מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?

מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
פעם ראשונה שנעלם לי כסף מהרב קו. החודש אני נוסעת עם ערך צבור, ושבוע שעבר ירדו לי ביום אחד שלושים ש"ח על פעמיים שעה וחצי.
הכרטיס שלי הוא של דן, אז הלכתי לדן ושם ביררו לעומק וראו שהתקלה הייתה על קו 75 של אגד, כשהעברתי את הכרטיס בעמדה מאחור, ומשום מה ירדו לי 4 נסיעות במקום 1.
וזהו, מאותו רגע הם לא יכולים לעזור. כי למרות שאנחנו כבר מעל עשור עם הרב קו, וכבר מזמן הבטיחו שעוד מעט תהיה מסלקה מרכזית וכולם יוכלו לטפל בכל הכרטיסים, עדיין שלחו אותי לתחנה המרכזית שהממ... לא ממש בדרך שלי לעבודה.

ראיתי באתר של אגד שיש להם עמדה גם באבן גבירול, אז שמחה וטובת לב נסעתי לשם היום אחרי העבודה כדי לגלות שאין להם קופה והם לא יכולים לעזור בענייני כסף נעלם. אז למה הם טובים? עוד כמה חודשים אולי תהייה להם קופה ויחברו אותם למערכת, בינתיים - רק בתחנה המרכזית. כל גוש דן מטפל בתחנה המרכזית?

כשפעם הייתה לי בעיה אחרת קווים פתרו לי את זה דרך האינטרנט. מישהו יודע אם גם באגד אפשר? או שאני חייבת לנסוע לתחנה המרכזית, לקוות שלא תעלם לי נסיעת ההמשך או לבקש החזר גם על הנסיעה המיוחדת לשם?

זה ממש בושה וחרפה ש 2018 ואין עדיין גוף מרכזי שמטפל ברב קו. למה זה צריך לשנות באיזה אוטובוס הייתה התקלה?
 

sweetums

New member
לפחות יש שם עמדה... בדרום מצפים שיסעו לדימונה או לאילת

מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
פעם ראשונה שנעלם לי כסף מהרב קו. החודש אני נוסעת עם ערך צבור, ושבוע שעבר ירדו לי ביום אחד שלושים ש"ח על פעמיים שעה וחצי.
הכרטיס שלי הוא של דן, אז הלכתי לדן ושם ביררו לעומק וראו שהתקלה הייתה על קו 75 של אגד, כשהעברתי את הכרטיס בעמדה מאחור, ומשום מה ירדו לי 4 נסיעות במקום 1.
וזהו, מאותו רגע הם לא יכולים לעזור. כי למרות שאנחנו כבר מעל עשור עם הרב קו, וכבר מזמן הבטיחו שעוד מעט תהיה מסלקה מרכזית וכולם יוכלו לטפל בכל הכרטיסים, עדיין שלחו אותי לתחנה המרכזית שהממ... לא ממש בדרך שלי לעבודה.

ראיתי באתר של אגד שיש להם עמדה גם באבן גבירול, אז שמחה וטובת לב נסעתי לשם היום אחרי העבודה כדי לגלות שאין להם קופה והם לא יכולים לעזור בענייני כסף נעלם. אז למה הם טובים? עוד כמה חודשים אולי תהייה להם קופה ויחברו אותם למערכת, בינתיים - רק בתחנה המרכזית. כל גוש דן מטפל בתחנה המרכזית?

כשפעם הייתה לי בעיה אחרת קווים פתרו לי את זה דרך האינטרנט. מישהו יודע אם גם באגד אפשר? או שאני חייבת לנסוע לתחנה המרכזית, לקוות שלא תעלם לי נסיעת ההמשך או לבקש החזר גם על הנסיעה המיוחדת לשם?

זה ממש בושה וחרפה ש 2018 ואין עדיין גוף מרכזי שמטפל ברב קו. למה זה צריך לשנות באיזה אוטובוס הייתה התקלה?
לפחות יש שם עמדה... בדרום מצפים שיסעו לדימונה או לאילת
בעמדת רב קו סורקים את הכרטיס, סורקים פיזית קבלות ומעבירים הלאה.
אחרי שמעבירים הלאה, אמורים לקבל קוד זיכוי לקופה. לא ברור למה צריך את הקופה בשלב הראשוני.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

cwen

New member
יש לי עמדה של דן קרוב לבית

לפחות יש שם עמדה... בדרום מצפים שיסעו לדימונה או לאילת
בעמדת רב קו סורקים את הכרטיס, סורקים פיזית קבלות ומעבירים הלאה.
אחרי שמעבירים הלאה, אמורים לקבל קוד זיכוי לקופה. לא ברור למה צריך את הקופה בשלב הראשוני.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
יש לי עמדה של דן קרוב לבית
למה אי אפשר לעשות את זה שם? למה הם לא יכלו להחזיר לי את שלוש הנסיעות האבודות ולהתקזז עם אגד?
זה באמת עד כדי כך מסובך בשנת 2018?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ציינתי אתרוב הבעיות הקשורות לכך לא פעם אחת וגם תוכנית לתיקון

יש לי עמדה של דן קרוב לבית
למה אי אפשר לעשות את זה שם? למה הם לא יכלו להחזיר לי את שלוש הנסיעות האבודות ולהתקזז עם אגד?
זה באמת עד כדי כך מסובך בשנת 2018?
ציינתי אתרוב הבעיות הקשורות לכך לא פעם אחת וגם תוכנית לתיקון
הסלט אך כאן כמו תמיד עושים רק חצי עבודה...
 

sweetums

New member
נתקלתי בסלט חדש

ציינתי אתרוב הבעיות הקשורות לכך לא פעם אחת וגם תוכנית לתיקון
הסלט אך כאן כמו תמיד עושים רק חצי עבודה...
נתקלתי בסלט חדש
מופיע פה "ביטול חוזה ברכבת" למרות שנסיעה בודדת לא הוטענה לכרטיס.
כבונוס חיוב ערך צבור למרות שיש חוזה בתוקף, פעם 2 שאני נתקל בזה באפיקים.
האירוע של חיוב הערך צבור מופיע כ Special Event (id=1 משום מה.

 

sweetums

New member
בוודאי שזה מסובך

יש לי עמדה של דן קרוב לבית
למה אי אפשר לעשות את זה שם? למה הם לא יכלו להחזיר לי את שלוש הנסיעות האבודות ולהתקזז עם אגד?
זה באמת עד כדי כך מסובך בשנת 2018?
בוודאי שזה מסובך
נתקלתי בבעיה דומה בדיוק לפני שנה, זו התגובה של אגד
"ברצוננו להביא לידיעתך כי במענה למכתבך הקודם, הוסבר לך הנוהל שנקבע על ידי משרד התחבורה, הנוגע לבעיות מהסוג שציינת .
לפיכך, לצערנו לא נוכל לספק לך תשובה שונה מזו שקיבלת.
להבנתך נודה"
&nbsp
ד.א כדי לקבל את התגובה הזו נאלצתי לשלוח פקס.משום מה תיבת המייל שלהם תמיד הייתה מלאה.
 

cwen

New member
המשך הסאגה של הניסיון להשיג בחזרה 3 נסיעות אבודות

מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
פעם ראשונה שנעלם לי כסף מהרב קו. החודש אני נוסעת עם ערך צבור, ושבוע שעבר ירדו לי ביום אחד שלושים ש"ח על פעמיים שעה וחצי.
הכרטיס שלי הוא של דן, אז הלכתי לדן ושם ביררו לעומק וראו שהתקלה הייתה על קו 75 של אגד, כשהעברתי את הכרטיס בעמדה מאחור, ומשום מה ירדו לי 4 נסיעות במקום 1.
וזהו, מאותו רגע הם לא יכולים לעזור. כי למרות שאנחנו כבר מעל עשור עם הרב קו, וכבר מזמן הבטיחו שעוד מעט תהיה מסלקה מרכזית וכולם יוכלו לטפל בכל הכרטיסים, עדיין שלחו אותי לתחנה המרכזית שהממ... לא ממש בדרך שלי לעבודה.

ראיתי באתר של אגד שיש להם עמדה גם באבן גבירול, אז שמחה וטובת לב נסעתי לשם היום אחרי העבודה כדי לגלות שאין להם קופה והם לא יכולים לעזור בענייני כסף נעלם. אז למה הם טובים? עוד כמה חודשים אולי תהייה להם קופה ויחברו אותם למערכת, בינתיים - רק בתחנה המרכזית. כל גוש דן מטפל בתחנה המרכזית?

כשפעם הייתה לי בעיה אחרת קווים פתרו לי את זה דרך האינטרנט. מישהו יודע אם גם באגד אפשר? או שאני חייבת לנסוע לתחנה המרכזית, לקוות שלא תעלם לי נסיעת ההמשך או לבקש החזר גם על הנסיעה המיוחדת לשם?

זה ממש בושה וחרפה ש 2018 ואין עדיין גוף מרכזי שמטפל ברב קו. למה זה צריך לשנות באיזה אוטובוס הייתה התקלה?
המשך הסאגה של הניסיון להשיג בחזרה 3 נסיעות אבודות
אז היום בבוקר השכמתי קום, שמתי נפשי בכפי ועליתי על קו 60 עד התחנה המרכזית. התכוננתי לשוטטות ארוכה, אבל באופן מפתיע מצאתי את משרד הרב קו די מהר.
המתנתי שהאישה שלפני תסיים, התיישבתי לפני האיש הנחמד, הסברתי לו את העניין. הוא התקשר למרכז כלשהו (כמו שעשו אלה בדן) ושם באמת אישרו שבנסיעה בקו 75 באותו יום נמהר ירדו 4 נסיעות במקום 1.
ציפיתי שהוא ישיב לי מיד לכרטיס את 3 הנסיעות האבודות ושעוד אצטרך לבדוק שלא התבטלה נסיעת ההמשך (ואם כן, אז צריך לתת לי עוד אחת במקומה, כי להוציא 5.90 ש"ח כדי לקבל חזרה 17.70 ש"ח זה קצת מטופש), אבל לא! הוא בכלל לא יכול.
הוא צילם את תעודת הזהות שלי עם שתי הקבלות של לפני ואחרי, מילא טופס "הכחשה", וזה הלך הלאה למרכז עלום של אגד. הם אמורים לשלוח לי SMS כשיסיימו לטפל, ועם זה אני צריכה לגשת לקופת אגד הקרובה למקום מגורי, שם יטעינו לי על הכרטיס את 3 הנסיעות האבודות.
ואיפה קופת אגד הקרובה למקום מגורי?
בתחנה המרכזית. בדיוק באותו מקום בו הייתי כבר. שאין לי מה לעשות בו בשגרה. אין לי בכלל סיבות להגיע לאזור כשהקופות פתוחות.
כשאמרתי את זה שעם כל הכבוד, אני גרה די רחוק, אז הוא הרגיע אותי שאפשר להטעין גם בתחנות המרכזיות של רחובות, ראשון, לוד, איפה שבא לי! הם יעמדו לרשותי. מצוין. המון מקומות שאין לי סיבה להגיע אליהם.

לפחות אפשר להזדכות במשך כמה חודשים, אז אחכה עד שתהייה לי יום אחד סיבה לקנות חופשי יומי/חודשי (כי אני משוכנעת שהם יחרבו לי נסיעת מעבר, ואז צריך שוב למלא טופס "הכחשה" ואני לא אצא מזה לעולם), ואז אקפוץ לשם לקבל את הנסיעות.

מודה שיהיה לי יותר קל פשוט להתפלח לאוטובוס של אגד בלי לשלם 3 פעמים וככה "להחזיר" לעצמי את הכסף.


ואני באמת לא מאשימה פה את אגד, אלא אך ורק את משרד התחבורה. לא הייתה שום סיבה שבעולם שלא יחזירו לי את הכסף לכרטיס בעמדה של דן מיידית ואז היו מתחשבנים כבר עם אגד אחר כך. כמה זה מסובך?
 

25306yosef

New member
כך בדיוק כפי שתארת מתנהלים ברפובליקת בננות.

המשך הסאגה של הניסיון להשיג בחזרה 3 נסיעות אבודות
אז היום בבוקר השכמתי קום, שמתי נפשי בכפי ועליתי על קו 60 עד התחנה המרכזית. התכוננתי לשוטטות ארוכה, אבל באופן מפתיע מצאתי את משרד הרב קו די מהר.
המתנתי שהאישה שלפני תסיים, התיישבתי לפני האיש הנחמד, הסברתי לו את העניין. הוא התקשר למרכז כלשהו (כמו שעשו אלה בדן) ושם באמת אישרו שבנסיעה בקו 75 באותו יום נמהר ירדו 4 נסיעות במקום 1.
ציפיתי שהוא ישיב לי מיד לכרטיס את 3 הנסיעות האבודות ושעוד אצטרך לבדוק שלא התבטלה נסיעת ההמשך (ואם כן, אז צריך לתת לי עוד אחת במקומה, כי להוציא 5.90 ש"ח כדי לקבל חזרה 17.70 ש"ח זה קצת מטופש), אבל לא! הוא בכלל לא יכול.
הוא צילם את תעודת הזהות שלי עם שתי הקבלות של לפני ואחרי, מילא טופס "הכחשה", וזה הלך הלאה למרכז עלום של אגד. הם אמורים לשלוח לי SMS כשיסיימו לטפל, ועם זה אני צריכה לגשת לקופת אגד הקרובה למקום מגורי, שם יטעינו לי על הכרטיס את 3 הנסיעות האבודות.
ואיפה קופת אגד הקרובה למקום מגורי?
בתחנה המרכזית. בדיוק באותו מקום בו הייתי כבר. שאין לי מה לעשות בו בשגרה. אין לי בכלל סיבות להגיע לאזור כשהקופות פתוחות.
כשאמרתי את זה שעם כל הכבוד, אני גרה די רחוק, אז הוא הרגיע אותי שאפשר להטעין גם בתחנות המרכזיות של רחובות, ראשון, לוד, איפה שבא לי! הם יעמדו לרשותי. מצוין. המון מקומות שאין לי סיבה להגיע אליהם.

לפחות אפשר להזדכות במשך כמה חודשים, אז אחכה עד שתהייה לי יום אחד סיבה לקנות חופשי יומי/חודשי (כי אני משוכנעת שהם יחרבו לי נסיעת מעבר, ואז צריך שוב למלא טופס "הכחשה" ואני לא אצא מזה לעולם), ואז אקפוץ לשם לקבל את הנסיעות.

מודה שיהיה לי יותר קל פשוט להתפלח לאוטובוס של אגד בלי לשלם 3 פעמים וככה "להחזיר" לעצמי את הכסף.


ואני באמת לא מאשימה פה את אגד, אלא אך ורק את משרד התחבורה. לא הייתה שום סיבה שבעולם שלא יחזירו לי את הכסף לכרטיס בעמדה של דן מיידית ואז היו מתחשבנים כבר עם אגד אחר כך. כמה זה מסובך?
כך בדיוק כפי שתארת מתנהלים ברפובליקת בננות.
מדינת ישראל היא רפובליקת בננות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה