מיתוג עסק קטן

Itzik RDVC

New member
מיתוג עסק קטן

אשתי יועצת השקעות עצמאית ואני משמש כמנהל השיווק. מזה שלוש שנים אנו בונים לאט לאט את המותג RDVC - השקעה עם מעוף. אך הדבר לא קל לעסקים קטנים בעלי תקציבים מוגבלים. אז מה כן כעסק קטן אנו עושים למתג את עצמנו הנה כמה דברים: 1. לאחר כשנה, שכרנו מעצב שעיצב לנו לוגו יפה ומקצועי וגם קופי-רייטר לסלוגן וגם עצבנו מחדש את האתר. 2. כל אדם שאנו פוגשים אנו מספרים לו על העסק. 3. אנו מפרסמים מאמרים באתר שלנו ובאתרים אחרים וכך ממתגים את עצמנו כמקצועניים. 4. הצלחנו להשתלב בתוכנית טלויזיה כלכלית כך שהיא מופיע כמומחית (כבר שלוש הופעות). 5. אנו מנסים לפנות למדיות שונות, נענע כתבה כתבה בנושא בנקאות ורויטל הייתה אחת המומחיות שרואיינו. 6. אנו מאפשרים לאנשים לשלוח לנו שאלות כלליות על השקעות ואנו עונים עליהם באתר. 7. אני פועל בכמה פורומים ברשת. 8. אנו מבצעים SEO לאתר וגם משתמשים קצת ב-AdWords. 9. יש לנו ניוזלטר מקצועי שאנשים נרשמים אליו. כל הפעולות האלו ואחרות לאט לאט ממתגות את העסק ולא רק משווקות אותו. כיום אנו חושבים על לקחת משרד יחסי ציבור שיעזור לנו להמשיך להרים את המותג. מי שיש לו עוד רעיונות ונסיון כיצד בתקציב מוגבל של עסק קטן אפשר למתג עסק כמו שלנו נשמח לשמוע. גם הערות על האתר שלנו (ראה חתימה) יתקבלו בברכה. חג סוכות שמח ובהצלחה לפורום החדש.
 
הכיוון שלכם טוב - חסר לי משהו אחד

מה שחסר לי זה יתרון אחד מנצח בהשוואה לאחרים בשוק במילים פשוטות - למה אתם?
 

Itzik RDVC

New member
האם השאלה באה לאחר שראית את האתר?

אני אשמח לדעת האם אנו לא מצליחים להעביר את המסר שלנו. קודם כל, העסק שלנו מאוד ייחודי ולו רק כי עד היום לא מצאנו שיש עוד יועצ/ת השקעות עצמאית בשטח. אבל לא בטוח שזה המקום לפרט ולעשות לנו נפשות.
 

לימיצ

New member
הגעתי אליכם בכלל דרך שוטטות בפורום עיצוב המוצ

המוצר...
לגבי האתר, וגם מה שנכתב כאן- אם המסר הוא שאתם היועצים היחידים העצמאיים, אז למה זה לא מופיע בלוגו, כסלוגן? בעצם, הסלוגן לא משדר את מה שהכי חשוב לכם.. ונגיד שהסלוגן מציג משהו אחר שאתה רוצה לשדר, אז יש לך שטח מאד גדול באתר שמבוזבז, כרבע מסך ריק מאינפורמציה, והאינפורמציה שכן יש בה 0לוגו =סלוגן)- היא אותה אינפורמציה- פעם היא סטטית בצד שמאל ופעם היא סרטון זז. למה זה טוב? הייתי ממליצה להקטין את כל השטח הזה וכך להעלות "למעלה" בראש הדף מידע שחשוב לכם. רב הגולשים לא טורחים לגלול למטה בדף ולהתענין במה שכתוב שם... מה גם שלמטה הוספתם את אייטם "חדש!חדש"..אם הוא אכן כך, מדוע הסתרתם אותו עד כדי תחתית הדף? אני גם לא יודעת מדוע החלטם שזה יהיה הסדר של הקישורים, האם תיעדפתם אותם כך ש"צור קשר" הוא באמצע הקישורים?.. אני מדברת מנסיון של שנים בשימושיות של אתרים באינטרנט, זה אחד מעיסוקי..
מקווה שנתתי כיווני מחשבה.. לימור
 

Itzik RDVC

New member
תודה על הערות

כל ההערות טובות חלקן מוצלחות... עיצוב זה עולם של פשרות, יש דברים טובים באתר ודברים שזקוקים כמו תמיד לשיפור תודה
 
למעלה