מישהי ראתה במקרה הבוקר ערוץ 24

פאפא5

New member
מישהי ראתה במקרה הבוקר ערוץ 24


היה מצעד עשרת הזוגות שיצאו מהריאלטי, מזל שבכלל הכניסו אותם לרשימה, התקשורת ממש לא אוהבת אותם):
 

l86

New member
ראיתי, הם הגיעו למקום 7

שמחתי שהם נכנסו למצעד, כי למשל מאור ודור הם התעלמו וכן הכניסו את סער ואיילה שלא היו זוג בכלל מחוץ לבית, לכו תבינו.....

רן בוקר עצבן אותי עם האמירות הציניות שלו (לאורך כל המצעד, לא רק בהקשר של אלדד וקארין) אבל אמירה בוזגלו אמרה משהו נכון לדעתי, שהזוגיות רק הרסה לאלדד כי הוא היה אחד השמות החמים אבל הוא התחבר לבחורה שהודחה מוקדם וגם לא הייתה אהובה במיוחד, מה שרק הוריד אותו וגרם לו להיעלם.
 

פיליפ101

New member
צודקת הקשר הזה עשה לאלדד רע

בגלל הטוטליות שלו הוא נעלם בבית בגללה ובחוץ גם נעלם והכי כואב להיום היא נהנת מהפרסום שלו
 

l86

New member
נכון.

טוב, אבל חוץ מהרדיו עכשיו היא לא מתערבבת בעולם הבידור ולא כותבים עליה. רוב האנשים לא מכירים את השם שלה, אז אני לא יודעת עד כמה היא נהנית מהפרסום. היא בעיקר מתעסקת באופנה, אני מעריכה שעם הזמן היא גם תעזוב את תוכנית הרדיו ותתמקד רק בעסק שלה.
 

פיליפ101

New member
הטוטליות הזאת זאת הבעיה שלו הוא לא היה

צריך להיכנס למערכת יחסים בתוך הבית. את ראית את השידור?
בגלל זה אני מאמינה כשהוא עוזב בחורה הוא לא עושה את זה מרוע אלה מתוך זה שהוא לא מצליח לשלב את הזגיות בתוך עצמו. ועם כול העיה שלו במסגרות גם בצבא גם בבית ספר הוא לא עושה דברים מרוע
 

l86

New member
כן, ראיתי ופירטתי בהודעה שלי.

נכון, אבל הוא התאהב,הוא מתאהב מהר מה לעשות. הוא תמיד אמר שזוגיות מחלישה אותו כי הוא מאבד את עצמו בתוך הזוגיות. אני לא חושבת שהוא רע, אבל הוא חייב לטפל בבעיה הזו שלו אם הוא רוצה להקים משפחה יום אחד.
 

פאפא5

New member
186 לא מכירה אותך ומחבבת אותך


אבל את טועה לפחות לדעתי, כמה שהסיפור הזה נגמר רע): אלדד וקארין היו צריכים להיות במקום ראשון. הם הסיפור הכי אמיתי מכל הסיפורים ההזויים שהופיעו שם, הם וגם גיא גיאור ודפנה... למרות שהזוג הכי הזויי גומר בחתונה, אולי? את יודעת מה דעתי עליהם. התקשורת הייתה רעה אליהם מהתחלה, בלי שום שייכות לקארין. מה הקשר שהיא הודחה בין הראשונות, היה לה סוג של חוסר מזל היא הועמדה בהעמדה קשה מאוד. וחוץ מזה הם היו מאוהבים, מה צריך בכלל לעניין אותו מתי היא הודחה.. לאלדד לא היה כל כך תושייה להצליח בעולם הזה וגם הוא לא היה אהוד בגלל דעותיו הפוליטיות . אמירה בוזגלו אישה מגעילה, מפרגנת רק למי שנוח לה לפרגן לו , נו באמת איציק זוהר ונטלי סיפור אהבה גדול חחח איך אפשר להגיד שאהבה הרסה לו וזה לשמוע מבחורה שמחפשת אהבה בנרות. לא היה לו מזל זה הכל! ראית אפילו הבחור ממאקו עשה כאילו הוא לא יודע להגות את שמה, ולא זוכר איך קוראים לאלדד, קינאה נטו
 

l86

New member
תודה, זה הדדי


המצעד בעיקר דירג עד כמה הזוגות פופולאריים וכמה הזוגיות שדרגה את מעמדם בתקשורת. אלדד וקארין כזוג לא היו פופולאריים ולא הצליחו למנף את הזוגיות שלהם לרמות שאליאב ודנית הצליחו. עם כל סלידתי מאליאב, הוא ודנית זוג יותר מעניין מאלדד וקארין. יש לי הרבה בעיות עם אמירה, אבל האבחנות שלה לגבי שוק התקשורת נכונות. היא בכל זאת באה מהתחום ויודעת על מה היא מדברת. חוץ מזה שהיא דווקא נורא פרגנה לאלדד ואמרה שהוא מעניין ואינטליגנט, רק שהזוגיות הרסה לו. רן בוקר הוא לא ממאקו, הוא מוואי נט, ואני מאמינה שהוא באמת לא ידע להגות את שם משפחתו ,אלדד כבר כמעט שנה מחוץ לאור הזרקורים, וגם כשהוא היה, רוב האנשים לא ידעו את שם המשפחה שלו,הוא היה פשוט אלדד מהאח הגדול. וגם קארין, כמה אנשים כבר יודעים את שם המשפחה שלה ועוד יודעים להגות אותו כמו שצריך? ודי, איזו העמדה קשה? היא הייתה מועמדת עם דנית, אנה ואחי, הם נבחרו כרביעייה הכי חלשה להזכירך. ומה הקשר לדעותיו הפוליטיות? אלירז וקותי גם ימניים, התקשורת לא נתנה לו צ'אנס כי הוא הפסיק לעניין את רוב הציבור ברגע שהוא יצא מהבית, וכן, זה קשור גם לקארין.
 

פיליפ101

New member
אני דווקא מחבבת את אמירה בוגלו היא חלק מהסיבה שאני רואה

את התכנית של גואל פינטו היא מקסימה ועניינית גם כשהיא לא מחבבת אישית מתמודד היא לא פוגעת בו על רקע אישי ונחמד לדעת שהיא אמרה אליו דברים יפים ולא הושפע מחבריה לתכנית. בטח היא אהבה את אורטל בן דיין ולמרות זאת אמרה את הדברים האלה על אלדד. קראתם על המתמודד באח הגדול. רואים כמה מפחיד הדבר הזה שנקרא ראליטי מה זה יכול לעשות לאנשים שלא מבנים שמפורסמים לא יוצאים מראליטי
 

l86

New member
נכון, היא עניינית ומדברת מניסיונה בתחום.

בגלל זה אני אוהבת להקשיב לה. יש לי בעיות עם הסלחנות המהירה שלה לגברים, כמו למשל אליאב, אבל זה כבר לא קשור לאלדד וקארין. נכון, היא אהבה את אורטל והייתה בעד טל לניצחון, ולמרות זאת היא דיברה על אלדד בצורה מאוד מפרגנת ואוהבת :)

כן, קראתי, לגמרי מפחיד.....אנשים חייבים לשמור על רגליים על הקרקע בעולם הזה.
 

l86

New member
תמיד כשהיא מדברת עליו היא כמובן מזכירה את כל מה שהוא עשה

אבל בקטע סלחני כזה, היא מזכירה שהוא פגע בדנית, אבל שסך הכל הוא עשה לה טלוויזיה מעניינת והעביר לה את הזמן במלחמה.
 

פיליפ101

New member
אני לא אומרת שקארין אשמה בזה שאלדד לא הצליח הוא

האשם המרכזי אבל היא גם לא נתנה לו חופש למשל תוכנית הרדיו הוא היה צריך להגיש לבד ואולי לצרף מישהו אחר שזה לא היא לתת ספייס אחד לשני בעיקר היא שידע על הבעיות שלו לזכותו יאמר שהוא בבית לפני שהקשר קרה סיפר לה הכול על האקסיות שלו וכדומה. שהיה לו את המקום שלו ברדיו לבד בלעדיה
 

l86

New member
כן, השתלטנות שלה תמיד עצבנה אותי

בתוכנית רדיו היא לא אשמה, כי לא נתנו לו להגיש תוכנית לבד, אבל כמו שכבר כתבתי בעבר, היא הייתה צריכה לתת לו יותר חופש ולעודד אותו לפתח קריירה משלו ותחביבים משלו. הם פשוט כל הזמן היו דבוקים אחד לשני ועשו רק מה שהיא רצתה.
 

פיליפ101

New member
רצו שהוא יגיש תוכנית זוגית על מערכות יחסים ואהבה הוא לא היה

חייב לעשות את זה איתה.גם הוא פה אשם שתביני אני בוטחה שהוא רצה שהיא תשתתף
 

l86

New member
לא, הוא רצה להגיש תוכנית לבד על אקטואליה

אז אמרו לו שנושא האקטואליה כבר תפוס ושהוא צריך למצוא נושא אחר, אז הוא העלה את הרעיון להגיש תוכנית זוגית עם קארין. זה היה מצחיק אם הוא היה מגיש תוכנית על זוגיות עם מישהי שהיא לא קארין, וזה בטח גם לא היה מעניין אותו.
 

פיליפ101

New member
פה הבעיה את מבינה שהוא יצא החוצה כול דבר שעשב עשה איתה

הוא יכל להגיש את התכנית עם מישהי אחרת כדי שהרדיו היה משהו שלו . למה הא יכול לדבר על אהבה עם משהי שלא בת הזוג שלו. טוב זו דעתי.
 

l86

New member
נכון, וזו אשמתו נטו, למה גם בזה הוא היה צריך לערב אותה..

היא הסכימה רק בשבילו, בזה אני לא מאשימה אותה.
 

l86

New member
סתם לי אישית זה נשמע מצחיק

אם יש לך בת זוג אבל אתה מגיש תוכנית על זוגיות עם מישהי אחרת....אבל הוא יכל לחשוב על רעיון אחר שהוא לא זוגיות ולא לערב בזה את קארין.
 

פיליפ101

New member
צודקת

הוא אשם בעיקר. אבל גם היא ואל תהיה תמימה היא חיפשה את הפרסום אחרי שהוא יצא מבית במקביל היא פתחה את העסק שלה ומינפה אותו על חשבון הפרסום שלו. והיא הנחתה את תכנית הרדיו כי גם היא רצתה את זה.לא רק בשבילו עובדה שגם היום היא שם בלעדיו.
 
למעלה