מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
פעם ראשונה שנעלם לי כסף מהרב קו. החודש אני נוסעת עם ערך צבור, ושבוע שעבר ירדו לי ביום אחד שלושים ש"ח על פעמיים שעה וחצי.
הכרטיס שלי הוא של דן, אז הלכתי לדן ושם ביררו לעומק וראו שהתקלה הייתה על קו 75 של אגד, כשהעברתי את הכרטיס בעמדה מאחור, ומשום מה ירדו לי 4 נסיעות במקום 1.
וזהו, מאותו רגע הם לא יכולים לעזור. כי למרות שאנחנו כבר מעל עשור עם הרב קו, וכבר מזמן הבטיחו שעוד מעט תהיה מסלקה מרכזית וכולם יוכלו לטפל בכל הכרטיסים, עדיין שלחו אותי לתחנה המרכזית שהממ... לא ממש בדרך שלי לעבודה.
ראיתי באתר של אגד שיש להם עמדה גם באבן גבירול, אז שמחה וטובת לב נסעתי לשם היום אחרי העבודה כדי לגלות שאין להם קופה והם לא יכולים לעזור בענייני כסף נעלם. אז למה הם טובים? עוד כמה חודשים אולי תהייה להם קופה ויחברו אותם למערכת, בינתיים - רק בתחנה המרכזית. כל גוש דן מטפל בתחנה המרכזית?
כשפעם הייתה לי בעיה אחרת קווים פתרו לי את זה דרך האינטרנט. מישהו יודע אם גם באגד אפשר? או שאני חייבת לנסוע לתחנה המרכזית, לקוות שלא תעלם לי נסיעת ההמשך או לבקש החזר גם על הנסיעה המיוחדת לשם?
זה ממש בושה וחרפה ש 2018 ואין עדיין גוף מרכזי שמטפל ברב קו. למה זה צריך לשנות באיזה אוטובוס הייתה התקלה?
מישהו יודע אם אגד מטפלים בפניות רב קו גם בטלפון/אינטרנט?
פעם ראשונה שנעלם לי כסף מהרב קו. החודש אני נוסעת עם ערך צבור, ושבוע שעבר ירדו לי ביום אחד שלושים ש"ח על פעמיים שעה וחצי.
הכרטיס שלי הוא של דן, אז הלכתי לדן ושם ביררו לעומק וראו שהתקלה הייתה על קו 75 של אגד, כשהעברתי את הכרטיס בעמדה מאחור, ומשום מה ירדו לי 4 נסיעות במקום 1.
וזהו, מאותו רגע הם לא יכולים לעזור. כי למרות שאנחנו כבר מעל עשור עם הרב קו, וכבר מזמן הבטיחו שעוד מעט תהיה מסלקה מרכזית וכולם יוכלו לטפל בכל הכרטיסים, עדיין שלחו אותי לתחנה המרכזית שהממ... לא ממש בדרך שלי לעבודה.
ראיתי באתר של אגד שיש להם עמדה גם באבן גבירול, אז שמחה וטובת לב נסעתי לשם היום אחרי העבודה כדי לגלות שאין להם קופה והם לא יכולים לעזור בענייני כסף נעלם. אז למה הם טובים? עוד כמה חודשים אולי תהייה להם קופה ויחברו אותם למערכת, בינתיים - רק בתחנה המרכזית. כל גוש דן מטפל בתחנה המרכזית?
כשפעם הייתה לי בעיה אחרת קווים פתרו לי את זה דרך האינטרנט. מישהו יודע אם גם באגד אפשר? או שאני חייבת לנסוע לתחנה המרכזית, לקוות שלא תעלם לי נסיעת ההמשך או לבקש החזר גם על הנסיעה המיוחדת לשם?
זה ממש בושה וחרפה ש 2018 ואין עדיין גוף מרכזי שמטפל ברב קו. למה זה צריך לשנות באיזה אוטובוס הייתה התקלה?