מישהו יכול להסביר לי,באמת.....

פרצלה

New member
מישהו יכול להסביר לי,באמת.....

איך בפרקים האחרונים,כל כך הרבה אנשים השתמשו במזוודה......דני,מושיקו,נועה,מיה,עפרה כולל רינגו שעמד לידה ואף אחד מהם לא טרח פשוט להרים אותה0לא כבדה ואין צורך להזמין הובלה או משהו) ולצעוד איתה לעבר הדלת,לפתוח את הדלת,לצאת לחדר המדרגות ואז לצעוד לכיוון הקומונה/בית של חיים?
 

באבו25

New member
כי אז הסדרה הייתה נגמרת בפרק 90.. וחוץ מזה

הם הרי פוחדים להתערב בגורל בגלל האזהרות שהם קיבלו בגלל זה הם אימצו את הקו : "לתת למה שצריך לקרות - לקרות"...
 

פרצלה

New member
נו באמת.....

1.אי אפשר למצוא עשרים סיפורי עלילה אחרים שיהיה בהם לפחות ההגיון הבריא? זה פשוט לא מתקבל על הדעת ולא הגיוני שהם ישאירו את המזוודה בידיים של לולה כשהם יודעים מה היא יכולה לעשות איתה. 2.מי אמר שהם צריכים להתערב בגורל? זה לא נוגד את הטענה ההגיונית שהם צריכים לשמור את המיזוודה איתם עלמנת למנוע שאחרים יעשו בה שימוש....במיוחד נגדם. 3.מיה שתמיד רצתה לחזור הביתה,פשוט השאירה את כרטיס הטיסה שלה הביתה אל לולה והלכה? 4.רינגו שאמר שהוא מידי פעם יקפוץ לבקר את נועה פשוט השאיר את המזוודה והלך? זה לא שזה לא הגיוני,זה פשוט מטופש
 

באבו25

New member
שלא תטעי, אני גם חושב כמוך

רק שכידוע אלו לא בדיוק סדרות מופת וגם העלילה לא ממש מפותחת אני מאד מקווה שלא אתאכזב מפרק הסיום כי הפרקים האחרונים לטעמי היו די מאכזבים אבל כנראה שזה מה שיהיה, אז לפחות מזל שאני בחתונה הערב, ואראה את זה באינטרנט אח"כ...
 
בגלל שאז לולה ואוסי היו רואות שהמזוודה לא שם,

והיו מבינות שנסעו בה ויודעים על המזוודה.. ואז אני לא צריכה לספר לך מה יקרה.
 

פרצלה

New member
דווקא כן

מה יקרה? מה לולה ואוסי יכולות לעשות מול כל החבורה? בעיקר אם אין להן מזוודה יותר?
 

פרצלה

New member
נו?

גם בלי שהם יקחו את המזוודה,אז זה לא בגלל זה. ואם זה היה בגלל זה,אז הם היו מדברים בינהם שאסור לקחת את המזוודה וכו'.... זה בכלל לא הוצג כדילמה,הם באו השתמשו והלכו,בלי לחשוב שאולי כשהם יחזרו לולה תהיה שם? ואז? אין מצב שהיא תהרוג אותם?
 

Woogyman

New member
שאלה מצויינת. ../images/Emo110.gif

בכלל המזוודה קפצה כל הזמן בין מקומות בפרקים האחרונים. כן, אנחנו יודעים שלולה ואוסי הן שתי מטורפות רצחניות, אז כמובן שנורא הגיוני להשאיר אצלן פאקינג מכונת זמן.
 
למעלה