מישהו מכיר את התנור פירוליטי הבא:

מישהו מכיר את התנור פירוליטי הבא:

Zanussi ZOP38903XK
בחנות אחת אמרו לי שלמרות שזה של זנוסי הוא יותר טוב מהתנור של AEG או אלקטראלוקס, ולמרות שהוא יותר טוב מהם הוא הרבה יותר זול מהם!!
השאלה איפה הקאצ'? או שהמוכר סתם המציא?
נשמח לחוות דעת ממביני דבר
 

Nunatak

New member
אז ככה


קודם כל נתחיל בזה שאין היום תנורים של AEG בארץ, פה ושם אולי יש מלאי מפוזר אבל באופן כללי אין. היבוא עובר מתדיראן לחברה שעדיין לא פורסמה.
&nbsp
לגבי האלקטרולוקס יש שני דגמים, יש את ה5410 הרגיל שמגיע עם 3 תבניות ורשת, טיימר דיגיטלי, בוררי הפעלה מכניים ויש לו תוכנית אחת של ניקוי עצמי, בנוסף יש את ה5741 שההפעלה שלו היא במגע, הדלת נסגרת ברכות ויש לו 3 רמות של ניקוי.
&nbsp
&nbsp
הזנוסי הוא דיגיטלי אבל עם כפתורים ולא במגע ובניגוד לאלקטרולוקס שמיוצרים בגרמניה הוא מיוצר באיטליה ויש לו 2 רמות של ניקיון.
המחיר שלו מצוין וביחס cost/value זה אחד התנורים הכי טובים שיש היום בשוק ולמי שחשוב פירוליטי אז יתרון נוסף זה הרמת ניקיון הנוספת מעבר לאלקטרולוקס הפירוליטי הבסיסי (5410) שעולה יותר ממנו אבל מגיע רק עם רמה אחת, זה בסה"כ תוכנית נוספת ארוכה יותר ללכלוך ממש עיקש אבל זה הבדל משמעותי, בתוכנית הרגילה של שעה וחצי לא תמיד כל הלכלוך נשרף.
&nbsp
אז איפה הוא נופל? (ולא רק הוא, כמעט כולם) המסילות שלו הן רגילות. אני לא מדבר על מסילה טלסקופית אלא על ה"סולם" שיש בצדדי התנור. ברוב התנורים בארץ החלק העליון והתחתון של המסילה חופפים וצריך להשחיל את התבניות בדיוק באמצע. באלקטרולוקס עשו משהו אחר, מי שיפתח ויסתכל על תנור של אלקטרולוקס יראה שבמסילות שלהם החלק העליון קצר ב2 ס"מ מהחלק התחתון, מה שמאפשר להניח את קצה התבנית על החלק התחתון ואז לדחוף אותה פנימה בקלות.
כשמסתכלים על תנורים בחנות לא שמים לב לזה גם אם מוציאים ומכניסים את התבניות כי הידיים נקיות, התבניות ריקות והתנור קר. כשמבשלים והידיים קצת שומניות, התבנית מלאה וכבדה והתנור כבר לוהט זה כבר אחרת.
&nbsp
 
תודה על התשובה המפורטת!

שאלה על הניקוי הפירוליטי- מה הכוונה ברמת ניקוי אחת או 2 רמות ניקוי? האם רק באורך הזמן שלהם? או גם בגובה הטמפ' שהתנור מגיע אליה?

יש מקומות שעוד נשאר AEG. ולכן אני עוד יכולה להשיג. השאלה אם הוא עדיף על השניים האחרים?

לגבי התבניות- ידוע לך כמה תבניות אני מקבלת בכל תנור ? וכן, כמה תבניות ניתן להכניס ביחד בכל פעם?

לא כל כך הבנתי את העניין עם המסילות.

שוב תודה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני לא הבנתי את נושא המסילות...

בכל תנור רגיל יש פשוט "מגרעות" בצדדים שהתבניות מתלבשות עליהן, לא?
לא הצלחתי להבין את נושא ה"חפיפה" או "צריך להכניס בדיוק באמצע" או נמוך / גבוה יותר...
 

dani666

New member
לפעמים אלו "מגרעות" בפח (בזולים יותר לדעתי) ולפעמים זה ...

... מסגרת שמתחברת לדופן התנור (וניתנת להסרה וניקוי) שבה יש מסילות לתבניות.
&nbsp
כל מסילה כזו בנויה מפס עליון ותחתון שביניהם התבנית נכנסת. לרוב (לדברי נונתק) שני הפסים האלה מתחילים "ביחד" וכדי להכניס את התבנית, צריך לדייק וזה לא קל בתבנית מלאה.
באלקטרולוקס ככל שאני מבין המסילה העליונה מתחילה "פנימה" יותר כך שאפשר להביא את התבניתפשו קצת מעל לתחתונה ואז להניח אותה על התחתונה ולדחוף למקום.
&nbsp
ב LG שלי זה סדור דומה ועדיף, המסילה העליונה מתחילה יחד עם התחתונה אבל כמעט צמודה לתחתית המסילה התחתונה של הרמה הבאה ויורדת באלכסון מהיר כך שהיא מכוונת את התבנית למקום הנכון.
 

Nunatak

New member
ההבדל הוא רק באורך הזמן

הAEG 5303001 מגיע עם 2 רמות ניקוי וממה שזכור לי 2/3 תבניות ורשת.
האלקטרולוקס והזנוסי מגיעים עם 3 תבניות ורשת.
&nbsp
בכולם אפשר להכניס עד 3 תבניות במקביל. (לפי החברה, אני אומר שעדיף 2)
&nbsp
סה"כ AEG וזנוסי שייכות לאלקטרולוקס ולכן הם די דומים, לכל אחד יש יתרון משלו.
 
למעלה