מי ענה לסקר?

TheImpactBoy

New member
מי ענה לסקר?

סמנו
והערות אם בא לכם.
 
../images/Emo183.gif../images/Emo45.gifחביב לאוזן הפעם..

השיר הזה משתפר אם שומעים כמה פעמים..
 

yakir31

New member
אממ

אני חושב שזה נורא שאתם לא נותנים ללהקות (ואני לא מדבר רק על WT) להתפתח (גם אם זה לא תמיד לטובה, לטעמכם) לכיוונים מוזיליים שונים (במעט), לנסות דברים חדשים, לגוון ולהוציא אלבומים שכל אחד מהם יהו(ו) יצירה. לא כייף שכל האלבומים אותו הדבר, אותו סגנון, טקסטים דומים, מבנה דומה,מוזיקה דומה.. צריך שינוי, גיוון תזכרו שהשירים החדשים רק מצטרפים לחבריהם הישנים והמשובחים ולא באים במקומם ככה שאם הם פחות טובים לטעמכם והסגנון פחות מוצא חן בעינכם אז זה רק מצטרף למה שככבר קיים. מקווה שכתבתי מספיק ברור וכתבתי את זה ברוח טובה (למקרה שזה נשמע כועס><)
 

אזירפאל

New member
אני מסכים בעיקרון

אבל מסכים גם עם השאר. כשאתה אוהב מוזיקה מסויימת אתה מצפה שהאמן שעושה אותה יוציא עוד מוזיקה טובה. כמובן שלא רוצים שזה ישמע אותו הדבר, אבל עדיין, יש סיבה שאוהבים מאוד דווקא את המוזיקה הספציפית הזו, וברגע שיורדים מהקו ומהסגנון לגמרי, זה מאכזב.
 

yakir31

New member
נכון

ללא ספק אתה מסכים אבל אני רק אומר שאין הרבה מה לעשות ולהתבאס זאת הלהקה ואלה השירים שלה.. כמו שכבר אמרתי פעם בפורום אחר, כל מה שיש לנו לעשות זה או להתחבר למוזיקה או לא. וזה גם אפשרי שיהיו אלבומים מועדפים וכאלה שפחות.. לא סוף העולם. ואגב זה לא שהשיר החדש רע, לדעתי. ממש לא פשוט פחות עמוק,תוכן,פחות.. יצירה (אני יודע שזאת הגדרה מוזרת. זה פשוט שיר רגיל. אמנם יפה בטירוף אבל הוא קצת קליט מדיייי וסתמי. אבל בלי כל ההתפלצפות הזאת, זה שיר טוב) לילט,אני סיימתי
 

TheImpactBoy

New member
מסכים לחלוטין!

אבל כשלהקה כ"כ טובה מחליטה להוציא סינגל בכורה חדש שנשמע כמו מה ש"חם" בעולם הרוק מיינסטרים (אבנסנס)... וגם הקליפ פופי מידי. וכל הכסם של הלהקה יורד... אז זה מאכזב.
 
למעלה