מי עבר על השיעור השני

lilithmm

New member
מי עבר על השיעור השני../images/Emo35.gif

מי שעבר שיצביע
למי שיש שאלות בנוגע לשיעור השני, שישאל. נשמח לענות. כמובן, דרוש מתנדב להכנת השיעור השלישי.
 
../images/Emo12.gif

בו. חיחי(מוזר לי לראות אותך שחורה) גם את מתעניינת בגרמנית?,מגניבב.
 

marli1

New member
../images/Emo45.gif | ותגובה

תודה רבה ל shirely על השיעור. ותודה לכל המגיבים. הדיון שלכם היה מאלף. את אוצר המילים של שירלי אני אמנם כבר מכירה. אבל מדובר בבסיס חשוב בכל תרבות!
 

shirely

New member
עזרתכם.

בעקרון אלו השעורים הראשונים, כך שלא ממש ברור לגמרי מה הרמה של האנשים כאן בפורום. האמת שבגדול, אני אישית לפחות, הייתי שמחה לקבל איזשהו פידבק לגבי רמתם של האנשים בפורום, כך שנדע (שוב, אני מדברת בשם עצמי) לאיזה רמה לכוון, ונצליח להתאים אתה רמה לרוב המכריע של האנשים בפורום. אלו אכן שעורים ברמה מאוד בסיסית וגם די קצרים, אני מבטיחה להשתדל להכניס כמה שיותר שעורים, מצד שני גם אסור להעמיס בבת אחת, בטח שלא לחדשים שבינכם... אם כן - אשמח לשמוע מכם על הרמה שלכם ומה נראה לכם שצריכה להיות פחות או יותר הרמה ואולי גם טיפים לגבי מה הייתם רוצים לראות בשעורים... תודה :)
 

katze1

New member
../images/Emo45.gif גם אני נהניתי מהשיעור השני ומה

ומהדיון שלאחריו, למרות שחלק מזה כבר מוכר לי. ובקשר לפידבק - המנהלת שלנו כבר הקדימה אותך ושמה סקר בנושא. יש די הרבה תגובות. ונראה שהעניין מתחלק בין מילים פשוטות לשיפור השפה.
 

lilithmm

New member
כפי שציינתי

רצוי להמשיך ברמת המתחילים, ואם מישהו מעוניין במקביל לעשות גם שיעורים למתקדמים אז יופי. לגבי הרמה של המשתתפים ראי את תוצאות הסקר.
 

dss1

New member
../images/Emo45.gif + שאלה איך אני מבטא את...

tschuess =ביי בהתחלה זה תש או תח?
 

ariel87

New member
הערה לגבי השיעורים!!!!

המילים שאתם כותבים בשיעורים הן כמו שהן נכתבות בגרמנית, ככה שאי אפשר להגות אותן כמו שצריך
 

lilithmm

New member
איך אתה מציע לכתוב הסבר איך מבטאים

ue או oe? מבחינתי Umlaut לא משנה למתחילים. שיהגו את זה איך שזה יוצא. אמא שלי כבר כמעט 20 שנה בגרמניה ולא מצליחה. אבל מדברת יפה, מבינה את כולם וכולם מבינים אותה בלי ניפנופים בידיים או רגליים, וזה מה שחשוב.
 
למעלה