846
Active member
זה ממש מעניין את התחת של הנוסע
איזה מכשיר כרטוס מותקן באוטובוס.
90% ויותר מהנוסעים הם משתמשים קבועים באותו אמצעי תח"צ מידי יום ורגילים לאוטובוסים, לנהגים ולמכשירי הכרטוס.
נוסע מזדמן בכל העולם תמיד ישלם יותר או יסע במסלול הארוך ( ולא יכיר את כל שילובי הקווים) וכד'....
תיקוף כרטיס אינו "חוויה"
אתה אולי נהנה מזה וזה בסדר.
אצלי עוברים אלפי נוסעים
חודש שממש לא מתעניינים וזה לא מזיז להם כלום....!
זה ממש מעניין את התחת של הנוסעומה עם נוסעים מזדמנים?
תיירים או סתם אנשים שנוסעים במסלול שונה מהרגיל?
ואיזה שוק חופשי יש פה? לאנשים אין יכולת לבחור בין חברות שונות לפי איכות השירות שהן מציעות, ולחברות אין שום אינטרס לרכוש את המכשירים שמציעים את חווית המשתמש הטובה ביותר. המצב שאמור להיות הוא שמשרד התחבורה יחליט בעצמו באיזה מכשיר להשתמש ויכפה אותו על המפעילות או שהוא יתן למפעילות מפרט ברור שאמנם יאפשר למפעילות לבחור מבין מכשירי כירטוס שונים אבל יכפה אחידות מבחינת חווית המשתמש של הנוסעים.
איזה מכשיר כרטוס מותקן באוטובוס.
90% ויותר מהנוסעים הם משתמשים קבועים באותו אמצעי תח"צ מידי יום ורגילים לאוטובוסים, לנהגים ולמכשירי הכרטוס.
נוסע מזדמן בכל העולם תמיד ישלם יותר או יסע במסלול הארוך ( ולא יכיר את כל שילובי הקווים) וכד'....
תיקוף כרטיס אינו "חוויה"
אתה אולי נהנה מזה וזה בסדר.
אצלי עוברים אלפי נוסעים
חודש שממש לא מתעניינים וזה לא מזיז להם כלום....!