מישהו יודע אם יש כבר הערכות לגבי ה-playlist

idan51

New member
מישהו יודע אם יש כבר הערכות לגבי ה-playlist

של המופע החדש? אני אראה אותו רק באפריל...פה באנגליה, וזה בעצם ההופעות האחרונות שלה באירופה...מת לדעת כבר איזה שירים היא תשיר! ובכלל - במסגרת אוירת ההדלפות המאסיביות בימים אלו, אפשר לקבל קצת הדלפות לגבי הכיוון הקראטיבי של הטור? איך הוא יראה? סגנון..משהו? לא מסוגל לחכות לאפריל! :)
 

Speakerphone

New member
עד כמה זכור וידוע לי

סיבוב ההופעות הבא יכלול בין היתר מאפיינים של המיתולוגיה היוונית. אם למישהו יש עוד פרטים, כולנו נשמח להשכיל.
 

idan51

New member
so

you'll see her before I will.... I see her only on April.... she performed last week on the BBC morning show, and they gave away free tickets... tried to get one, but couldn't! :)
 

Speakerphone

New member
העיקר שניסית

ולא ישבת בצד בחיבוק ידיים. גם אני ניסיתי לזכות במוצרי קיילי שונים דרך האתר הרשמי אבל כמובן שבחיים לא עליתי בגורל. וגם ניסיתי לרכוש כרטיסי ספלאש בדבלין אבל הם אזלו לפני שהספקתי לעשות משהו בנושא. אבל בצד החיובי: אולי אזכה בחבילת ה-BTT החתומה ע"י קיילי דרך האתר הרשמי שלה, אולי מישהו יבטל את כרטיס הספלאש שלו באירלנד ואולי יתווספו תאריכים נוספים. ולפחות זכיתי בכמה פרסים דרך מעריב לנוער כשהייתי בן 16-17 P:
 

idan51

New member
well

I still got this fantasy of just bumping her here in the streets of LOndon ...:) I know she lived till recently in Chelsea, but moved in now to a new house. The question is where? :)
 

Speakerphone

New member
שאלת מיליון הדולר.

יחד עם זאת, יש דברים שאנשים פשוט לא צריכים לדעת.
 

tatababa

New member
כנראה יהיו רק בין 6-8 שירים מאפרודיטה

שזה בטח אומר All The Lovers - סינגל 1 Get Outta My Way - סינגל 2 Better Than Today - סינגל 3 Aphrodite - שיר הנושא Put Your Hands Up - תוכנן להיות סינגל 4 (יש לו כבר רמיקסים והמפיקים אישרו שהוא הולך להיות סינגל 4) Cupid Boy - תוכנן להיות סינגל 5 (יש לו כבר רמיקסים) -------------------------- Too Much - כי קיילי מתה על כל דבר של ג'ייק שירס שיר נוסף מאפרידטיה - לבחירתה של קיילי מעבר לכך, קיילי אישרה שהיא הולכת להוציא אוסף להיטים אקוסטי, כך שסביר להניח שהיא תבצע איזה שיר-שניים אקוסטיים מתוך האוסף החדש. תוסיף לזה עוד איזה גרסת קאבר (כמו שהיא תמיד עושה), את הקלאסיקות הגדולות שלה והנה יש לך בערך את רוב הרשימה.
 

idan51

New member
I see

Im very curious to see/hear the production of Get outta of my way. bet will be amazing :)
 

tatababa

New member
דווקא השיר הזה נשמע פחות טוב בלייב

ולדעתי גם אין המון מה לעשות איתו בגרסתו המקורית. אם כבר אני מת לשמוע את קיילי מבצעת את Aphrodite, Put Your Hands Up, Closer & Looking For An Angel!
 

idan51

New member
Im sure

The will be some extended remix of the song, and show will probably very wow. the whole creative of the song is very dramatic.
 
למעלה