מי עומד למות?

ניר4819

New member
מי עומד למות?

אני מבין (טרם ראיתי, אך ספויילרתי כראוי...) שבפרק האחרון קבלנו עוד רמיזה על מוות, הפעם עם פיר מעלית פתוח שדון מסתכל לתוכו במה שאמור להיות מחשבות אובדניות. זה מצטרף לרצף של אזכורים למוות מאז תחילת העונה, בעיקר אצל רוג'ר אבל גם אצל פיט. אז מה אתם אומרים, מי עומד למות בסוף העונה? מתוך הנחה שזה לא יהיה דון, נשארנו עם פיט ורוג'ר. תתפלאו, אבל אני בעד רוג'ר. הפרק של פיט העונה היה מהטובים, והזכיר איזו דמות מרתקת ובעייתית יש פה. לעומת זאת, ואולי זה רק אני, אבל יש לי תחושה שרוג'ר מיצה את עצמו. כלומר, שאין לדמות שלו משהו חדש להוסיף לדיון. מה אתם אומרים? רוג'ר או פיט, מי ימות בסוף העונה? (כמובן שאם איש לא ימות זה יהיה מאד לא נחמד מצידם של היוצרים - להלעיט אותנו עד זרא ברמזים למוות, רק בשביל לגלגל אחר כך עיניים ולהגיד משהו בסגנון - "אנחנו? מה פתאום? לא התכוונו..." נניח לצורך העניין שהרמזים הללו אכן מבשרים שמישהו מבין השלוש, פיט רוג'ר ודון עומד למות בסוף העונה).
 
אני תוהה אם לסמן אותך כספוילר או לא

כן ספוילר פה בהמשך קצת

כן היתה מעלית והיא היתה מאוד צפויה שהיא תגיע, אני צריכה לראות עוד פעם כדי להביא דוגמאות, אבל היתה הרגשת אבדון שאיפפה על הפרק ותהיתי אם מישהו הולך ליפול במעלית, אני לא זוכרת שחשבתי דווקא דון, אני זוכרת שחשבתי דון או מייגן, שמשהו שם יגמר ברע.
לא קרה כלום אבל כן היה פיר פתוח שדון הסתכל לתוכו.

מי ימות - אף אחד!!!!!!!!!!!!!! די עם הרעיונות האלה.
לא רוצה לאבד אף אחד מהם
 

lollapalooza

New member
אני דווקא חושבת


שהמבט של דון אל פיר המעלית רומז על החשש שלו לאבד את מייגן (שירדה במעלית), עכשיו כשהיא עוזבת את העבודה לטובת עולם שאין לו בו שום שליטה או הבנה.
 

ניר4819

New member
אבל טרם ראיתי אותו...

לא אותו ולא את פרק ארוחת הערב + פרס של דון. וזה לא רק הלימודים. זה גם שאני יודע שמראים כרגע את דון במצב לא טוב, וקשה לי נפשית לראות את זה. בלי צחוק.
 

ניר4819

New member
יותר קשה משאומרים לו במפורש שעדיף לו לעזוב

את העבודה, כי אף אחד לא רוצה לעבוד איתו יותר? זה לפחות מה שהבנתי שנאמר לו בארוחת הערב המפורסמת (כאמור, אני מספויילר רצינית על פרקים שאני לא רואה... תרגישי חופשית לספיילר לי גם, אני בין כה אראה מתישהו. נראה לי הערב או מחר). מה נשאר לו בלי העבודה? מעבר לכך, אני קולט יותר ויותר בעונה הזו שדון הוא אדם מאד תלותי, בעיקר בנשים. ההיסטריה שלו עם מייגן והיחס המפוחד שלו כלפיה בכל פעם שהוא חושב שהיא עוזבת אותו מעיד על כך שמאחורי החזות הבטוחה והחזקה שלו, במה שנוגע לנשים, מסתתר גבר חסר ביטחון ומפוחד שרק רוצה שיאהבו אותו. קשה לי לראות את דון בצורה כזו. למרות שהיו רמזים בתקופה של בטי, אני לא חושב שזה הגיע לרמות האלו של תלותיות, חרדת נטישה וכל זה.

מעניין אגב, שבעונה הזו באופן קונסיסטנטי הגברים מוצגים כיצורים מפוחדים וחסרי ביטחון והנשים כחזקות ועצמאיות ושולטות. זה היה גם בעונות הקודמות, כמובן, אבל לא במידה הזו. אני לא זוכר פרק אחד העונה שראינו איזה מהגברים בסדרה מגלה משהו שדומה לעמוד שדרה. ורובם חושבים בצורה זו או אחרת על התאבדות!
 

lollapalooza

New member
טוב, אתה קצת נסחף

אף אחד לא אמר לו לעזוב שום דבר. הוא כן מתחיל להפוך ללא רלוונטי במציאות חדשה, אבל זה לא קיצוני כמו שאתה מתאר את זה או חושב שזה.
ומי חושב על התאבדות?! אם יש לזה איזה שהוא רמז, זה ממש רמז ולא אומר כלום עדיין.
 

ניר4819

New member
אולי הבנתי לא נכון

כאמור, לא ראיתי את הפרק, אבל ממה שאני הבנתי בסוף ארוחת הערב אמרו לו שכדאי לו לפרוש ולעבור למקצוע אחר, כי בפרסום הוא "שרוף" בגלל המכתב המפורסם שבעצם נשך את היד שהאכילה אותו במשך שנים. זה מה שקורה כשאתה מספיילר לעצמך... סביר שתמצא את עצמך במקום של לא הבנתי נכון.
 

lollapalooza

New member
נשלח לי מוקדם מדי -

בכל מקרה, מה שאומרים לו זה שאנשים באגודה ההיא לא רוצים לעשות איתו עסקים כי הוא "שרף" את עצמו בגלל המכתב. בפועל, אני לא רואה שהוא סובל מאובדן לקוחות.
בקיצור, תראה את זה.
 


לא רק שראית אותו פי כמה יותר קשה מזה, גם כל הדברים האלו לא מגיעים ממנו.
לו ממש טוב בחיים שלו, לפחות עושה רושם. העונה הזאת הוא מחייך הכי הרבה מאי פעם.
 

ניר4819

New member
אני לא יודע עד כמה טוב לו

הוא נהיה תלוי מאד במייגן, ואם היא באמת תחליט לעזוב אותו... זה נראה שהוא ממלא את החיים שלו בדברים חיצוניים, כמו עבודה או נישואים, ונתלה בהם. ובלעדיהם הוא אבוד, הוא כלום. ושוב, זה תמיד היה כך גם בעונות הקודמות, אבל זה מודגש מאד ובולט בעונה הנוכחית, כמה שהוא תלוי וכמה שהחיים שלו ריקים ועצובים בעצם.
 

lollapalooza

New member
אז מה?

אתה באמת רוצה לראות אותו רק נהנה כל הזמן, בלי משברים, בלי בעיות? זה משעמם. שיהיה עצוב, שיהיה לו ריק, הוא כבר ימצא את הדרך שלו מן הסתם.
 

ניר4819

New member
ברור שלא

אבל אולי זה כמו שהקלמנטינה אמרה לפני כמה זמן, ההערצה שלי אליו קצת מסנוורת, וקשה לי לראות אותו חוטף מכות. באמת שבחיים לא הרגשתי כזו קרבה וחיבה לדמות טלביזיונית או קולנועית. אפילו לא קרוב.
 

ניר4819

New member
את הבחורה החדשה של פיט לא זיהיתי

מן הסזתם היא הופיעה בפרק האחרון... אני עדיין חושב שזה יהיה פיט או רוג'ר, עם נטיה לכיוון רוג'ר. תשמעי, גבר אחד בתחילת גיל העמידה כבר יש לנו בסדרה - דון - ואין צורך בעוד אחד להראות לנו כמה שהוא לא רלבנטי...
 

lollapalooza

New member
ששש... בלי ספוילרים בכותרת :)

אני מקווה שאתה אומר "לא זיהיתי" את הדמות, ולא את השחקנית... כי רורי


אני גם חשבתי שזה רוג'ר. עכשיו אני חושבת שדווקא רוג'ר מצא את המקום שלו ופיט הוא זה שבסכנה. אני תוהה אם ויינר עושה את זה בכוונה ומזיז את הפוקוס מאחד לשני כדי לשגע אותנו...
 

ניר4819

New member
האמת היא שלא זיהיתי את השחקנית

וברור שויינר מנסה לשגע אותנו. מה השאלה בכלל?
 

אליפסה

New member
אני לא יודעת איך

אבל אני גם לא זיהיתי אותה, וראיתי כל פרק מבנות גילמור. אחרי שקראתי שהיא הופיעה בפרק חזרתי מהר לראות את זה וממש התפלאתי על עצמי. אפילו טיפה התאכזבתי.
 
למעלה