מי פה הצביע ביבי?

BlogTV Police35

New member
מי פה הצביע ביבי?


אתם חייבים לי כסף!
איך נוח לכם לשלם? לא באמת אכפת לי, כי אני מקבל רק מזומן.
 

BlogTV Police30

New member
לא אני

אבל גם הרבה מאלה שהצביעו לו לא במצב של לשלם כספים אלא יותר בקטע של לקבל (וזה מתחבר טוב לביבי)
 

Murigan

New member
אני בטוחה

שבאירן חוששים גם, אם לא יותר מזה. בכל מקרה נותר לקוות לטוב ושאירן תהיה עסוקה בתמיכה לאסד הרבה זמן
 

BlogTV Police35

New member
אתה יכול להירגע

איראן לא מהווה ולעולם לא היוותה איום על מדינת ישראל. היא משמשת כלי בידי ראש הממשלה והפוליטיקאים שלנו לבצע גזרות על הציבור ולהסיט את תשומת הלב מהבעיות האמיתיות שלנו. כי כאשר יש עלינו איום, אנחנו נסכים להגדלת תקציב הביטחון (60.2 מיליארד שקל - הגדול ביותר מאז קום המדינה) על חשבון הרווחה, החינוך, הבריאות ושאר השירותים שאנחנו בתור אזרחים אמורים לקבל מהמדינה.

לידיעתך, איראן נתונה בקונפליקטים פנימיים. אחמדינג'אד נחשב לדמות קיקיונית ולא מייצגת את העם האיראני. למעשה נטען שהוא נבחר בזכות זיופים. הוא אמנם הנשיא, אבל הוא חסר סמכויות בתחום הצבאי.

בשורה התחתונה צריך להיות יותר מודאג ממצב הכלכלה והרווחה של מדינת ישראל מאשר מהצהרות מתריסות של מנהיג חסר סמכויות. אם אין לך כסף לתרופות או שדוקרים אותך ברחוב, זה יותר מסוכן עבורך מאשר איום בנשק גרעיני.
 

BlogTV Police37

New member
צחי היקר !

אני מבין את ההשלכות לדברים האלה , לא יעזור הכלכלה , החינוך , וכל הדברים .
גם אם יהיה תקציב לביטחון מדינת ישראל בסכום של 200 מליארד , לא יעזור .
מספיק שישלחו טיל אחד גרעיני , מדינת ישראל תמחק מהמפה .


ואם זה יקרה , ארצות הברית יכנסו בהם , ובנוסף יהיה בלאגן קטסטרופי !!!


אני כבר לא יודע למי להאמין , לפוליטיקה , לאיומים של ביבי ושר הביטחון , או שאברח לחו'ל !!!!
 

BlogTV Police35

New member
יגל, הסר דאגה מליבך


לא ישלחו שום טיל, לכן אין לזה משמעות. מצד שני הכלכלה והרווחה כבר משפיעה עליך ברגע זה ממש!
אתה מייחס חשיבות לדבר שעשוי או לא לקרות בעתיד, ומתעלם ממה שכבר קורה ממש עכשיו!
בעצם אתה נותן לעתיד להכתיב לך את ההווה, וזה הכל במחשבות שלך, בראש שלך.
אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד, העתיד שאתה מתאר טרם התרחש, כלומר הוא חי רק בראש שלך ובמחשבות שלך.
הרי הטיל לא נשלח עד היום, אבל אתה חי כאילו הוא כן, כאילו זו עובדה מוגמרת, כאילו הוא חייב להישלח.
חשיבה כזאת גורמת לך להעביר את תשומת הלב שלך מההווה לעתיד (שיצרת במחשבות שלך), ולהתעלם מההווה שכבר מתרחש בכל רגע נתון.

עוד מילה על נשק גרעיני. לא סתם הוא נקרא "נשק אסטרטגי". המשמעות היא שזה נשק שלא נעשה בו שימוש מעשי, אלא אסטרטגי בלבד. משתמשים בו כדי ליצור מאזן כוחות שיימנע ממדינות אחרות להתעסק עם המדינה שמחזיקה בו. אם ניקח את ישראל לדוגמא, לעולם לא השתמשנו בנשק הגרעיני שלנו ("על פי מקורות זרים"
), אבל אנחנו מחזיקים בו כדי להעביר מסר לכל מדינה ששוקלת התעסקות איתנו שזה לא ישתלם לה בסופו של דבר. גם במלחמות הכי קשות שלנו לא השתמשנו בנשק גרעיני, וזאת למרות שהיינו מאויימים ואף מותקפים על ידי מדינות אויב. במלחמה הקרה בין ארצות הברית לברית המועצות, המטרה של כל מדינה היתה לצבור כמה שיותר נשק גרעיני כי להרתיע את המדינה השניה מלתקוף ("מרוץ חימוש"). כמובן שאף אחת מהמדינות לא השתמשה בנשק הזה, אך העלויות של היצור והתחזוקה, כמו גם הסכנה לציבור מתקלות גרעיניות גרמו להבנת המצב האבסורדי, והמדינות החליטו לחתום על הסכם לפירוק הנשק הגרעיני שלהן. כיום נמצא נשק גרעיני במספר מדינות, חלקן מדינות לא דמוקרטיות, אולם הפעם היחידה בהסטוריה בה נעשה שימוש בנשק גרעיני כלשהו היתה במלחמת העולם השניה, וזאת ע"י מדינה סופר-דמוקרטית, הלוא היא ארצות הברית.

כיום ישנו מושג שנקרא "מכה שניה". הוא מתאר מצב בו מדינה מותקפת או אף מושמדת, בד"כ עי נשק גרעיני, ומהי תגובתה. כמובן שמדובר בקונספט תיאורטי לחלוטין, ממש כמו במלחמה הקרה, מכיוון שעד היום עוד לא נעשה בו שימוש. אבל הוא חשוב לצרכי הרתעה. לישראל יכולת למכה שניה ע"י צוללות גרעיניות (על פי פרסומים זרים). בכל זמן נתון מסתובבות במקומות שונים בעולם, עמוק בקרקעית הים, צוללות גרעיניות שלנו שמוכנות לתגובה. כלומר כל מדינה יודעת שאם היא תשמיד אותנו (או תתקוף בנשק גרעיני), היא תותקף חזרה בנשק גרעיני. לכן אתה יכול להירגע שאין לאיראן שום סיבה אמיתית לשלוח עלינו טיל גרעיני. זה מחזיר את הנשק הגרעיני המפחיד למימדיו הטבעיים - כנשק אסטרטגי. הוא משמש כנשק אסטרטגי בידי הפוליטיקאים, גם שלהם וגם שלנו, להשגת מטרותיהם. אצלם הפוליטיקאים משדרים לעם שהם חזקים ובשליטה (והעם שלהם ממש לא קונה את זה). אצלנו הוא משמש את ראש הממשלה לזריעת פחד אצל התושבים ועל ידי כך השגת מטרותיו (ואנחנו כן קונים את זה). מדי פעם, כשהמצב הפוליטי קשה, משחררים איזו אמירה שמזכירה תקיפה דמיונית באיראן, ובכך מסיטים את אור הזרקורים מהבעיות האמיתיות. התקשורת משתפת עם זה פעולה, כי יש לזה רייטינג וזה מוכר. מה יותר מעניין, כתבה על עוד משפחה עניה עם צילום של מקרר ריק, או דיבור על תקיפה באיראן?

אתה מבין יגל, הכל משחק מכור, ואנחנו סך הכל פיונים במשחק הקבוע והידוע מראש. ברגע שאתה מבין את כללי המשחק, אתה יכול להתעלות מעליו ולהסתכל עליו מבחוץ, ולהבין עד כמה הוא אבסורדי ופתטי.
 

BlogTV Police37

New member
אחרי שפירטת לי את כל זה !

גרמת לי לחייך !!
ובנוסף אהבתי את זה שרשמת ( לפי מקורות זרים )
חחחחחחחחחחח

אתה יודע למה הבנתי את זה
כי אף אחד לא מתפאר בנשק גרעיני שיש לו חוץ מאיראן ושאר האנשים שרוצים להשמיד את מדינת ישראל .

רק אנחנו לא מראים לעולם מה יש לנו , אנחנו חכמים
המוח היהודי מתעלה מהכל :)


ואתה פה הבאת לי נקודה אסטרטגית גם לגבי הצוללות , וגם לגבי התקיפות .
אפשר להציע לך להיות שגריר ישראל ?
שיחקת אותה עם ההסבר !
עכשיו אני רגוע :)
תודה גבררר גברררר !!

הנה תמונה יפה ומדהימה בשבילך צח :)
 
למעלה