מי מזהה פה מקום מפורסם של שנות ה-70

אלמרה

New member
מי מזהה פה מקום מפורסם של שנות ה-70

אספר לכם מה עשיתי היום בצהריים בהתקף של נוסטאלגיה... הלכתי לי לאיזור התעשיה הישן היכן שבילדותי היה עולה הרבה עשן חיפשתי גרוטאות לצלם וההפתעות לא אחרו לבוא... ערכתי מצגת ולמי שיש זמן - לעיין בה מוזמן. אחת התמונות כוללת מונומנט היסטרי (לא היסטורי) שהיה המקום הכי INI לאכול סטיקים פעם... יחזקאל איש יקר חילק שם לטייסים - חינם.
 

Gilliana

New member
מצגת נהדרת!

יש משהו מאד אמנותי באופן בו צילמת את הגרוטאות הללו, הצלחת להעביר את השילוב בין העבר וההווה ולעשות רטרו לגרוטאות האלה. זה כמעט סרט תעודי. כל הכבוד אלמרה ידידי!!!
 

Gilliana

New member
נדמה לי אלמרה, שכבר פעם...

... דיברנו על המושג רטרו. רטרו הוא ההפך מהעידן המודרני, רטרו הוא החיאת העבר והבאתו אל ההווה. רטרו הוא כל אותם הדברים ישנים שאהבנו ושאותם אנו נושאים בליבנו.
 

Gilliana

New member
הזכרת לי עכשיו את הבדיחה...

על שלושת הזקנות שיושבות סביב השולחן. אומרת הראשונה - אצלי הזכרון כבר לא מה שהיה, אני אף פעם לא זוכרת איפה אני שמה את המשקפיים שלי. אומרת השניה - גם אצלי לא משהו, אני לא זוכרת אף פעם איפה המשקפיים והשיניים התותבות וגם השמות של הנכדים מתבלבלים לי. אומרת השלישית - נו טוף, אצלי הגב לא משהו וגם הרגליים כואבות אבל הזכרון - טפו טפו טפו (נוקשת על השולחן) יבוא!
 

צלליתה

New member
יפה מאוד

מי שלח אותך לצלם? אני מתה על הדברים האלה, צלמתי המון, עוד בימי קדם, טרום הדיגיטלית. נחוש סטקית הטייסים? בוגרת מחנה 21 (ואם בטחון שדה קוראים, תרתקו אותי שבת, נראה אתכם עכשיו)
 

אלמרה

New member
כל הכבודדדדדדדד צלליתה!

אכן שם בדיוק הייתי אמש... יבורך יחזקאל האיש המופלא שבנה שם סטיקייה וחילק לטייסים חינם ארוח כיד המלך בהוקרה על פעלם במחלמת ששת הימים... נשלחתי כאתגר ע"י חברים לצלם גרוטאות... אם יש לך צילומים יפים למה שלא תסרקי אותם ושתפי בהם אותנו.. אשמח לעזור, יש פה מקום לגלריות..
 

אלמרה

New member
צלליתההההההה את מזכירה לי נשכחות

ולכבודך הלכתי לאכול בפונדק הים!!! היתה זו הסטקייה הראשונה בנתניה, הבעלים נותר אותו איש צעיר (טוב כבר לא כל כך) וההפתעה הכי מדהימה: מגישים שם גזוז בטעם של פעם - זהה במדוייק לטעם ההוא של הגזוז מהימים ההם... אחחח איזו נוסטאלגיה... הפרס מגיע לך בלי ספק, כל שנותר הוא רק לקבוע אצלי או אצלך?
 

צלליתה

New member
קבענו

בפונדק הים כמובן. (סטקית הטייסים, הפנקייק, וכמובן פונדק הים, שתמיד היה המקום החביב עלי.) גזוז של פעם יווווווווווווו איזו נוסטלגיה...
 
מרשים ביותר

לפעמים נחמד לצלם גם דברים כאלה. לצערינו הגרוטאות מכסות את ערכי הטבע והנוף והריאות הירוקות מתכווצות. אבל נחמד לראות שוב מכוניות בעלות 6 ספרות. חיפשתי בהן את שלי, אך לא מצאתי.
. פעם לפני שנים רבות, צלמתי באיזור כרם התימנים, צריף דל ביותר עם תיבת דואר עלובה של פעם וזקנה מלאת קמטים יושבת על מדרגות עץ שבורות ובוהה בקרקע. משהו באמת יחודי. אותי זה ריתק.
 

אלמרה

New member
אנא הרגש חופשי לסרוק ולשתף אותנו..

אני קורא כאן לכל מי שיש לו תמונה נוסטאלגית של "פעם" - הנכם מוזמנים ואשמח להקדיש לצילומים גלרייה...
 

שילה1

New member
יש לי המון ומיוחדות,רק ש.....

לא יודעת לסרוק ולהביא לכאן. אוףףףףףףףףףףטוב אחורי החג נלמד.
 
למעלה