבי. אגב, נאיביות זו לא תכונה שלילית בהכרח. זה יכול להיות מקסים, אם עושים את זה כמו שצריך (ובכנות). ולפעמים הריאליזם יכול להיות מאוד משעמם, כמובן.
 
למעלה