מישהי ראתה במקרה הבוקר ערוץ 24

פאפא5

New member
קודם כל התוכנית לא פירטה את מידת הפופלריות

כי אז דור ואור היו בפנים... בעולם הזה של מאקו ושל 24 יש הרבה הרבה יחסים של תן וקח , איציק זוהר מי הוא ? הוא לא היה פופלרי בכלל בבית האח, אבל עכשיו הוא השיג תוכנית ב 24 והוא פתאום ברשימת הגברים הסקסים, הזוגות הלוהטים, נו באמת... אמירה בוזגלו נמצאת בערוץ ומזדחלת לכל מיני תוכניות שם, אז בטח שתפרגן לסמרטוטה דנית שגם חלק מהערוץ ובטח שתפרגן לאיציק ונטלי שגם הם חלק מהערוץ. פני הערוץ כפני המנחים שלו.. היה יותר נחמד לשמוע את קארין או אלדד כמנחים ולא לשמוע את הקול הצורמני והילדותי של דנית. בקשר לאלדד וקארין , איך היא אמירה שמחפשת אהבה וטוענת שהיא כל כך חשובה, מפרגנת לכל האוהבים, איך היא יכולה להגיד שקארין הרסה לו! הם היו מאוהבים, מה הקשר?! למה האהבה לא הורסת לאיציק זוהר למה היא לא הורסת לאליאב ודנית.... שאלדד וקארין יצאו מבית האח ופירסמו את התמונה הראשונה ביחד היו מאות תגובות ואלפי לייקים, אנשים אהבו את הזוגיות... רק שנטשו מהר מאוד את המערכה, כי רוב רובם היו אנשים בוגרים, לעומת מעריצי אליאב ודנית שרובם ילדים ( גם שם זה ימאס באיזשהוא שלב) והם יעלמו. בתקשורת הכל ביקוש, ואז גם באה החנפנות. אדון רן בוקר זוכר טוב מאוד ששמו אלדד ולא אלעד ויודע טוב מאוד את שמ המשפחה הוא נמצא בתחום, אבל הם עבדו ועובדים קשה להעלים אותו, למרות שעכשיו זה כבר לא משנה.
 

l86

New member
לגבי איציק- הוא קיבל את התוכנית עוד לפני "האח הגדול"

הוא היה אמור להנחות עם עינת ארליך את "הבילויים", אבל בגלל שהוא נכנס לאח לקחו את אטדגי במקומו ויצרו לאיציק פורמט תוכנית אחר.
אור ודור גם לא היו כאלה פופולאריים, עם כל אהבתי אליהם, למרות שכמו שכתבתי לא אהבתי את זה שהתעלמו מהם וכן הכניסו את סער ואיילה שלא היו זוג בכלל מחוץ לבית. את סתם שונאת את אמירה, היא אחלה בחורה, אובייקטיבית ועניינית, הלוואי שכל פאנליסט בכל תוכנית היה מדבר לעניין כמוה. וזה לא שאני תמיד מסכימה איתה, אבל היא תמיד יודעת לנמק ולהסביר את עמדתה עם הרבה כבוד לאנשים אחרים. קארין באמת הרסה לאלדד, מה זה קשור לזה שהם אהבו, מדברים כאן תקשורתית נטו. לאיציק ונטלי זה רק העלה את הפופולאריות, כנ"ל גם לאליאב ודנית, לאלדד זה הוריד וזאת עובדה. רוב מעריצי אלדד לא אהבו את קארין ובגלל זה הם הפסיקו להתעניין באלדד כשיצא מהבית. מאיפה רן בוקר יידע שמות משפחה של פליטי ריאליטי משנה שעברה? תחשבי על זה באופן אובייקטיבי ולא כאוהדת אלדד וקארין. הם כבר לא מעניינים את הציבור ואת התקשורת.
 

פאפא5

New member
תתפלאי אבל יש לי הרגשה שזה אליאב
פופלארי וכמעט הגיע לגמר

 

l86

New member
לא, זה כנראה ארז דה-דרזנר

וזה גם כבר פורסם בעבר אז זה לא כזה סוד.
 

פיליפ101

New member
תראי לסופו של דיון

לאלדד קרה בחוץ מה שהיה קורה לו אם קארין לא הייתה מודחת הוא היה נעלם ואולי לא מגיע בכלל לגמר.
 

l86

New member
נכון, וכבר הייתי מעדיפה את האופציה הזו.

שיודח מוקדם מהתוכנית כי הפסיק לעניין ויחזור לאלמוניות שלו, במקום שיגיע למקום שני עם הרבה תקוות, יתרסק ואז יחזור לאלמוניות שלו.
 

פאפא5

New member
זה לא הוא

הוא לא פופלארי ובטח לא היה שנייה לפני הגמר. עמרי פירסם על מישהו חדש, לא מישהו שכבר פורסם עליו, גם סער לקח כדורים.. אני חושבת שזה אליאב. לפי הרמזים .
בקשר לקארין ואלדד בואי נסכים שאנחנו לא מסכימות:) לדעתי אלדד ננטש על ידי התומכים, לא עוקבים באינסטה לא עוקבים בכתבות וכלום.. לכן חשבו שהוא לא מעניין אף אחד וכנראה שזה מה שהיה באמת): אין שום קשר לזוגיות, אם הוא היה אהוד אז גם היא הייתה. תראי מקרה אליאב, כמה שנאו אותו אבל שהוא חזר לדנית כולם פתאום התאהבו בו, כי הסמרטוטה בעלת מוח האפרוח אהודה, אין לי שמץ של מושג למה? אני ממש לא חושבת שהיה רגע אחד במחשבות של קארין לנצל אותו אני באמת ובתמים בטוחה עד היום שהיא הייתה מאוהבת, אם הזמן זה לא הסתדר. בעיני הם הזוגיות הכי פוטוגנית הכי יפה והכי אמיתית , לי היה חבל שהיא הודחה ונשארנו לראות זוגיות סדיסטית אחת ( אליאב ודנית) ומנגד זוגיות של כאילו ( אחי ואנה)/:
 

l86

New member
בטח שכן, הוא עף שבוע לפני הגמר וכולם היו בשוק.

הוא היה מועמד לניצחון ומאוד פופולארי, הרבה יותר מגואל שהגיע לגמר רק בזכות החברות שלו עם אלירז. אליאב לא התרסק ודווקא ידע לנצל את הפופולאריות יפה מאוד, הוא האחרון שהייתי חושבת עליו. אלדד ננטש על ידי התומכים בעיקר בגלל הקשר עם קארין,רוב התומכים שלו לא אהבו את קארין ולא פרגנו לזוגיות שלהם. אני לא חושבת שקארין ניצלה את אלדד, אני מאמינה שהיא באמת הייתה מאוהבת בו, אבל זה לא קשור לעניין הפופלאריות.
 

פאפא5

New member
אין לי מושג, חוץ מהידיעה שכבר פורסם עליו בעבר

שהוא במצב נפשי קשה ושואף לעזוב את הארץ, את האמת חוץ מהאח הגדול 6 לא התמקדתי באף עונה אחרת, הייתי רואה פה ושם...לדעתי זה מישהו אחר, לא יודעת.
 

l86

New member
בגלל אלדד, הא? :)

אבל זו דווקא הייתה העונה הכי איומה להתמקד בה, עם כל הלכלוכים וההסתות מאחורי הגב עליו, ועוד עם ההפסד שלו בסוף... רוב העונות היו יותר רגועות ופחות קשות לצפיה, וגם לא התישו אותי נפשית והשאירו אותי עצובה ומאוכזבת בסוף.
 
למעלה