מי היא יצרנית הרכב הגדול בעולם???

OPERATi0N_iVY

New member
דווקא כן....

אין לי איך להוכיח לך בינתיים אבל חשבתי על משהו - כמה מדגמי דייהו הרי בנויים על הבסיס של כמה מכוניות שיוצרו פעם על ידי חברות ששייכות לג´י אם - למשל HOLDEN, פונטיאק, אופל...
 

מצמץ

New member
יש בהדל בין בעלות ומכירת פלטפורמה

במקרים הנ"ל דייהו קנו את הפלטפורמה (ואת הזכות להשתמש בעיצוב) דבר שחסך להם הרבה $,מאשר ליצור פלטפורמה חדשה
 

מצמץ

New member
תראה לא נעים לי להתווכח איתך אבל..

דייהו לא בבעלות GM בינתיים ואתה יכול לבדוק את זה באתר שלהם (קשה לי להאמין שהם "ישכחו" לציין את העובדה שדייהו בידם באתר הבית שלהם (לשכוח חברה שמגלגלת כמה מיליארדי דולרים בשנה?, סובארו לא שווה יותר מ 8!). אמנם GM רוצה את דייהו, בעיקר בשביל המפעלים שלה במזרח אירופה (DELTA) בשביל להתחיל פס יצור של שברולט (במקום לבנות מפעל ולחפש אלפי אנשים שיודעים להרכיב רכבים). דייהו בחובות כבדים (ושחיתויות), ובינתיים לא מסכימה להצעת המחיר של GM. ביננו, ממשלת קוריאה בטח תיכנע כי היא לא תסכים לכך שיהיו לה כמה עשרות אלפים של מפוטרים, ולכן הממשלה כנראה תספוג חלק מהנזק של ההתפשרות (אף עלפי שהממשלה במשך ה-5 שנים האחרונות לא הסכימה להשקיע כספים בדייהו בשביל להוריד את החובות, כדי שלחברות כמו GM וFORD יהיה תמריץ {או שווה} לקנות דייהו)
 

zvit

New member
Rover ???

אילן ידידי! פורד היא הבעלים של Land Rover ולא של Rover
 

ac cobra

New member
מצטער

כולה רציתי לדעת מיהיא יצרנית הרכב הגדולה אבל שכתם מהיפניות גם מה עם טיוטה והונדה?
 

מצמץ

New member
אם זה במכירות אז (ע"פ שנת 2000)

מקום ראשון GM עם 6,725,497 מכוניות. מקום שני פורד עם 4,946,094 מכוניות. מקום שלישי טיוטה עם 4,894,094 מכוניות. מבחינת מכירות דימליר-קריזלר נמצאת במקום החמישי (אחרי רנו) עם 3,765,359מכוניות. בקשר להונדה אין לי שמץ באיזה מקום היא נמצאת (לא מבחינת מכירות, אני לא יודע מה הגודל שלה לאחר פתיחת שני המפעלים באירופה). דרך אגב MUGEN נמכרת באופן סדיר דרך סוכניות הונדה באירופה החל מהשנה.
 

rigi

New member
איפה נכנסות כל כך הרבה מכוניות ?

אחרי זה....למה יש פקקים.....
 

Montoya

New member
אמל´ה מאיפה כל הנתונים???

או קיי כבר הבנתי שרבים מכם נכנסתם לאתר של GM אבל מאיפה אתם משיגים את כל שאר הנתונים כגון מספר מדויק של מכירות של כל חברה בשנה שעברה??? ואגב רציתי גם לשאול אתכם בקשר למוסטנג: זה חלק מפורד, היא שייכת מפורד? או שהיא נפרדת?
 

© DrorZi

New member
מותג של פורד

זהו מותג של פורד שלא מזכיר על המכונית שהוא שייך לפורד אלה יוצר בידול מסויים כדי להמחיש שמדובר במשהו שונה לגמרי מפורד שמקושר ישירות לטאורוס ופוקוס, כמו אקורה למשל.
דרור זי, שייך לעצמו
 

מצמץ

New member
הנתונים הם מ..

החוברת השנתית של AUTOMOBIL REVUE בהוצאת האלוואג (אלה שמוציאים מפות דרכים בחו"ל) ניתן להזמין בארץ דרך סטימצקי (לאלה שלא יכולים למצוא את החוברת בחו"ל) אבל הם די יקרנים בארץ זה עולה כאן בערך 200 ש"ח לחוברת שנתית (דרך אגב זה בצרפתית וגרמנית אין חוברות באנגלית) זו החוברת השנתית הכי מקצועית ,פרטים נטו בלי חוות דעת (כולל יחסי העברת הילוכים וכדומה).
 
למעלה