מישהו יכול לעזור?

john1987

New member
עיתונים בריטים + מספר שאלות

לצורך ריסרץ' לספר אשר מתרחש בבריטניה, אספתי לא מעט חומר על השפה היומיומית. יש ברשותי ספר מומלץ שמתאר את הסלנג והביטוים הבריטים הנפוצים יחד עם תיאור מבטאים. הכל טוב ויפה, אבל רציתי לדעת האם יש דרך להשיג בארץ גישה (או מנוי יומי) לעיתונים בריטים? עדיף משהו כמו ה Times ודומיו מאשר ה Daily Mirror ומי שהבין מקבל ברכותיי. כמו כן, רציתי לשאול מספר דברים: - היכן באינטרנט ניתן להשיג מפות של בריטניה עם פירוט של שמות העיירות, נהרות, אגמים ופלגי מים למינהם והרים? - מה הם המקצועות שבאופן כללי נלמדים בבית ספר בריטי בתקופת התיכון? האם יש הבדל מ, לדוגמה, התקופה לפני מלחמת העולם השניה (אבל אחרי הראשונה)? בתודה יונתן
 

britpop guy

New member
איפה מוצאים ....... ?

...אתר באינטרנט של חברת נסיעות כלשהי (באנגלית) עם BROCHURE - חוברת של תיירים - שיש בה מידע כללי על אנגליה, מקומות לינה, תחבורה, אטרקציות ומסלול של כמה ימים עם הסברים בסגנון "מה נעשה בכל יום ואיפה נבקר...."
יש בטח המון כאלה, אבל לחפש באינטרנט לבד זה פשוט סיוט. פשוט יש לי עבודה בבית הספר לעשות חוברת כזו למדינה - ואני בחרתי באנגליה כמובן, (ולא בריטניה הגדולה, בלי סקוטלנד וצפון אירלנד בעבודה). למרות שאני היחיד בכתה שבחרתי באנגליה... אני אישית מתחבר לאנגליה הצעירה, מועדונים וחנויות בגדים.. ולא עוד ארמונות מפוהקים, אם יש חוברת כזאת זה הכי טוב ! אני מקווה שאתם מכירים כאלה, ובכלל -כל- מידע נוסף יעזור...
תודה, Britpop guy (ע"ש הז'אנר משנות ה90)
 

lahadam

New member
theatreland - לונדון

שלום, אני מנסה לתרגם טקסט בנושא לונדון, ונתקלתי במושג "theatreland". רציתי לדעת האם זהו אתר ספציפי, או כינוי מוכר לעולם התיאטראות של לונדון. תודה!
 

Kemit

New member
יש חנויות שמביאות עיתונים..

אם אתה גר באיזור המרכז וזה לחוץ לך אני מכירה חנות בנתניה שמביאה עיתונים. זה לא זול (בסיבות 20-30 שח"), ואין הרבה עותקים... בהצלחה.
 

kellys

New member
אתר לתירות בבריטניה

ישנם שני אתרים טובים השאלה היא כמה אתה רוצה לעבוד על העבודה שלך ומעבר האם אתה רוצה להתמקד רק בלונדון או בכל אנגליה על כמה ימים מדובר? אני מצרפת לך שני לינקים אחד באנגלית אחד בעיברית בהצלחה
 

אסף E

New member
כינוי מוכר

אמנם הכינוי מוכר גם לגבי ערים אחרות בהם יש ריכוז של תיאטרות אבל המונח המקובל מתייחס לאיזור בלונדון מקובנט גרדן Covent Garden ועד אלדוויץ Aldwych .
 

drnaj

New member
לגבי מפות

תנסה www.streetmap.co.uk יש מפות די מפורטות
 

טיפקס

New member
אז ככה...

בשביל המפות יש את האתר המצויין: www.streetmap.co.uk יש לך שם מיפוי של כל בריטניה, נראה לי שזה יעזור. בשביל לקרוא עיתונים, לא צריך ללכת רחוק יש אתרים כמו msn.co.uk והאתר של ה-timesonline.co.uk :times, זה אמנם לא עיתון טיפוסי, אבל נראה לי שגם שם תמצא מספיק סלנג בריטי. ועוד עצה - תראה יורוספורט, מצפייה של שעה למדתי איזה שניים שלושה ביטויים שלא הכרתי. מקצועות בריטים? הממ... לא שידוע לי, אבל בתקופה שבין שתי המלחמות בטח למדו מכניקה במקום מה שהיום לומדים אלקטרוניקה. ותגיד, מזה הספר ביטויים הזה שכתבת עליו? איך הוא נקרא ואיפה משיגים אותו?
 

john1987

New member
לספר קוראים

British Phrasebook בהוצאת Lonely Planet והחבר שממנו לוויתי את הספר קנה אותו בבריטניה עצמה...
 
למעלה