מישהו מכיר מקום טוב (עדיף בחו"ל) ללמוד להיות מורה למדיטציה?

זה פשוט

New member


 

זה פשוט

New member
עברתי על הקבוצות אבל נזכרתי שאני אוטודידקטית

אז החלטתי לוותר על לימודים. אני גם לא אדם של קבוצות לצערי. בנוסף, לפני שעה קלה עשיתי בריינסטורמינג ושכללתי את השיטה שהמצאתי למציאת העצמי. אם זה יצליח (עלי..) ההוראה תבוא מאליה :)
 

זה פשוט

New member
השיטה שהמצאתי למציאת העצמי


תחזור על זה כמה פעמים, אולי תתעורר בדרך
 
איתך לגבי האוטודידקטית ובעיקר לגבי זה שאני מידי פעם עושה

בירורים ואז שוב ניזכר שלימודים, חברותא ולעשות/לסוע לאן שהוא זה פשוט לא אני. היעדר פוקוס במקרה שלי.
&nbsp
אפשר גם לדעת את השיטה?
 

זה פשוט

New member
קודם אנסה אותו על עצמי לפחות חודש


זו דרך מקורית להיווכח שההתבוננות היאו זהותינו האמיתית, לא הדבר שבו מתבוננים, ואיך להשאר כך
&nbsp
&nbsp
 

זה פשוט

New member
בבקשה. עשיתי הפסקה שבו קרו המון דברים..

הפסקה היתה בעיקר בגלל שבעה על גיסתי שנפטרה מסרטן, שבוע שמסתיים ביום ראשון הקרוב היה מאוד רגשי ורוחני עבורי. קרו לי הרבה צירופי מקרים מוזרים בזמן השבעה. אני מבינה שזה כאילו אות שאני בדרך הנכונה. או שלא. בכל מקרה זו אנקדוטה מעניינת. למשל, אתמול כשחזרתי לדירתי ראיתי אוטובוס שעבר לידי, שמספרו 666. אתמול התערבתי עם אחייני הקטן שטען בתוקף שזה לא מספר השטן "כמו שכולם חושבים". (הוא ניצח אגב, קיבל קופסת שוקולדים עבודת יד). למשל, נתקלתי בחוברת של חבד על אבל ונחמה ובתוכו תיאור מדויק של החקירה העצמית של רמנה שאותו אני מתרגלת המון. בכלל לא חשבתי שזו אפשרות שאתקל בזה בחוברת מהדת היהודית. למשל, ביום מותה, קיבלתי אימייל ממורה רוחני על החיים והמוות. למשל, היתה שם מישהי שנראתה בדיוק אבל בדיוק, כולל שפת גוף, כמו נערה אחרת שנהגתי לראות כל פעם שנסעתי באוטובוס מחאניה לסטברוס. למשל קראתי מאמר על תופעה פיזית כלשהי שבו הומלץ לשים pressure stockings ואימי אמרה בדיוק את המילים האלה בזמן שקראתי בהן.
&nbsp
וזה מביא אותי ל"שיטתי". היו כמה פעמים שהמציאות נראתה לי כחלום, כתמונה יותר נכון (אפשר גם להשתמש במילה אובייקט) והיתה הזדהות עם הצד שרואה, ממרחק, משועשע. עכשיו כשאני כותבת לך אני חשה יותר את הכותבת, שאינה קיימת כלל כמובן. הטכניקה או הסדהנא שלי מבוססת על ההבנה, לא רק טכנית אלא חוויתית, שמה שרואה מתוך העיניים הוא התשובה לשאלה מי אני. זה העצמי, האמת, המציאות, התודעה. לבחירתך. האם העין הפיזית היא שרואה? האם האוזן היא ששומעת? הלשון טועמת? לא!
את השאלה הזו מצאתי גם בחוברת של חבד כמה שבועות אחרי שהיא עלתה בי, אפרופו צירופי מקרים.
&nbsp
כל מה שצריך לעשות זה לראות את "זה". כל אחד יבחר אובייקט שנוח לו ויווכח בעצמו. אני לקחתי דף לבן נקי שזה גם מטפורה מתאימה לטבענו האמיתי, ודרכו ניסיתי לראות שאני היא זו שמתבוננת בנייר ולא המחשבות שניתן לכתוב עליו (שזה משהו שעשיתי גם). גם המבט חשוב כאן, הוא צריך להיות צלול ולא תזזיתי. כמו קרן לייזר.
אפשר להשתמש גם בראי, ובכלל יש המון אפשרויות. ברגע שנפתחים לזה ורוצים בזה, כמו שאומרת הקלישאה, השמיים הם הגבול. קורים דברים..
 
שיטה טובה.

כל מתעורר וער, כמדומני, ממציאים לעצמם מגוון שיטות כאלה ואחרות, בזמנים שונים ובתקופות שונות. זה עוזר.

זה קצת כמו שכל אדם נוטה להמציא לעצמו מגוון שיטות התנהלות ושיפור ביומיום, נניח "הדרך שלי לנקות את הכיור" או "הפטנט שלי לאפשר לחולצות להתנקות טוב יותר במכונת הכביסה" או "השיטה שלי להניח את הדוש בזמן המקלחת" וכו' (לא רק בנושאים האלה, אלא בכל תחום ותחום, תמיד נוטים להיות לכולנו פטנטים קטנים שגילינו, שעוזרים לנו).
 

זה פשוט

New member
זה התפתח עוד, קיבל שם ועבר עוד כמה גלגולים


הצורך למצוא שיטה לפני ההתעוררות שייך לזה שממנו רוצים להתעורר
 
אני בטוח שיש הרבה.

אצלי למשל בתוך כמה חודשים תיפתח הקבוצה לאנשים נוספים.
 

זה פשוט

New member
מכיר את ג'קסון פיטרסון?

הכרתי אותו לפני כמה שנים אבל רק לאחרונה אחרי שאחייני חיבר את הנייד ללאפטופ בעזרת הוטספוט חזרתי לקרוא בפייסבוק שלו. הוא משלב בעיקר דזוגצ'ן בהוראה שלו אבל לא בגלל זה התחברתי אליו אלא כי כשאני קוראת אותו יש לי הרגשה שהוא גנב לי מהיומן. אותן מחשבות ותובנות ומסקנות, לפחות בכל הקשור לעניין ה"רוחני". לגבי מוסיקה, לא ממש ברור לי מה הסגנון שלו (:)
זה הפייסבוק שלו, שכולל כמה פנינים ויהלומים נפלאים.
https://www.facebook.com/jackson.peterson.73?__tn__=HH-R
&nbsp
 
למעלה