מישו מתכנן לטוס להופעה של שפונגל בלונדון

Sputer

New member
מישו מתכנן לטוס להופעה של שפונגל בלונדון

בסוף אוקטובר? קניתי כרטיס על כל מקרה{150 שח בערך}... אבל אני ממש מעוניין להיות שם...... לא זולה לונדון:)
 
לא חבל...?

אם אתה כבר מתכנן לטוס בשביל שפונגל לא עדיף לטוס לאוזורהבהונגריה? גם יותר זול, וגם שם שפונגל מנגנים קונצרט מלא עם כלים והכל, אבל באוזורה יש גם יש ליינ ממש מטורף..
 

GMN

New member
עזוב הונגריה, מה רע במוקשה?

 

The Wonderboy

New member
היום אני בן 29 ושלושה חודשים ו ...

אני כבר בשלב בחיי משום מה . שאני לא יכול לראות את עצמי טס לפסטיבל טראנס בחו"ל . זה לא מרגש אותי וזה מוזר לי מאוד . למשל לפני 5 שנים זה היה בעיני הדבר הכי מופלא שיש . כנראה המוח מתפתח לכיוונים שונים או שפשוט המוסיקה בפסטיבלים הללו הפכה להיות יותר מדי לא לטעמי, ולכן באופן אוטומטי זה לא עושה לי את זה ..
 
גיא, דווקא לחובב גואה מובהק כמוך

הליינ של האוזורה אמור יותר מלקרוץ :) סתם בדוגרי כמה שאחלה ליינ יהיו שם אולי 3-4 סטים רטרו. מצד שני סט רטרו של MWNM זה תמיד חוויה, לא משנה בין כמה אתה... :)
 

Stoned Junglist

New member
וואלה הלוואי עליי לסוע ללונדון

אוזורה שמה אוזורה שניהם יהיו פיצוץ ולונדון יהיה מופע אחר לגמרה
 

The Wonderboy

New member
וואלה לא יודע מה לומר לך ..

אתה מגיע לחייך לשלב של מיצוי מסויים בכל מיני דברים . אפילו אם תגיד לי שכל הליין של רטרו אני לא חושב שהייתי שוקל ללכת . כבר עברתי את השלב הזה בחיי . ואת מה שאני מדבר עליו גם אתה תרגיש בעוד כמה שנים . אולי לא באותה דרך ואותה צורה . אבל תיווכח שדברים שפעם ריגשו אותך, כבר מאבדים את הטעם . זה כמו שפעם הייתי שותה 3 כפיות סוכר בכוס נס . והיום אחד וחצי כבר מתוק לי .
 

mega vibe

New member
היי וונדר

לך למסיבות כובע של ילדים, הכי טוב גם מבחינת המוזיקה וגם מבחינת האנרגיות. תהיה לך חזרה בזמן.. הנאה מובטחת!
 

The Wonderboy

New member
היי מגה ../images/Emo13.gif

למה לי ללכת למסיבות כובע של ילדים, אם יש מסיבות כובע של חברים ?
 

mega vibe

New member
כי מה לעשות..

בגילנו כבר לא נידלקים ולראות אנשים חופרים לידך בטרוף מביא ים של כייף וים של אנרגיות והמוזיקה הייתה רוצחת , לא היתה ירידה לרגע , מתחילת המסיבה עד סופה אחד אחרי אחד שעלה הפציץ ובאמצע התחיל גשם פצצות ואפילו אחד לא הלך הביתה. בקיצור, אין לי מילים. מזמן כבר לא נהנתי ככה במסיבה..
 

The Wonderboy

New member
יש בדברייך ... אבל שוב ..

את מודה ומסכימה, שאנו כבר ממש לא במקום הזה שהיינו בעבר .
 

mega vibe

New member
ברור..

אבל אם אתה כל היום בפורומים של טראנס כנראה אתה אוהב את המוזיקה. אז כשתגיע למסיבה כמו שצריך.. תרגיש (כמעט ) בידיוק אותו הדבר מאחלת לך שבקרוב.. ולשנינו שכן ירבו.
 

Sputer

New member
אמממממ האמת

לא שמעתי על הפסטיבל בהונגריה.. אבל אני לא מחפש ממש פסטיבל טראנס לראות הופעה של שפונגל בלייב זה דבר מתבקש בשבילי ועל הדרך גם להיות בלונדון זה משו שאני רוצה..
 

trador1

New member
אני מתכנן לטוס

גם לי יש את ההתלבטות של אוזורה ועם כל הרצון להיות שם אני גם כבר בגיל שקשה להיות שבוע בפסטיבל ולחגוג , גם כבר אין מספיק אנשים שיצטרפו איתי לשם.. ככה שלונדון נראית אופציה טובה כי אין מצב בעולם שאני מפסיד שוב הופעה לייב של שפונגל.
 
למעלה